Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"

Vierailija
20.02.2025 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html

"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.

Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.

Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.

Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.

Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.

Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."

Kommentit (2235)

Vierailija
761/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nyt muistaa miten luonto toimii. Ainoastaan ne parhaimmat urokset saavat paritella. Että turha inistä.

Vierailija
762/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nyt ainakaan näin toisen miehen mielestä mitenkään pahannäköinen ole. Voiko olla sitten epätavallisen lyhyt tai jotain, se on kyllä kuolinisku parisuhdehaaveille.

Pitääpä kiertoa 168cm aviomiehelle että hän on alamittainen parisuhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riston näköisiä miehiä vaumojensa kanssa on Prismat pullollaan.

Ristonkaan tapauksessa EI kyse ole ulkonäöstä, koska jokainen meistä tietää, että Ristoa rumemmatkin miehet on parisuhteessa. 

Ulkonäkö ei ole se määrittävä asia, koska hyvinkin rumat ja omituisetkin ihmiset on saaneet parisuhteen. Se miksi joku ihan komeakin/kauniskin ihminen ei saa parisuhdetta on sitten sinällään "mysteeri". 

Tiedän vaikka kuinka paljon kauniita ja mukavia naisia, joilla ei koskaan ole ollut parisuhdetta. Syytä voi vain arvailla. Eikö ole itse halunneet tai eikö ole vaan sitä sopivaa koskaan tullut vastaan.

Onhan näitä Ristoja molemmissa sukupuolissa. 

Persoonallisuus, sosiaalisuus, tuuri... 

Vierailija
764/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alan jatkossa kysyä miehiltä heti munan kokoa ja varallisuutta ja sitä, etteihän hänellä vain  ole lapsoa eikä koiraa. Sekä sitä, missä vaiheessa pääsen työntämään niille koivuhalon anukseen. 

Kadulla huutelen komeille, että "vttu oot komea, mä valun!"

Me naiset voitais itseasiassa kaikki alkaa käyttäytyä kuin miehet.

Kauanko ne sitä kestäis?

Eikö noita sitten saa kysyä? Kyllä mä vaan olen kysynyt jos mua on jokin asia kiinnostanut. Koivuhalkohommat nyt ei. Ihan hyvin meni deittailut, saavutin mitä halusin. 

Vierailija
765/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää nyt muistaa miten luonto toimii. Ainoastaan ne parhaimmat urokset saavat paritella. Että turha inistä.

en oo ikinä ymmärtänyt näitä jotka hehkuttaa jotain apinamaisia "luonnonlakeja" minälie ihmisyyden ylimpänä tasona

Vierailija
766/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistäkin kommenteista päätellen naiset ei ymmärrä koko jutun pointtia. 

Jos olet nainen, aina löytyy joku joka olisi ottamassa, vaikka olisit ujo, tavallisen näköinen, vaikka vähän mielenvikainen jne. aina on joku joka osoittaa edes jotain kiinnostusta.

Miehillä niin ei ole, vaan on paljon ihan normaaleja (normipainoisia, normityö, normipersoona) miehiä jotka ei sitten millään saa edes sitä pienintäkään kiinnostuksen osoitusta naisilta, saati sitten seurusteluun asti pääsemistä. Ja mitä enemmän ikää tulee, sitä isommaksi kynnys tehdä mitään aloitusta kasvaa.

Tätä ei tunnu naiset ymmärtävän, vaan heti syytetään miesten omaksi viaksi.

Niinkuin kaikki jutut miesten ongelmista: joukko naisia tulee haukkumaan että mitään ongelmaa ole vaan syy on teissä itsessä. 

P.S on muuten erittäin vähän mitään medioita missä miesten ongelmis

Varmasti löytyy miehillekin se joku vaan. Äidin ikäisistä, isoäidin ikäisistä viimeistään. Rumista tai haisevista. Kun vaan jonkun pitää kelvata ja siitä olla kiitollinen. Ihan vaikka koditon yömajasta tai narkomaani. Voi mies omistaa tulonsa ja elämänsä naisen auttamiseen suosta. Ja iloita, kun kerrankin kelpaa. Jos välillä tulee nyrkistä, se huomio palkitsee.

Vierailija
767/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän pakkomielle ihmisillä on nykyään parisuhteeseen? Vartuin itse maaseudulla ja naapurissamme asui vanhempi mies, joka oli elänyt koko elämänsä yksin. Asui vanhassa rintamamiestalossa ja kävi usein meidän luona kahvilla. Hän vaikutti pärjäävän ihan hyvin ilman kumppania.

Nykyään? Enemmän sinkkuja taitaa nykyisin olla kuin koskaan aiemmin. 

Niin? Nuo entisajan ihmiset vain tyytyivät siihen, jos kumppania ei löytynytkään. Jatkoivat elämäänsä ja tekivät päivän työt yksinään siihen asti, kunnes päivät oli luetut. Nykyään tehdään kaikenlaisia lehtijuttuja ihmisistä tai varmaan lähinnä miehistä, jotka eivät löydä kumppania.

Ei tuosta voi tehdä johtopäätöksiä siitä, olivatko ihmiset tyytyväisiä si

Sitä emme tiedä. Elämää oli kuitenkin pakko jatkaa silloin myös yksinään, koska jos peltotöitä ei tehnyt, niin ruoka loppui. Ei siinä auttanut surra jotain puuttuvaa puolisoa. Nykyisessä hyvinvointiyhteiskunnassa ihmisillä on enemmän aikaa pohtia tällaisia asioita, koska työpäivät on paljon lyhyempiä ja moni on myös työttömänä.

Vierailija
768/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä alan jatkossa kysyä miehiltä heti munan kokoa ja varallisuutta ja sitä, etteihän hänellä vain  ole lapsoa eikä koiraa. Sekä sitä, missä vaiheessa pääsen työntämään niille koivuhalon anukseen. 

Kauanko ne sitä kestäis?

Eikö noita sitten saa kysyä? Kyllä mä vaan olen kysynyt jos mua on jokin asia kiinnostanut. Koivuhalkohommat nyt ei. Ihan hyvin meni deittailut, saavutin mitä halusin. 

Niin no, menin taas siihen vipuun että pidin miehiä yhtä älykkäinä kuin naisia.

Vierailija
769/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen, aina löytyy joku joka olisi ottamassa, vaikka olisit ujo, tavallisen näköinen, vaikka vähän mielenvikainen jne. aina on joku joka osoittaa edes jotain kiinnostusta.

Miehillä niin ei ole, vaan on paljon ihan normaaleja (normipainoisia, normityö, normipersoona) miehiä jotka ei sitten millään saa edes sitä pienintäkään kiinnostuksen osoitusta naisilta, saati sitten seurusteluun asti pääsemistä. Ja mitä enemmän ikää tulee, sitä isommaksi kynnys tehdä mitään aloitusta kasvaa.

Niinkuin kaikki jutut miesten ongelmista: joukko naisia tulee haukkumaan että mitään ongelmaa ole vaan syy on teissä itsessä. 

P.S on muuten erittäin vähän mitään medioita missä miesten ongelmista kirjottettaisiin ja sitten kun kirjoitetaan niin

Ihmiset hakevat eri asioita. Jos kuvittelet naisten olevan kuin pieniä miehiä tai korkeintaan kopioita äidistäsi, jäät yksin. Se ettet ole sosiaalistunut toimimaan erilaisten ihmisten saati naisten kanssa, ei ole oma vikasi mutta sinä olet ainoa, joka asian voi korjata.

Vierailija
770/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eräillä tinderdeiteillä ja neiti kertoi sit edellisen treffikokemuksensa.

Kaveri oli halunnut kahvitella abc:llä, no ei siinä mitään sinne sit. Sit kun oli kahvit juotu niin mies hävisi wc:hen. Tuli kohta ulos ja kysyi että mennäänkö.

Minne?

No panemaan, kaveri oli käynyt kullia pesemässä abc:n vessassa :D :D :D

Tuo jo kertoo tavalliselle miehelle että ihan hyvät mahikset on kun se kilpaporukka on tuota tasoa :D

Vierailija
771/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohitat jotenkin pointin. Eivät kaltaiseni naiset (eli ilmeisesti nykypäivänä kasvava joukko) halua miestä joka kompromissien vuoksi tekee erilaisia asioita puolisonsa kanssa. Vaan sellaisen, joka aidosti haluaa kokeilla ja kokea yhdessä. 

Ja koska käytännössä miehen siis pitäisi mennä naisen ehdoilla, nykypäivänä kasvava joukko on sinkkujen joukko.

Edelleenkään et ymmärrä, alkaa tuntua jo tahalliselta. Me halutaan mies, joka haluaa kokea yhdessä ja joka on perusluonteeltaan suunnilleen yhtä avoin. Ei sellaista, joka joustaa ja tekee kompromisseja katkeroitumiseen saakka. Musta olisi ollut kamalaa joutua tuollaiseen parisuhteeseen jossa edetään vain toisen ehdoilla, siinähän vain tuhlataan aikaa. 

Vierailija
772/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en oo ikinä ymmärtänyt näitä jotka hehkuttaa jotain apinamaisia "luonnonlakeja" minälie ihmisyyden ylimpänä tasona

Siskoni pitää nolona, koska hänen mielestään ihminen alennetaan silloin ihan eläimen tasolle.

Yliopistolla töissä. Fiksuin ihminen, jonka tiedän. Minä taas olen saamaton megapälli!

Vierailija
773/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P.S on muuten erittäin vähän mitään medioita missä miesten ongelmis

JOkainen haluaa suhteen vain omilla ehdoillaan. Ei riitä, jos vääränlaiset ihmiset osoittaa kiinnostusta. Pätee MYÖS miehiin, vaikka naiset onkin yleensä suorempia ja tietoisempia niistä ehdoistaan.  Miehet sitten taas toteuttaa niitä ihan yhtä vahvasti käytännössä. 

Vierailija
774/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaan, että ongelmana on tuo ujous. Jos ei saa sanaa suustaan eikä silmiin katsottua, eihän siitä mitään tule. Nuorempana olin itsekin todella ujo, ja jos joskus onnistuin jonkun miehen kanssa (lähinnä alkoholin voimalla diskossa sovituille) treffeille pääsemään, toisia treffejä ei enää tullut. Enkä kyllä yhtään ihmettele, miksi ei, kuka nyt haluaisi istua illan hiljaa tuppisuun kanssa.

Vuosien ja erilaisten kokemusten, mm. ulkomailla työskentelyn ja erilaisiin ihmisiin tutustumisen, myötä sitten muutuin rohkeammaksi ja avoimemmaksi ja nyt olen ollut onnellisesti naimisissa 25 vuotta. Riston kannattaisi opetella pulisemaan niille naisille samaan tapaan kuin miehille, jo alkaisi flaksi käydä.

Niin, naiset odottavat miehen tekevän kaiken. Viihdyttävän ja pitävän keskustelua yllä.

Miehe

Ja valveilla ollessaan hoivaa miestä kun äiti lastaan ja on aina valmiina seksiin. Huolehtii myös kaikki kodintyöt ja maksaa 50% kaikista kuluista tuloistaan riippumatta.

Ei koskaan sairasta, ole ripulia tai itke.

Vierailija
775/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri oli halunnut kahvitella abc:llä, no ei siinä mitään sinne sit. Sit kun oli kahvit juotu niin mies hävisi wc:hen. Tuli kohta ulos ja kysyi että mennäänkö.

Minne?

Tuo jo kertoo tavalliselle miehelle että ihan hyvät mahikset on kun se kilpaporukka on tuota tasoa :D

Häh? Mitä vikaa nyt tässä on?

Vierailija
776/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko ne sitä kestäis?

Niin no, menin taas siihen vipuun että pidin miehiä yhtä älykkäinä kuin naisia.

Jos haluaa suoraa puhetta kestävän miehen niin miksi kierrellä? Ei se miehestä tyhmää tee. 

Vierailija
777/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne?

Olis kannattanut ehdotella vessassa toiselle miehelle, kun siinä hanan alla itseään huljutteli ja markkinoi. 

Vierailija
778/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät olevasi luuseri?

Olet vahdannut tätä ketjua pari tuntia.

Vierailija
779/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän pakkomielle ihmisillä on nykyään parisuhteeseen? Vartuin itse maaseudulla ja naapurissamme asui vanhempi mies, joka oli elänyt koko elämänsä yksin. Asui vanhassa rintamamiestalossa ja kävi usein meidän luona kahvilla. Hän vaikutti pärjäävän ihan hyvin ilman kumppania.

Nykyään? Enemmän sinkkuja taitaa nykyisin olla kuin koskaan aiemmin. 

Niin? Nuo entisajan ihmiset vain tyytyivät siihen, jos kumppania ei löytynytkään. Jatkoivat elämäänsä ja tekivät päivän työt yksinään siihen asti, kunnes päivät oli luetut. Nykyään tehdään kaikenlaisia lehtijuttuja ihmisistä tai varmaan lähinnä miehistä, jotka eivät löydä kumppania.

Ei tuosta voi tehdä johtopäätöksiä siitä, olivatko ihmiset tyytyväisiä si

Ihmiset nimenomaan elivät ennen eivätkä ruikutelleet. Miesmarina  on modernia ylellisyyttä, johon joutilailla ja joutavanpäiväisillä  on nykyään  aikaa.

Vierailija
780/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun viimein pääsee suhteeseen ja tulee jätetyksi, siitä se tuska vasta alkaakin. Sen jälkeen sitä vasta tietääkin, mistä jää paitsi. Kokemusta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme