HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2235)
"Tää on kyllä kaikkein pahin aloitus. Tekisi mieli vastata että entä sitten? Tässä mies tarttuu siihen, mikä hänelle on tärkeintä eli ulkonäköön, ja minulle se kertoo etten halua olla tämän ihmisen kanssa tekemisissä joka alkaa heti ekana puhua ulkonäöstä.
Deittisovelluksissa erottuu kyllä kirjoitustaidolla. Itse aikanaan ohitin vastaamatta kaikki "moi", "hei olet kaunis" -tyyppiset aloitukset sekä copypastetut viestit joista näki ettei minun profiiliani ole edes luettu vaan lähetellään samaa patenttiviestiä kaikille.
Sen sijaan tapasin useamman miehen jotka lähestyivät pitkällä viestillä, josta näki että profiilitekstini oli luettu, jossa tartuttiin niihin asioihin mitä kerroin itsestäni, kysyttiin lisää ja kerrottiin omia näkemyksiä. Näistä lähti käyntiin kiinnostavia keskusteluja, joiden jälkeen ulkonäöllä ym. ei ollut enää paljoakaan merkitystä. Näitä siis kävin myös kuvattomien profiilien kanssa ja lopulta sellaisen takaa löytyneen miehen kanssa menin naimisiin."
Moniin naisten deittiprofiileihin on vaikea vastata muutakuin "moi" koska ne ovat lähes yhtä ankeita ja tyhjiä kuin monilla miehillä ja monesti kuvattomia. Yritä siinä keksiä jotain sanottavaa.
Mikäköhän pakkomielle ihmisillä on nykyään parisuhteeseen? Vartuin itse maaseudulla ja naapurissamme asui vanhempi mies, joka oli elänyt koko elämänsä yksin. Asui vanhassa rintamamiestalossa ja kävi usein meidän luona kahvilla. Hän vaikutti pärjäävän ihan hyvin ilman kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän pakkomielle ihmisillä on nykyään parisuhteeseen? Vartuin itse maaseudulla ja naapurissamme asui vanhempi mies, joka oli elänyt koko elämänsä yksin. Asui vanhassa rintamamiestalossa ja kävi usein meidän luona kahvilla. Hän vaikutti pärjäävän ihan hyvin ilman kumppania.
Nykyään? Enemmän sinkkuja taitaa nykyisin olla kuin koskaan aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä kaikkein pahin aloitus. Tekisi mieli vastata että entä sitten?
Vain suomalainen nainen kokee vilpittömän kohteliaisuuden, vaikkapa nyt kauniina pitämisen, suoranaisena vittuiluna! Lähestypä näitä nyt sittten.
Okei, sä varmaan tykkäisit jos nainen lähestyy deittipalstalla vaikkapa hei, ihanaa kun sä olet niin pitkä! Tai hei, ihanaa kun sulla on noin uusi auto!
Ajattelisit, että kiva kun nainen vilpittömästi tuo heti kättelyssä esiin tärkeimmät kiinnostuksenkohteensa. Ja niinhän se onkin. Siinä on se hyvä puoli että voi sitten itse valita kiinnostuuko ihmisestä joka ensilauseissa tuo prioriteettinsa esiin ja ne ovat tuollaiset.
Miehille on merkityksetöntä millä sanoilla nainen tekee aloitteen. Miehet ja naiset ovat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan stressaa, Itselläni oli sama tilanne 28 vuotiaaksi asti. Sitten muutama pidempi suhde. Mutta totuus on, että seksi ja naiset on yli arvostettuja , mutta ymmärrän miksi sitä kaipaa kun ihmiset haluaa normaalin elämän kuin muilla, mutta esim. aamulenkki on parempaa kuin seksi.
Tämähän se ongelma on. Normaali nainen haluaa seksiä, ja jos mies on pitkään neitsyt, tulee mieleen, ettei seksi ole hänelle kovin tärkeää. Kuten ei ole sinullekaan.
Siihen se suhde sitten kaatuukin, ellei satu löytämään naista, jota ei seksi myöskään kiinnosta.
Jos mies on pitkään neitsyt niin en minä ainakaan naisena ajattele syyn olevan alhainen seksuaalinen halukkuus. Mielestäni tuo voi olla korkeakin mutta muut syyt estävät miksi juttu ei naisten kanssa etene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen kumma, joillakin elämä onnistuu lukemattakin.
T: Lukematon nainen
Toki, jollain tasolla. Tsemppiä. Sulle riittää paljon lukutaidottomia miehiä, joiden kanssa minulla ei olisi mitään yhteistä.
Tarkotin lähinnä noille inseleille....
Vaikka en ole juurikaan lukenut kirjoja, en silti ole asennevammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvännäköinen Risto on. Toivottavasti tapaa jonkun mukavan naisen :)
Komea on. Kannattaa välttää pukeutumisessa pilottitakkeja ja täysmustaa väriä ettei tule väärä ensivaikutelma.
Toisaalta me emme tiedä Riston arvoista tai maailmankuvasta. Ongelmia voi tulla sieltäkin. En tiedä mikä Riston asenne on mutta minulla menee heti luiskaan mies, jonka maailmankuva on omaani vastaan. Minäkään en silloin ole kyseiselle miehelle sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Nuo entisajan ihmiset vain tyytyivät siihen, jos kumppania ei löytynytkään. Jatkoivat elämäänsä ja tekivät päivän työt yksinään siihen asti, kunnes päivät oli luetut. Nykyään tehdään kaikenlaisia lehtijuttuja ihmisistä tai varmaan lähinnä miehistä, jotka eivät löydä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan, että ongelmana on tuo ujous. Jos ei saa sanaa suustaan eikä silmiin katsottua, eihän siitä mitään tule. Nuorempana olin itsekin todella ujo, ja jos joskus onnistuin jonkun miehen kanssa (lähinnä alkoholin voimalla diskossa sovituille) treffeille pääsemään, toisia treffejä ei enää tullut. Enkä kyllä yhtään ihmettele, miksi ei, kuka nyt haluaisi istua illan hiljaa tuppisuun kanssa.
Vuosien ja erilaisten kokemusten, mm. ulkomailla työskentelyn ja erilaisiin ihmisiin tutustumisen, myötä sitten muutuin rohkeammaksi ja avoimemmaksi ja nyt olen ollut onnellisesti naimisissa 25 vuotta. Riston kannattaisi opetella pulisemaan niille naisille samaan tapaan kuin miehille, jo alkaisi flaksi käydä.
Niin, naiset odottavat miehen tekevän kaiken. Viihdyttävän ja pitävän keskustelua yllä.
Miehet odottavat, että nainen on nätti ja istuu hiljaa, ja kuuntelee miehen loputtomia monologeja, itsekehuja ja nauraa miehen vitseille. Muuten nainen on ruma ja miesmäinen.
Ohitat jotenkin pointin. Eivät kaltaiseni naiset (eli ilmeisesti nykypäivänä kasvava joukko) halua miestä joka kompromissien vuoksi tekee erilaisia asioita puolisonsa kanssa. Vaan sellaisen, joka aidosti haluaa kokeilla ja kokea yhdessä.
Ja koska käytännössä miehen siis pitäisi mennä naisen ehdoilla, nykypäivänä kasvava joukko on sinkkujen joukko.
Ne miehet, jotka rimpuilevat tällaisissa elämyshakuisissa parisuhteissa, kestävät sitä aikansa. Miehet osaavat kyllä olla kohteliaita ja suorastaan uhrautuvaisia, etenkin jos vastaan ei ole tullut liian pitkälle meneviä kumppaneita, mutta et sinä tiedä näiden miesten aitoja fiiliksiä, esim. mitä he sanailevat poikien saunaillassa. Eräskin vastikään huokaisi työpaikalla, että taas on mentävä teatteriin ja että toivottavasti vaimo on kerrankin "sillä tuulella" jälkikäteen. Kyllä mä tiedän nää jutut, kun itsekin olen siihen aikanaan sortunut, samoin kuin aika moni toisella tai kolmannella kierroksella oleva 40-50 -vuotias kaverini. Nykyään mulla on onneksi uusi vaimo, jonka kanssa tunne, että ollaan aidosti tasa-arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain suomalainen nainen kokee vilpittömän kohteliaisuuden, vaikkapa nyt kauniina pitämisen, suoranaisena vittuiluna! Lähestypä näitä nyt sittten.
Okei, sä varmaan tykkäisit jos nainen lähestyy deittipalstalla vaikkapa hei, ihanaa kun sä olet niin pitkä! Tai hei, ihanaa kun sulla on noin uusi auto!
Ajattelisit, että kiva kun nainen vilpittömästi tuo heti kättelyssä esiin tärkeimmät kiinnostuksenkohteensa. Ja niinhän se onkin. Siinä on se hyvä puoli että voi sitten itse valita kiinnostuuko ihmisestä joka ensilauseissa tuo prioriteettinsa esiin ja ne ovat tuollaiset.
Miehille on merkityksetöntä millä sanoilla nainen tekee aloitteen. Miehet ja naiset ovat erilaisia.
Jos mies ei lähestymisyrityksissään suostu muokkaamaan käyttäytymistään ja hyväksymään, että keskivertonainen ei halua tulla lähestytyksi samalla tavalla kuin hän haluaisi, hänen ei kannata lähestyä ollenkaan. Mikäli jo tässäkin tosiaan tulee se sopeutumisen raja vastaan, parisuhde ei varmaan ole häntä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että naiset on fiksumpia kuin sinä.
"Moi, oot kaunis" = anna pilluu, mulla seisoo. Eli mies kehuu erektiotaan, ei minua.
Miten voi olla noin sairas mieli? Huh huh
Mä alan jatkossa kysyä miehiltä heti munan kokoa ja varallisuutta ja sitä, etteihän hänellä vain ole lapsoa eikä koiraa. Sekä sitä, missä vaiheessa pääsen työntämään niille koivuhalon anukseen.
Kadulla huutelen komeille, että "vttu oot komea, mä valun!"
Me naiset voitais itseasiassa kaikki alkaa käyttäytyä kuin miehet.
Kauanko ne sitä kestäis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan stressaa, Itselläni oli sama tilanne 28 vuotiaaksi asti. Sitten muutama pidempi suhde. Mutta totuus on, että seksi ja naiset on yli arvostettuja , mutta ymmärrän miksi sitä kaipaa kun ihmiset haluaa normaalin elämän kuin muilla, mutta esim. aamulenkki on parempaa kuin seksi.
Tämähän se ongelma on. Normaali nainen haluaa seksiä, ja jos mies on pitkään neitsyt, tulee mieleen, ettei seksi ole hänelle kovin tärkeää. Kuten ei ole sinullekaan.
Siihen se suhde sitten kaatuukin, ellei satu löytämään naista, jota ei seksi myöskään kiinnosta.
Jos mies on pitkään neitsyt niin en minä ainakaan naisena ajattele syyn olevan alhainen seksuaalinen halukkuus. Mielestäni tuo voi olla korkeakin mutta muut syyt estävät miksi juttu ei naisten kanssa etene.
Se on jännä, miten yleisesti maailmassa seksuaalinen kokemattomuus nähdään noin huonona asiana. Itse liikun paljon kristillisissä piireissä ja siellä seksuaalinen kokemattomuus niin sinkkumiehellä kuin -naisella on pelkästään myönteinen asia. Irtosuhteita ja avosuhteita puolestaan paheksutaan siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Nuo entisajan ihmiset vain tyytyivät siihen, jos kumppania ei löytynytkään. Jatkoivat elämäänsä ja tekivät päivän työt yksinään siihen asti, kunnes päivät oli luetut. Nykyään tehdään kaikenlaisia lehtijuttuja ihmisistä tai varmaan lähinnä miehistä, jotka eivät löydä kumppania.
Ei tuosta voi tehdä johtopäätöksiä siitä, olivatko ihmiset tyytyväisiä sinkkuuteensa vai eivät. Johan meillä on aivan erilainen mediaympäristökin.
Vierailija kirjoitti:
Hei, olet kaunis aloitus ei kyllä herätä yhdenkään naisen kiinnostusta. Persoonaton ja kuulostaa vähän vonkaukselta.
Tää on kyllä kaikkein pahin aloitus. Tekisi mieli vastata että entä sitten? Tässä mies tarttuu siihen, mikä hänelle on tärkeintä eli ulkonäköön, ja minulle se kertoo etten halua olla tämän ihmisen kanssa tekemisissä joka alkaa heti ekana puhua ulkonäöstä.
Kerro minulle miten ihminen voi tuntea toisen mikäli näkee hänet ensimmäisen kerran? Ulkonäkö on se mihin kiinnitetään ensimmäisenä huomiota halusi sitä tai ei. Kuinka voit kertoa toisen luonteesta mitään ellet tunne häntä? Ihmiseen pitää tutustua jotta oppii tuntemaan hänet.
niin no mitä jos vaikka yrittäisit viedä sitä keskustelua siihen suuntaan etkä heti möläyttäis jotain ulkonäköön liittyvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä neuvotaan Ristoa lähtemään Aasiaan seksimatkalle ja maksamaan seksistä.
Pakko kyllä näin naisena sanoa, että jos joskus tapaisin tuollaisen Riston ja jossain vaiheessa selviäisi, että seksikokemukset on ostettua seksiä, jota itse pidän todella pahana ihmiskauppana niin en kyllä Ristoon sen jälkeen vilkaisisi, vaikka ennen tuota tietoa olisi kiinnostunutkin.
En vaan voisi ottaa kumppaniksi miestä joka toimii noin ja vielä vähemmn haluaisin lapsilleni isän, joka on valmis käyttämään ihmisiä noin rumasti hyväkseen. Tuo joidenkin miesten malli ostaa seksiä on todella iljettävää.
juu ei pillu ole rahan arvoinen vaikka naisille on elämääkin tärkeämpi
Se on mun ruumiinosa, jota en jakele tusinatyypeille.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä kaikkein pahin aloitkus. Tekisi mieli vastata että entä sitten?
Sun kaltaistes takia tavallisillakin sosiaalisilla ja hyväkäytöksisillä käy hyvä flaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan, että ongelmana on tuo ujous. Jos ei saa sanaa suustaan eikä silmiin katsottua, eihän siitä mitään tule. Nuorempana olin itsekin todella ujo, ja jos joskus onnistuin jonkun miehen kanssa (lähinnä alkoholin voimalla diskossa sovituille) treffeille pääsemään, toisia treffejä ei enää tullut. Enkä kyllä yhtään ihmettele, miksi ei, kuka nyt haluaisi istua illan hiljaa tuppisuun kanssa.
Vuosien ja erilaisten kokemusten, mm. ulkomailla työskentelyn ja erilaisiin ihmisiin tutustumisen, myötä sitten muutuin rohkeammaksi ja avoimemmaksi ja nyt olen ollut onnellisesti naimisissa 25 vuotta. Riston kannattaisi opetella pulisemaan niille naisille samaan tapaan kuin miehille, jo alkaisi flaksi käydä.
Niin, naiset odottavat miehen tekevän kaiken. Viihdyttävän ja pitävän keskustelua yllä.
Miehe
Minulta hoituu, koska olen niin arka. Mutta olen aina luullut, että nainen ei nimenomaan saisi olla sellainen, koska silloin on tylsä/lahna?
Etenkin dominoivien, vitsiniekka, rääväsuumiesten kanssa olen aina mennyt lukkoon, ja sellaiset miehet saavat minut ahdistuneeksi ja miellyttämisenhaluiseksi.
En ole hirveän kaunis kuitenkaan! xD
juu ei pillu ole rahan arvoinen vaikka naisille on elämääkin tärkeämpi