Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jestas minkä orgasmin sain ja aion toteuttaa tätä useamminkin.

Vierailija
19.02.2025 |

Olen M30 ja onnistuin saamaan ihan uskomattoman orgasmin kun viivyttelin tosi kauan laukeamista. Lopetin aina kun kulli rupesi jo sykähtelemään ja jatkoin kun se loppui. Tätä noin 30 minuuttia ja orgasmi oli uskomaton

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on samanlaisesta, joskus pitkittäny laukeamista monta tuntia, välillä kulli velttona ja sitten lopulta lennätän sperman ulos, tosi nautinto, varsinkin jos pääsee pilluun laukiamaan.

Vierailija
2/8 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, vielä kun saisi joskus oikeaa pilluakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et avittanut henkarilla persereiästä

Vierailija
4/8 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen soolossa saanut orgasmin ilman ejakulaatiota. Aiva uskomaton tunne, aluksi  hieman vihlaisi kipeästi päästä ja sitten tuli mahtava hyvänolon tunne ja energinen olo. 

M47

Vierailija
5/8 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa suloista homostelua täällä vauvapalstalla 🍆🍆🍆

Vierailija
6/8 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä M39, oisko teillä kiinnostusta tavata jossain parkkipaikalla? Voidaan viivytellä yhdessä mun autossa, tarjotin kahvit

Vierailija
7/8 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä M39, oisko teillä kiinnostusta tavata jossain parkkipaikalla? Voidaan viivytellä yhdessä mun autossa, tarjotin kahvit

Kyn menet sinne parkkikselle, nosta auton tunkki takalunkan tai katon päälle, niin muut ohikulkevat houmous tietää että olisi tunkkausta tarjolla.

Oulussa oritkarin P-paikalla tätä käytetään menestyksekkäästi. Tosin se on rekkaparkki ja rekka-pekat on mmmmm, niin se toimii.

Vierailija
8/8 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo edgettely on kiihotatvaa, mutta toistuvasti harrasteltuna voi aiheuttaa perusseksissä tilanteen, jossa et enää laukea.