Toi uusi Oivariini pehmeät öljyt oliivi -levite on tosi hyvää. Kovaa rasvaa yhtä vähän kuin margariinissa
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Älkää syökö niitä rypsirapseja. Tehkää itse levitettä sekoittamalla voita, oliiviöljyä ja vaikka kookosöljyä
Jokainenhan käyttää sitä mitä haluaaa, lakatkaa tyrkyttämästä omia ruokavalioitanne toisille.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kalliimpaa kuin moni muu levite. Yli 3 euroa per rasia.
Ei levitettä edes kulu paljoa. Kalliimpaa on se minkä päälle levitteen laittaa.
Meillä tehtiin jonkin aikaa itse voi+oliiviöljy levitettä.
Lääkäri soitti eräänä päivänä, että mitä teet kun kolesteriarvot on nousseet noin paljon. Nosti statiinin annostusta ja käski lopettaa voin käytön. Palasin näihin kaupan sydänmerkki-levitteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Älkää syökö niitä rypsirapseja. Tehkää itse levitettä sekoittamalla voita, oliiviöljyä ja vaikka kookosöljyä
Öäk, kookosöljyä!
Kolesteroliarvot piti kirjoittaa, en tiedä miten noin meni.
Kookosöljy leivän päällyksessä maistuisi varmaan mahtavalta. -Not.
Nää on ihan pakkomielteisiä nää ketoilijat ym. Tulee vsikutelma ortorektikoista, ruoka aina mielessä. Tänään katselin heidön keskusteluaan, nimittelivät aikuiset naiset ruokaa kuin pahasuiset kakarat ja normaaleita ihmisiä tyhmiksi yms. Sitten kehuvat itseään. Eniten ihmetyttää, syön/juon sitä, tätä jotta sairauteni pysyy kurissa. Eikö heidän jos keiden pitäisi olla terveitä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse kotona veivata moista, kun saa edullisesti valmiina rasiassa kaupasta
Itse sekoitan puolet huoneenlämmössä hetken pehmennyttä voita ja puolet oliiviöljyä. Koko perhe käyttää sitä leivän päällä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öäk, kookosöljyä!
Ulkomainen ruoka on hienompaa. Ja kookoskermakin on kovaa rasvaa, joskus käytän sitä jossain ruuassa.
Kokeilin ja oliivi hieman maistuu, mutta on hyvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on just oliiviöljyä ja voita
Ei ole neitsytoliiviöljyä.
Mun pitäis olla kuollut jos rypsiöljy olisi noin pahaa mutta olen sydänterve 80 v. Käyttänyt leivontamargariinia, 40 vuotta rypsiöljyjä.