Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"

Vierailija
20.02.2025 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html

"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.

Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.

Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.

Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.

Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.

Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."

Kommentit (2235)

Vierailija
1661/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä on muuten sellainen suodenkuoppa jota JOKAISEN kokemattoman miehen tulee varoa. Kun vihdoin saat sitä läheisyyttä, hyväksyntää, seksiä ja alkuhuumaa ensimmäistä kertaa - et välttämättä osaa ajatella parisuhteen toimivuutta pidemmällä aikavälillä. Haluat pitää tästä kiinni kun olet vihdoinkin saavuttanut sen mitä olet aina halunnut! Mutta kun aikaa kuluu, arki hiipii suhteeseen niin alitajuntasi tajuaa että tämä ei välttämättä olekaan se mitä tahdoit. Parisuhdeasioissa kokeneemmat ihmiset osaavat havannoida näitä asioita tarkemmin.

Paska tilanne.Tsemppiä. Toivottavasti löydät ratkaisun tilanteeseesi."

Laitan lainauksiin kun lainaus-ominaisuus ei toimi.

Mutta tuo on kyllä totta.

Riston kaltaisena tavismiehenä jos sattuu syntymään niin usein vaihtoehtoina on joko tyytyminen tai yksinolo.

Tiedän kokemuksesta että se katkeroittaa kun on siinä parisuhteessa johon joutui tyytymään.

Aikamoinen lose-lose-situation. Aina sitä voi jatkaa yksinoloa ja odottaa lottovoittoa pariutumisen suhteen....

Vierailija
1662/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristolla pitäisi olla mitään hätää. Ovathan puolisoita löytäneet sellaisetkin miehet kuten Jussi Halla-aho, Timo Soini, Stephen Hawking, Mauri Peltokangas sekä Winston Churchill.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ai olen kusipää, koska minulle nämä asiat ovat täysin uusia ja vaimo ja yhteiskunta painosti hankkimaan lapsia ennen kuin on liian myöhäistä? Vaimo oli ainoa match kolmeen vuoteen kun käytin deittailusovelluksia. Ikää oli minulla 35 vuotta ja vaimolla 37."

Kyllä, olet kusipää. Ensinnäkin olet huijannut vaimosi avioliittoon, vaikka et rakasta häntä. Toisekseen olet tehnyt lapsia painostuksen vuoksi, et siksi, että olisit niitä itse halunnut. Kolmanneksi olet vielä sen verran selkarangaton vätys, että kehtaat ULISTA asioista, joihin olet itse syypää juuri tuon oman selkärangattomuutesi vuoksi. Vtttu mikä "mies".

Pitäisikö minun padota tunteeni ja tehdä itsemurha? Anonyymillä palstalla on tervettä "ulista" kun muuallekkaan ei voi. Vai pitäisikö minun ulista vaimolle ja lapsille ja samalla pilata hei

Vaimon kanssa keskustelusta syntyisi vain riita. Hän syylistäisi minua juuri samaan tapaan kuin nämä viestit täällä. Ajattelin pitää kahden viikon "työmatkan" Lapissa ensi kuussa. Jos siitä saisi lisää voimia tähän ankeaan arkeen

Vierailija
1664/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ai olen kusipää, koska minulle nämä asiat ovat täysin uusia ja vaimo ja yhteiskunta painosti hankkimaan lapsia ennen kuin on liian myöhäistä? Vaimo oli ainoa match kolmeen vuoteen kun käytin deittailusovelluksia. Ikää oli minulla 35 vuotta ja vaimolla 37."

Kyllä, olet kusipää. Ensinnäkin olet huijannut vaimosi avioliittoon, vaikka et rakasta häntä. Toisekseen olet tehnyt lapsia painostuksen vuoksi, et siksi, että olisit niitä itse halunnut. Kolmanneksi olet vielä sen verran selkarangaton vätys, että kehtaat ULISTA asioista, joihin olet itse syypää juuri tuon oman selkärangattomuutesi vuoksi. Vtttu mikä "mies".

Pitäisikö minun padota tunteeni ja tehdä itsemurha? Anonyymillä palstalla on tervettä "ulista" kun muuallekkaan ei voi. Vai pitäisikö min

Sittenhän sallisit saman myös vaimollesi? Se sama perhe vaimollasikin on ja pieni irtiotto auttaisi häntäkin. Et perheellisenä voi elää vain itsekkäästi itsellesi. Olet lapset tehnyt, sinulle kuuluu heistä sama vastuu kuin vaimollesikin. Vaikka eroaisit vaimostasi, tulee sinun kantaa oma puoliskosi omien lastesi hoidosta, kasvatuksesta ja elatuksesta.

Kaikki muu on itsekästä vastuunpakoilua.

Vierailija
1665/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ristolla pitäisi olla mitään hätää. Ovathan puolisoita löytäneet sellaisetkin miehet kuten Jussi Halla-aho, Timo Soini, Stephen Hawking, Mauri Peltokangas sekä Winston Churchill.

Olipa sulla esimerkit. Kaikki nuo kun ovat varsin kiehtovan oloisia persoonia ja tunnettuja. Kyllä sellaisille aina puoliso löytyy jos sellaista kaipaa. 

Vierailija
1666/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika Churchillissä tai Hawkingissa? Älykkäitä miehiä molemmat

Vierailija
1667/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä on muuten sellainen suodenkuoppa jota JOKAISEN kokemattoman miehen tulee varoa. Kun vihdoin saat sitä läheisyyttä, hyväksyntää, seksiä ja alkuhuumaa ensimmäistä kertaa - et välttämättä osaa ajatella parisuhteen toimivuutta pidemmällä aikavälillä. Haluat pitää tästä kiinni kun olet vihdoinkin saavuttanut sen mitä olet aina halunnut! Mutta kun aikaa kuluu, arki hiipii suhteeseen niin alitajuntasi tajuaa että tämä ei välttämättä olekaan se mitä tahdoit. Parisuhdeasioissa kokeneemmat ihmiset osaavat havannoida näitä asioita tarkemmin.

Paska tilanne.Tsemppiä. Toivottavasti löydät ratkaisun tilanteeseesi."

Laitan lainauksiin kun lainaus-ominaisuus ei toimi.

Mutta tuo on kyllä totta.

Riston kaltaisena tavismiehenä jos sattuu syntymään niin usein vaihtoehtoina on joko tyytyminen tai yksinolo.

Tiedän kokemuksesta että se katkeroittaa kun on siinä parisuhteessa johon joutui tyytymään.

Siksi kostatte sen asiaan täysin syyttömille apsillenne? 

Vierailija
1668/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö minun padota tunteeni ja tehdä itsemurha? Anonyymillä palstalla on tervettä "ulista" kun muuallekkaan ei voi. Vai pitäisikö minun ulista vaimolle ja lapsille ja samalla pilata heidän mielenterveytensä?

Tietääkö vaimosi, ettet rakasta häntä? En osaa edes kuvitella pahempaa petturuutta. Miten voit edes elää itsesi kanssa? Kyllä siinä tosiaan yksi jos toinenkin mielenterveys järkkyy, kun tuollainen petos lopulta paljastuu. Ja sehän paljastuu.

Vierailija
1669/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö minun padota tunteeni ja tehdä itsemurha? Anonyymillä palstalla on tervettä "ulista" kun muuallekkaan ei voi. Vai pitäisikö min

Eli ymmärrät itsekin, että olet itse vastuussa omasta elämäntilanteestasi ja olisi epäreilua sysätä omat vastuusi vaimollesi, kun sinun ei sittenkään nappaa perhe-elämä.

Nyt vähän selkärankaa mies, ei vaimosi voi olla taloutenne ainoa selkärankainen aikuinen!

Vierailija
1670/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö minun padota tunteeni ja tehdä itsemurha? Anonyymillä palstalla on tervettä "

Ai jättäisi minut yksin lasten kanssa?? Lastensuojelu hakisi lapset pois tuossa ajassa. Mistä minä hommaisin lastenvahdin edes työpäivän ja illan ajaksi

Vierailija
1671/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehtäisiinpä joskus tällainen juttu myös meistä naisista, jotka ei löydetä puolisoa. Meitä on myös paljon, mutta meistä ei tehdä juttuja, eikä kukaan ole meistä huolestunut, koska harvoin alamme tuhoisiksi ja vihamielisiksi muuta kuin ehkä itseämme kohtaan, jos sitten kärsimmekin seksin puutteesta ja yksinäisyydestä. Itsekin kiltisti suoritan rooliani yhteiskunnan koneiston osana mielialalääkkeiden voimin, vaikka pohjimmiltani olen äärettömän onneton.

Kyllä näitä tehdään. Naisille sanotaan vaan, että laihduta, kasvata pitkä ja paksu tukka, ala meikattu ja käyttää mekkoja -ja vttuako valitat, saat aina munaa,jos haluat.

Joo, ihan kuin se pelkkä munan saanti keneltä vaan olisi se mitä kaivataan. Monet meistä kaipaa kuitenkin parisuhdetta ja perhettä, läheistä ihmissuhdetta johon kuuluu myös seksi, eikä irtoseksiä jonkun baarista lähellä valomerkkiä löytyneen humalaisen puutteisen kanssa, joka ei viehättävämpääkään löytänyt, joten tyytyisi "pillu se on hiirelläkin" periaatteella meikäläiseenkin.

Vierailija
1672/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaimon kanssa keskustelusta syntyisi vain riita. Hän syylistäisi minua juuri samaan tapaan kuin nämä viestit täällä. Ajattelin pitää kahden viikon "työmatkan" Lapissa ensi kuussa. Jos siitä saisi lisää voimia tähän ankeaan arkeen."

No onko se mikään ihme, että tulee riitaa, kun asenteesi on tuollainen vastuunpakoilu! Olet ihan itse omaan tilanteeseesi syyllinen, vähintäänkin puoliksi. 

Itsekkään uhriutumisen sijaan kokeileppa päästää vaimo viikon lomalle lepäämään. Se voi olla elämäsi paras sijoitus. "Työmatkalle" lähtemiselläsi naulaat vaan viimeisen naulan teidän arkkuun ja seuraavaksi olet yksi niistä miehistä, jotka täällä ulisevat, että "nainen vei lapset ja rahat!".

Vierailija
1673/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaimon kanssa keskustelusta syntyisi vain riita. Hän syylistäisi minua juuri samaan tapaan kuin nämä viestit täällä. Ajattelin pitää kahden viikon "työmatkan" Lapissa ensi kuussa. Jos siitä saisi lisää voimia tähän ankeaan arkeen"

Tyypillinen mies. Jättää todella pienet lapset vaimonsa vastuulle ja pakenee itse KAHDEKSI VIIKOKSI johonkin veetun Lappiin. Ansaitsisit turpaasi. Siinä sulle voimaantumista, urpå.

Vierailija
1674/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän isät eivät kollektiivisesti päätä kasvattaa tyttäriään tyytymään tasoisiinsa incel-uhan alla oleviin miehiin?

Ehkä koska he välittävät tyttäristään.

Jep. Moni naisvihaan hurahtanut jostain syystä kuvittelee, että järjestetyt avioliitot (naisen isä päättää sulhasen) olisivat heille joku etu. Väitän, että useimmiten näin ei todellakaan olisi. Esimerkiksi omalle isälleni ei varmasti olisi kelvannut kuin "paras", joka hänen näkemyksensä mukaan olisi lauhkea, minua yli kaiken arvostava nero, jolle tulisi rahaa ovista ja ikkunoista. Lisäksi jos isäni olisi valinnut puolisoni, hän kysyisi joka kerta nähdessämme tai puhelussa tyytyväisyydestäni valintaan todennäköisesti koko loppuelämänsä ajan.

Vaikka isäni ei tietenkään nykyajan Suomessa suoraan vaikuttanut omaan puolisovalintaani, hän on kyllä korostanut toivottavia ominaisuuksia puolisoehdokkaissa siitä lähtien kun olin varhaisteini. Oletettavasti koska ei halunnut minun missään nimessä menevän edes treffeille toisenlaisen kanssa. Asiaan ei liittynyt painostusta ym. vaan isäni vain toisti usein ikäänkuin ohimennen mitkä ovat hänestä hyviä ominaisuuksia. Väitän, että kuulisin asiasta vieläkin näin yli 10 vuoden avioliiton jälkeen ellei oma valintani olisi ollut isälleni niin mieluinen.

Järjestettyjä avioliittoja ihannoiville siis tiedoksi, että valinta todennäköisesti kohdistuisi sinuun vielä vähemmän kuin nyt. Isät, jotka välittävät tyttäristään, tähtäisivät ns. korkealle. Isät, jotka eivät välitä taas olisivat huonoilla kasvatusolosuhteillaan saaneet aikaan todennäköisesti moninaisista ongelmista kärsiviä jälkeläisiä. Sellainen tuskin menisi edes tämän ryhmän "nainen"-kategoriaan.

Vierailija
1675/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö minun padota tunteeni ja tehdä itsemurha? Anonyymillä palstalla on tervettä "

Toivottavasti kyseisen miehen vaimo järjestää miehelle sellaisen yllätyksen, ettei palaakaan tänään töistä kotiin pyörittämään arkea vaan lähtee pienelle tyttöjen reissulle virkistäytymään. Maistuu sitten taas se kotielämä ja ehkä mieskään ei enää mökötä koko aikaa, kun vaimo on kotona, vaan osaa arvostaa vaimon panosta.

Vierailija
1676/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän saman tyyppiset setit, mutta itse olen nainen. Olen jo aikaa sitten keskittynyt elämässä muihin tavoitteisiin ja jättänyt parisuhteen haikailun. 

Vierailija
1677/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai jättäisi minut yksin lasten kanssa?? Lastensuojelu hakisi lapset pois tuossa ajassa. Mistä minä hommaisin lastenvahdin edes työpäivän ja illan ajaksi."

Oot siis niin yksinkertainen, ettet osaa vaippaa vaihtaa ja pilttiä lämmittää?

Ja tämä sukupuoli sitten muka on älykkäämpi ja parempi. 😂

Vierailija
1678/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö minun padota tunteeni ja teh

Itse hankit ja itse hoidat lapset, hyvä mies. Ei siihen lastensuojelua kaivata, jos olet täyspäinen vanhempi. Lomaahan sinulla on ainakakin 2 viikkoa varastossa.

Vierailija
1679/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ai jättäisi minut yksin lasten kanssa?? Lastensuojelu hakisi lapset pois tuossa ajassa. Mistä minä hommaisin lastenvahdin edes työpäivän ja illan ajaksi."

Oot siis niin yksinkertainen, ettet osaa vaippaa vaihtaa ja pilttiä lämmittää?

Ja tämä sukupuoli sitten muka on älykkäämpi ja parempi. 😂

Sukupuoli, joka ihmettelee, kun naiset eivät enää halua miestä tai lapsia. Onko ihme? Tuollainen vätys, joka inisee netissä, kun "elämä on niiiiin rankkaa, vaikka ihan itse otin naisen, jota en rakasta ja ihan itse tein - en yhtä, vaan peräti KAKSI lasta, kyllä nyt täytyy päästä hermolomalle".

Voi jumalauta.

Vierailija
1680/2235 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia kokematon kolmikymppinen mies puolisokseen: katkera, kun et ole missi, eikä osallistu lastensa hoitoon edes sen vertaa, ettei pari päivää yksin isänsä hoidossa oltuaan lastensuojelu lapsia hae :D