HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2235)
Vierailija kirjoitti:
On muitakin tapoja olla muille hyödyllinen kuin perhe ja parisuhde. Kannattaa kokeilla vaikka yhdistystoimintaa tai vapaaehtoistyötä.
Mitä yhdistystoimintaa ja vapaaehtoistyötä Risto tekee?
Kuka hullu sellaista tekee ilmaiseksi työn lisäksi? Jos haluaa tehdä tuplatyötä siitä kuuluu saada korvaus
Vierailija kirjoitti:
Olin Riston tilanteessa viisi vuotta sitten. Nyt on vaimo ja pojat 2 ja 1 vuotta.
Tekisi mieli lähteä pois. Tämä ei ole ollenkaan minun juttuni. Lapset ja parisuhde vievät liikaa aikaa. En edes rakasta vaimoani, koska otin hänet vain koska muita en saanut. Palkasta jää vain 10% käteen kaikkien kulujen jälkeen. Minusta on tullut köyhä kun ennen tunsin itseni keskiluokkaiseksi.
Jos Risto lukee tätä, niin mieti vielä asiaa. Ei kannata mennä vääristä syistä perhettä rakentamaan.
Tämä on muuten sellainen suodenkuoppa jota JOKAISEN kokemattoman miehen tulee varoa. Kun vihdoin saat sitä läheisyyttä, hyväksyntää, seksiä ja alkuhuumaa ensimmäistä kertaa - et välttämättä osaa ajatella parisuhteen toimivuutta pidemmällä aikavälillä. Haluat pitää tästä kiinni kun olet vihdoinkin saavuttanut sen mitä olet aina halunnut! Mutta kun aikaa kuluu, arki hiipii suhteeseen niin alitajuntasi tajuaa että tämä ei välttämättä olekaan se mitä tahdoit. Parisuhdeasioissa kokeneemmat ihmiset osaavat havannoida näitä asioita tarkemmin.
Paska tilanne.Tsemppiä. Toivottavasti löydät ratkaisun tilanteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Olin Riston tilanteessa viisi vuotta sitten. Nyt on vaimo ja pojat 2 ja 1 vuotta.
Tekisi mieli lähteä pois. Tämä ei ole ollenkaan minun juttuni. Lapset ja parisuhde vievät liikaa aikaa. En edes rakasta vaimoani, koska otin hänet vain koska muita en saanut. Palkasta jää vain 10% käteen kaikkien kulujen jälkeen. Minusta on tullut köyhä kun ennen tunsin itseni keskiluokkaiseksi.
Jos Risto lukee tätä, niin mieti vielä asiaa. Ei kannata mennä vääristä syistä perhettä rakentamaan.
Hyi olet iljettävä, toki aika tyypillinen mies...
Vierailija kirjoitti:
Tässä on oiva esimerkki miehistä, jotka muuttuvat aivan kuin toisiksi ihmisiksi, kun on perhearjen aika. Silti naisia syyllistetään aina, kun mies on vätys. "Mitäs menit lisääntymään paskan miehen kanssa." Miehistä kun ei vaan koskaan tiedä, tuleeko heistä kunnollisia perheenisiä ja aviomiehiä ennen kuin on niin sanotusti liian myöhäistä.
Ja tälle miehelle sanoisin, että sitä saa, mitä tilaa, kun menee naimisiin naisen kanssa, johon on vain tyydytty. Olet häpeäksi miehille ja hirveä esikuva lapsillesi, jotka kyllä huomaavat varttuessaan, millainen kusipää isäksi sattui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvoisin että Risto unohtaa suomalaiset naiset, tai ylipäätään länsimaiset. Itään kumppanin hakuun, mars!
M
Maa on pullollaan ukrainalaisia naisia, sellaisia nelikymppisiä, joilla muutama lapsi. Todella monet ovat aikeissa jäädä Suomeen. Siinä olisi ikisinkuilla miehillä elämänsä tilaisuus. Aika kauniita kuitenkin nuo ukrainalaiset ja kulttuuri ei eroa kovinkaan paljoa suomalaisesta.
Tahtovat kulttuurisesti erota kumminkin vielä sen verran länsimaista että asenne on "mies on perheen pää ja tuo leivän pöytään" eli työttömyys on automaattinen miinus oli se kuinka lyhyt tahansa ja Suomessa nykyään töitä ei niin löydä.
Missä ne hyvännäköiset ukrainalaiset naiset on? itse nähnyt pelkkiä lyhyitä pulleita akkoja miehineen. Yksi lesbonainen oli ihan nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on oiva esimerkki miehistä, jotka muuttuvat aivan kuin toisiksi ihmisiksi, kun on perhearjen aika. Silti naisia syyllistetään aina, kun mies on vätys. "Mitäs menit lisääntymään paskan miehen kanssa." Miehistä kun ei vaan koskaan tiedä, tuleeko heistä kunnollisia perheenisiä ja aviomiehiä ennen kuin on niin sanotusti liian myöhäistä.
Ja tälle miehelle sano
Ai olen kusipää, koska minulle nämä asiat ovat täysin uusia ja vaimo ja yhteiskunta painosti hankkimaan lapsia ennen kuin on liian myöhäistä? Vaimo oli ainoa match kolmeen vuoteen kun käytin deittailusovelluksia. Ikää oli minulla 35 vuotta ja vaimolla 37.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Missä naiset tekevät kollektiivisia päätöksiä? En ole koskaan kuullutkaan. Pitäisi mennä kuuntelemaan, mutta minne?"
Nytkis, unwomen, naisasialiitto unioni, feministinen puolue jne jne jne.
En tiennytkään että noissa päätetään siitä kenen kanssa naisten pitää seurustella tai harrastaan seksiä
Täysin uusi asia minullekin. Minä sitten tyhmänä otin sen kivan ja ujon koulukaverin, kun en tiennyt, että pitää joku hyväksyntä hakea naisasialiitolta.
Minulla on täysi oikeus haluta vain naisia, jotka kiihottavat ja kiinnostavat. Vaikka joku kalju läski työkyvytön olisikin tosi mukava, en minä halua sen kanssa panna, enkä kuljettaa käsikynkässä julkisilla paikoilla. Jos tämä teitä satuttaa tai v ituttaa, niin en minä sille mitään voi. Saan haluta sellaista naista, kuin haluan, eli muodokasta hoikkaa kaunista. Ja jos en sellaista saa, jään mielellään yksin ja elän elämääni tasan kuten huvittaa.
M26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on oiva esimerkki miehistä, jotka muuttuvat aivan kuin toisiksi ihmisiksi, kun on perhearjen aika. Silti naisia syyllistetään aina, kun mies on vätys. "Mitäs menit lisääntymään paskan miehen kanssa." Miehistä kun ei vaan koskaan tiedä, tuleeko heistä kunnollisia perheenisiä ja aviomiehiä ennen kuin on niin sanotusti l
Ai olen kusipää, koska minulle nämä asiat ovat täysin uusia ja vaimo ja yhteiskunta painosti hankkimaan lapsia ennen kuin on liian myöhäistä? Vaimo oli ainoa match kolmeen vuoteen kun käytin deittailusovelluksia. Ikää oli minulla 35 vuotta ja vaimolla 37.
Muiden vika, yhyy yhyy.. Jep kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei symppaisi jos kyseessä olisi nainen. Ei kukaan. Lihava, ruma, päälle 35 v neitsytnainen, ketään ei kiinnosta. Ei tehtäisi artikkelia.
Eihän sellasta oo olemassakaan.😅Nainen saa aina
Tarkoitit varmaan että mies saa aina. Nainen saattaa saada munaa muttei saa :D
Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan.
Tämä selittääkin osaltaa, miksi merkittävä osa naisista on mieluummin sinkkuja eikä sinkkunakaan harrasta seksiä. Jos on törmännyt tarpeeksi moneen sellaiseen mieheen, jonka mielestä naisen pitää hankkia orgasminsa itsetyydyttämällä myö
Mä olen tällainen "vaikea tapaus"! Orkun saavuttaminen on työn ja tuskan takana ja yleensä tarvitaan myös "kunnon työkalupakki" avuksi. Pitää tehdä montaa asiaa samaan aikaan, muuten ei onnistu. Tarvitsen miehen apua tässä, yksin on niin vaikeaa, että en viitsi edes aloittaa. Onneksi löysin miehen, joka saa kiksejä siitä, että mä tuun.
Hän onkin elämäni ainut mies, jonka kanssa olen orkun saanut. Muiden miesten kanssa ei ole toiminut, eikä näillä muilla tosin ole ollut asiaan samanlaista intohimoakaan.
Saan aina tyydytykseni hänen kanssaan. <3
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kaikissa nuorissa ikäluokissa Tilastokeskuksen mukaan yhteensä reilusti yli 100 000 nuorta miestä enemmän kuin saman ikäisiä naisia. Eli valtavalle määrälle miehiä ei ole omaa rakasta koskaan olemassakaan. Tuon valtavan miesylijäämän vuoksi rumempikin nainen tietää saavansa komean miehen eikä tarvitse vaivautua tavista huolimaan.
Se on toinen kysymys mitä tuolle valtavalle ylijäämämiesten määrälle pitäisi tehdä, nythän he syrjäytyvät ja katkeroituvat kun tietävät ettei heille elämää lopulta ollut olemassakaan. Miesten työttömyyskin on paljon naisten työttömyyttä suurempi em. syystä.
Itse näkisin parhaana vaihtoehtoja heidän koko elämänsä pituisen itsestään riippumattoman kurjuuden lopettamiseksi Eutanasian laillistamista, muuta ratkaisua tuon valtavan ongelman ratkaisemiseen ei ole.
Minä ehdottaisin noille nuorille miehille pariutumista itseään vanhempien naisten kanssa. Lapsia eivät tule saamaan, seksiä sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Puolet... eli 50% 35-vuotiaista suomalaisista miehistä on lapsettomia, kertoo paljon
Mun tuttavapiirissä on ainakin 7 lapsetonta ja jokseenkin lapsentekoiän ohittanutta miestä. Kenelläkään ei ole ollut pulaa naiskumppaneista. Osa ei ilmeisesti voi edes saada lapsia, olisiko syy nuoruuden railakkaassa alkoholin ja tupakan nauttimisessainceleitä eivät missään tapauksessa ole. Joten veikkaanpa että jos toi 50% pitää edes paikkansa niin siinä on kyllä suurin osa äijiä joilla kyse ei ole naisen puuttumisesta.
"Ai olen kusipää, koska minulle nämä asiat ovat täysin uusia ja vaimo ja yhteiskunta painosti hankkimaan lapsia ennen kuin on liian myöhäistä? Vaimo oli ainoa match kolmeen vuoteen kun käytin deittailusovelluksia. Ikää oli minulla 35 vuotta ja vaimolla 37."
Kyllä, olet kusipää. Ensinnäkin olet huijannut vaimosi avioliittoon, vaikka et rakasta häntä. Toisekseen olet tehnyt lapsia painostuksen vuoksi, et siksi, että olisit niitä itse halunnut. Kolmanneksi olet vielä sen verran selkarangaton vätys, että kehtaat ULISTA asioista, joihin olet itse syypää juuri tuon oman selkärangattomuutesi vuoksi. Vtttu mikä "mies".
Vierailija kirjoitti:
Jos kuvittelet, ettei naisella voi olla samanlaisia tunteita, olet väärässä. Mutta kun perheen on perustanut, ei vastuuta voi paeta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on täysi oikeus haluta vain naisia, jotka kiihottavat ja kiinnostavat. Vaikka joku kalju läski työkyvytön olisikin tosi mukava, en minä halua sen kanssa panna, enkä kuljettaa käsikynkässä julkisilla paikoilla. Jos tämä teitä satuttaa tai v ituttaa, niin en minä sille mitään voi. Saan haluta sellaista naista, kuin haluan, eli muodokasta hoikkaa kaunista. Ja jos en sellaista saa, jään mielellään yksin ja elän elämääni tasan kuten huvittaa.
M26
Poika on vielä sen verran nuori ettei ymmärrä. Huomaat sitten kymmenen vuoden päästä kun et voi enää panna koulutyttöjä
Vierailija kirjoitti:
Puolet... eli 50% 35-vuotiaista suomalaisista miehistä on lapsettomia, kertoo paljon
Ei ne halua lapsia... Vielä.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne hyvännäköiset ukrainalaiset naiset on? itse nähnyt pelkkiä lyhyitä pulleita akkoja miehineen. Yksi lesbonainen oli ihan nätti.
Ne nätit on edustusvaimoina rikkailla. Kuten Melania Trump.
Vierailija kirjoitti:
Jotain on pielessä jos tuollainen mies ei naiskontakteja saa.
Yksi kuvahan ei henkilöstä paljon kerro. Ulkonäkö ei auta, jos on muita haittoja, esim. vaikka sössöttävä puheääni, pälyilevä katse, haiseva hengitys, jatkuvat flatusvaivat tm. jotain, mikä käy ilmi vasta IRL. Enkä siis tunne Ristoa ja väitä, että hänellä näitä olisi, mutta hassua olettaa yhden kuvan ja lehtihaastattelussa perusteella, että kyllä tuollainen mies aina naisen saa.