jestas minkä orgasmin sain ja aion toteuttaa tätä useamminkin.
Olen M30 ja onnistuin saamaan ihan uskomattoman orgasmin kun viivyttelin tosi kauan laukeamista. Lopetin aina kun kulli rupesi jo sykähtelemään ja jatkoin kun se loppui. Tätä noin 30 minuuttia ja orgasmi oli uskomaton
Kommentit (8)
Niinpä, vielä kun saisi joskus oikeaa pilluakin!
Et avittanut henkarilla persereiästä
Kerran olen soolossa saanut orgasmin ilman ejakulaatiota. Aiva uskomaton tunne, aluksi hieman vihlaisi kipeästi päästä ja sitten tuli mahtava hyvänolon tunne ja energinen olo.
M47
Onpa suloista homostelua täällä vauvapalstalla 🍆🍆🍆
Täällä M39, oisko teillä kiinnostusta tavata jossain parkkipaikalla? Voidaan viivytellä yhdessä mun autossa, tarjotin kahvit
Vierailija kirjoitti:
Täällä M39, oisko teillä kiinnostusta tavata jossain parkkipaikalla? Voidaan viivytellä yhdessä mun autossa, tarjotin kahvit
Kyn menet sinne parkkikselle, nosta auton tunkki takalunkan tai katon päälle, niin muut ohikulkevat houmous tietää että olisi tunkkausta tarjolla.
Oulussa oritkarin P-paikalla tätä käytetään menestyksekkäästi. Tosin se on rekkaparkki ja rekka-pekat on mmmmm, niin se toimii.
Tuo edgettely on kiihotatvaa, mutta toistuvasti harrasteltuna voi aiheuttaa perusseksissä tilanteen, jossa et enää laukea.
Kokemusta on samanlaisesta, joskus pitkittäny laukeamista monta tuntia, välillä kulli velttona ja sitten lopulta lennätän sperman ulos, tosi nautinto, varsinkin jos pääsee pilluun laukiamaan.