Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"

Vierailija
20.02.2025 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html

"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.

Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.

Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.

Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.

Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.

Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."

Kommentit (2235)

Vierailija
701/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moe! Meitsi on Artturi, koulun h*nttari.

ah, puhu lisää tuhmia senkin lu tka

😳👉🏻👈🏻

Päättyikö koulu kun pikkupojat ja -tytöt ovat päässeet äidin koneelle?

Ei päättynyt koulupäivä, mutta päättyipä työpäivä! 😆

Vierailija
702/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😳👉🏻👈🏻

noh noh ei sitä vanhustenkaan aina tarvitse niin tosikkoja olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haen rakkautta. Tässä tyyppi meni seksikokemukset (tai lähinnä niiden puutteen sureminen) edellä. Ei kiitos.

seksiä vasta kun tunnetaan & rakastetaan

Vierailija
704/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokematon mies on naisten silmissä kuvottava iljetys. Naisilla ei ole käytännössä mitään tarvetta tyytyä yli-ikäiseen miespoikaan kun kokeneita, ulospäinsuuntautuneita ja uraa luoneita miehiä on netti sekä oikea maailma täynnä.

Panomies on naisten silmissä kuvottava iljetys. Naiset ei halua huoripukkia.

Miksi sitten panettavat itseään panomiehillä?

Vierailija
705/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😳👉🏻👈🏻

noh noh ei sitä vanhustenkaan aina tarvitse niin tosikkoja olla

Tapani kirjoittaa on ironiaa 🤪

Vierailija
706/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Risto näyttää ihan kivannäköiseltä mieheltä. Onko liian ujo kun ei ole tärpännyt naisten kanssa? Ja onko miespuolisia kavereita joiden kans kävis viihteellä. Muuten menee hukkaan.

Vierailija
707/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olet kaunis aloitus ei kyllä herätä yhdenkään naisen kiinnostusta. Persoonaton ja kuulostaa vähän vonkaukselta. 

Tää on kyllä kaikkein pahin aloitus. Tekisi mieli vastata että entä sitten? Tässä mies tarttuu siihen, mikä hänelle on tärkeintä eli ulkonäköön, ja minulle se kertoo etten halua olla tämän ihmisen kanssa tekemisissä joka alkaa heti ekana puhua ulkonäöstä.

Kerro minulle miten ihminen voi tuntea toisen mikäli näkee hänet ensimmäisen kerran? Ulkonäkö on se mihin kiinnitetään ensimmäisenä huomiota halusi sitä tai ei. Kuinka voit kertoa toisen luonteesta mitään ellet tunne häntä? Ihmiseen pitää tutustua jotta oppii tuntemaan hänet.

Vierailija
708/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin hänen YouTube-videoitaan ja mun on vaikea uskoa tuota todeksi. Hän vaikuttaa juuri sellaiselta supliikilta kaverilta, jonka kanssa kaikki ajautuvat juttusille. Kenties naiset eivät ole siksi aloitteellisia hänen suhteensa, koska kuvittelevat hänen olevan jo parisuhteessa. Hän ei näytä eikä kuulosta pätkän vertaa reppanalta. 

Paljastit viestissäsi miksi Riston kaltaiset eivät naisille kelpaa. Hän voi vaikuttaa supliikilta ja normaalilta, mutta kun kokemattomuus paljastuu on hän heti naisen silmissä reppana.

Vierailija
709/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaa jatkaa lukuharrastusta tästä:

https://archive.org/details/fraudoffeminism00baxerich

heh

ehkä inceliä ei tosiaan voi itseltään pelastaa

turha itkee jos tytöt ei tykkää kun aktiivisesti taistelet kaikkea sitä vataan

Eli ei siis miesten lukuharrastus kelvannutkaan vaan kyse olikin, niinkuin aina, ideologisesta yhdenmukaisuudesta.

Feminismi on kuolemankultti.

varmaan kun kehotetaan lukea niin tarkoitetaan ihan vaan jotain perus kirjallisuutta mikä ei oo ideologisesti latautunutta

mutta inceliä ei tosiaan kai voi itseltänsä pelastaa

Tosiaan tarkoitin romaaneja, dekkareita, lastenkirjoja, tieteiskirjallusuutta ym. Kaikkk laajentaa sanavarastoa, parantaa kielen rakenteiden hallintaa, sävyjen tunnistamista ja lisää empatiaa.

Ilmeisesti osuin oikeaan: incel ei lue, joten häneltä puuttuu avain omiin ja toisten ajatuksiin. 

Saankohan Nobelin tästä oivalluksesta 😂

Näiden miesten ongelmat ratkaistaan panemalla ne lukemaan.  Saavat tietoa, taitoa, ymmärrystä ja työkalut hyvään elämään!

Vierailija
710/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi iso ongelma on, että monet nykynaiset haluavat miehen olevan itsensäkaltainen. Tämä taas on aika harvinaista. Toki jotkut miehet alkavat muokata itsestään toiveiden mukaista, mutta onko tämä luonteenpiirre pidemmän päälle naisen mieleen? En usko.

Sittenhän on tämä p a nomiesten joukko, joka osaa esittää olevansa naisen toiveiden mukainen, eli esitellään kesken olevaa villasukkaa siihen asti, että nainen menee ansaan. Sitten kun lyhyt suhde on ohi, nainen ajattelee, että kyllä niitä villasukka-keramiikkamiehiä todellakin on olemassa, minulle nyt sattui tällä kertaa pelimies kohdalle, mutta jospa seuraava virkkaisi pipoja ja olisi yksiavioinen.

No jaa. Mä tiesin jo teininä kun olin muutamilla treffeillä perusäijien kanssa käynyt, että haluan avoimen miehen. Sellaisen joka lähtee kokeilemaan eri asioita ja suhtautuu

Ohitat jotenkin pointin. Eivät kaltaiseni naiset (eli ilmeisesti nykypäivänä kasvava joukko) halua miestä joka kompromissien vuoksi tekee erilaisia asioita puolisonsa kanssa. Vaan sellaisen, joka aidosti haluaa kokeilla ja kokea yhdessä. 

Vierailija
711/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on miesvaltaisella alalla, harrastaa miestyyppisiä asioita ja kaikki kaverit on miehiä niin niitä naisen kohtaamisen mahdollisuuksia on aivan liian vähän. Pitäisi mennä harrastuksiin ja tapahtumiin joissa on miehiä ja naisia, naisia mieluummin vähän enemmän, eikä pelkkiä perheellisiä.

oon aina ihmetellyt tätä kuinka aktiivisesti vältellään kaikkea kontaktia naisiin ja sitten ihmetellään miksei siunaannu tyttöystävää

Niinpä. Ei sitä asiaa kannata tinderin ja muitten deittisovellusten varaan jättää, niissä on paljon enemmän miehiä kuin naisia ja tosi iso osa etsii seksikumppania. Semmoiset tämän tyyppisille kavereille sopivat naiset ei todennäköisesti ole siellä tinderissä kun ovat kyllästyneet seksinvonkaajiin ja kalukuvanlähettelijöihin. 

Saako naisia nyt sitten lähestyä arjessa ja harrastuksissa (asiallisesti tottakai) vai ei? Kun tästä kuulee "saa" "ei saa" vähän väliä ja välillä kommentointi on suurelta osin sitä että "pysy kaukana" jne. niin lähestymiset kieltämättä jää vähemmälle livenä ja jäävät nettiin varsinkin jos livenä kokemukset ovat olleet negatiivisia.

Vierailija
712/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokematon mies on naisten silmissä kuvottava iljetys. Naisilla ei ole käytännössä mitään tarvetta tyytyä yli-ikäiseen miespoikaan kun kokeneita, ulospäinsuuntautuneita ja uraa luoneita miehiä on netti sekä oikea maailma täynnä.

Koska nämä naiset ovat samanlaisia?

On aktiivisia ja ei-niin-aktiivisia. Kannattaa etsiä omanlaisensa.

olin miehelleni eka ja hän minulle

Vierailija
713/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, missään nimessä ei kannata kasvattaa rumaa partaa. Pyytää niitä naisia vain kahville, niin eiköhän joku nappaa.

Vierailija
714/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terse! Olen Karlos, tulin kaapista ulos.

ihanaa

oli jo aikakin🏳🌈

sydän muuttuu näköjään täällä valkoiseks lipuks

kokeilen

Katosi kokonaan. Vtun surkeasti koodattu alusta

Vierailija
715/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko rehtorille ahteria?

Toki, mutta myös muille miesopettajille jotka voivat vaikuttaa arvosanoihini.

Vierailija
716/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on aika usein huonoja sosiaalisissa kanssakäymisissä naisten kanssa. Joko liian päällekäyviä tai ujoja koulupoikia. Siksi itse en jäänyt odottelemaan sitä oikeaa vaan näin sellaisen ja menin pyytämään numeroa. Oltiin käyty samalla salilla pari vuotta. Kummallakin takana ero, pitkästä suhteesta. Oltiin hymyilty toisillemme. Minä aloitin flirtin ;) Nyt toista vuotta yhdessä. :) Onni löytyi mutta sitä ennen oli paljon huteja. Menkää rohkeasti kysymään ihmisiltä numeroa. Mutta tehkää sekin tyylillä. Ei ahdistelemalla!

Tässä hyvä asenne eli naiset olkaa myös itse aloitteellisia.

Vierailija
717/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on upeaa ettei naisia enää jaella miehille kuin karjaa. Omakin äitini kertoi, että hänen aikanaan oli vaan pakko valita joku, sinkuksi jääminen ei tullut kysymykseenkään

Onnettomasta liitosta syytti sitten kaikkea mahdollista, mutta ei koskaan tullut ajatelleeksikaan että ehkä miehiä ja naisia ei ole tarkoitettukaan asumaan yhteen

Ei tuollaista aikaa ole koskaan ollutkaan. Jumalako niitä naisia on "jaellut" miehille? Vai poliisi pakotti? Poliisi pakottaa miehet armeijaan ja naisia ei mihinkään. 

Mukavaa revisionistihistoriaa ja ei liity edes itse aiheeseen. Kuvitellaanpa, että tuo sinun Handjob's Tale -feminismisatu olisi joskus ollut totta.

Mitä sillä on tekemistä miesten tai naisten yksinäisyyden kanssa nyt? Millä tavalla voit sillä sivuuttaa tämän ongelman yksilötasolla tai ryhmätasolla? 

Vierailija
718/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, olet kaunis aloitus ei kyllä herätä yhdenkään naisen kiinnostusta. Persoonaton ja kuulostaa vähän vonkaukselta. 

Tää on kyllä kaikkein pahin aloitus. Tekisi mieli vastata että entä sitten? Tässä mies tarttuu siihen, mikä hänelle on tärkeintä eli ulkonäköön, ja minulle se kertoo etten halua olla tämän ihmisen kanssa tekemisissä joka alkaa heti ekana puhua ulkonäöstä.

Kerro minulle miten ihminen voi tuntea toisen mikäli näkee hänet ensimmäisen kerran? Ulkonäkö on se mihin kiinnitetään ensimmäisenä huomiota halusi sitä tai ei. Kuinka voit kertoa toisen luonteesta mitään ellet tunne häntä? Ihmiseen pitää tutustua jotta oppii tuntemaan hänet.

Nimen omaan. Ensin ollaan kiinnostuneita ja tutustutaan, sitten vasta aletaan valioida ääneen niitä piirteitä.

Vierailija
719/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä, sun äitis vai? Mikset sinä ole panomies vaikka sait sen Y-kromosomissa kaikki sen miesominaisuudet?

Vierailija
720/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli teillä oli kovin erilaiset arvot. Naiselle urheileminen oli tärkeää ja hän halusi panostaa siihen myös rahallisesti. Itse taas olet kenties kitupiikki, joka ei halua panostaa liikuntaharrastuksiin. 

Nuo olisivat voineet olla kauniita kokemuksia. Moni haaveilee tuollaisesta. Aina ei tarvitse olla tuli hännän alla, vaan tuollaisessa tilanteessa toinen olisi voinut ottaa tavallista rennommin, tsempata toista ja ylipäätään nauttia yhdessäolosta.

Olisitko muuten vastannut yhtä ilkeästi, jos tarinan suorittaja olisikin ollut mies eikä vaimo?

No vastasin tähän oman kokemukseni pohjalta, niinkuin hänkin.

Mä olen nainen, joka panostaa urheiluun. Mieheni taas on kovin pihi, eikä halua kuluttaa rahojaan oikeastaan mihinkään. Hän ei halua lähteä kanssasi pyöräilemään, koska hän ei "halua näyttää nololta". Miehellä on niin kovat tulot ja paljon rahaa tilillä, että kunnollisen pyörän ostaminen olisi hänelle ihan pikku raha. Mutta jos ei halua sellaiseen panostaa niin sitten ei halua.

Mä en ole valittanut miehen pyörästä tai hitaudesta, vaan ihan oikeasti halunnut hänet seuraksi pyöräretkille. Hän itse on tehnyt siitä ongelman, että minulla on "hienompi pyörä", kuin hänellä. 

Mikä minusta on ihan kiva juttu, koska sen kanssa mun ei enää tarvitse polkea itseäni henkihieveriin pysyäkseni miehen perässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi