Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahjakortti vaimolle täyteainehoitoon. Onko liian vihjaileva että jotain tarttis tehdä?

Vierailija
19.02.2025 |

Miten on

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää Luojan luomaa ylipäätään käydä paikkailemaan

Ei nyt noinkaan äärimmäisyyteen tarvitse mennä. Itsekin varmasti käyt lääkärillä, jos saat syövän tai jalkasi katkeaa.  

Vierailija
82/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan miten nopeasti se poistuu kehosta kokonaan?

Kun se ei ikinä poistu. Tämä on totta, googleta, jos et usko.

Moni ammattilainen kieltäytyy näitä enää pistämästä naamaan.

Googletin ja väitettäsi vastaan tuli useita linkkejä, esim:

https://www.aava.fi/palvelut/muut-palvelut/esteettiset-hoidot/tayteaine…

Poistuu itsestään. Samaa sanovat kaikki suomalaiset toimijat. Väitätkö, että he ovat väärässä ja sinä oikeassa?

He myyvät tärkeää liiketoiminta-aluettaan nojaamalla vanhentuneeseen tietoon. Tieto täytteiden pitkäaikaisvaikutuksista on uutta ja jos sinulla on täyteainebisnes, tottakai haluat sivuuttaa sen, koska menetät asiakkaat ja rahat.

Vierailija
84/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He myyvät tärkeää liiketoiminta-aluettaan nojaamalla vanhentuneeseen tietoon. Tieto täytteiden pitkäaikaisvaikutuksista on uutta ja jos sinulla on täyteainebisnes, tottakai haluat sivuuttaa sen, koska menetät asiakkaat ja rahat.

Tämä.

Vierailija
85/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuppp

Vierailija
86/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy hänet luonnollisena omana itsenään! Miksi pitää muokata?

Vierailija
87/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen, joka on huono ostamaan lahjoja (itsekin kyllä olen, mutta en noin huono/törkeä, kuin ap joka lahjalla loukkaa rakkaintaan)niin voi sortua tuollaiseenkin lahjaan, kun ajatuksissa on vain se, miten saada itselleen hyöty toiselle antamasta lahjasta. Tuosta lahjastahan hyötyy vain ap, jonka mielestä vaimo on rupsahtanut, eikä lahjan saaja, joka hyvinkin ymmärtää, että ihminen ei aina ole 20v ja se on ihan fine. 

Jos lahja on ostettu siinä tarkoituksessa, että lahjan saaja itse siitä hyötyy eniten, niin onhan se huono lahja. Itse lahjansaaja voi olla sitä mieltä, että, että lahja on tarpeeton hänelle itselleen. 

AP:n kannattaa kurkata peiliin ja todeta, ettei itsekään enää näytä 20v. Paitsi, että tämä aloitus on tietenkin täyttä puppua, eikä ap:llä ole vaimoa. 

Jos  saa veikata, niin tämä on niiden lukuisten "Miksi naiset".....ja "tytön täytyy mennä 10 vuotiaana naimisiin"...... miehen aloitus.

Vierailija
88/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt noinkaan äärimmäisyyteen tarvitse mennä. Itsekin varmasti käyt lääkärillä, jos saat syövän tai jalkasi katkeaa.  

Tuohan on todella typerä vertaus:D

On täysin eri asia paikata rikkinäinen hammas, kuin ihan terve naama. Tai on ihan toista korjauttamassa poikki mennyt jalka, josta luut törröttää ylkona, kuin ihan terve naama, jossa on ryppy.

Jos naamasta on puolet palanut jossain tapaturmassa niin silloin on ihan aiheellista tehdä sille naamallekin jotakin, mutta ei tervettä tarvitse parantaa. Näin siis karkeasti sanottuna.  On todella typerää verrata sairautta ja turhamaisuutta toisiinsa ja luulla, että ne on sama asia. 

Vierailija
89/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan miettinyt, miksi yhteiskunta ei maksa/korvaa kauneusleikkauksia? No koska ne eivät ole sairaudenhoitoa. Sairauden hoito ja kauneudenhoito on kaksi eri asiaa. 

Esim töihin pystyy menemään vähän rumemmalla / vanhemmallakin naamalla, mutta katkennella jalalla se on vaikea ja syöpäkin voi jossain kohtaa äityä todella kipeäksi ja vie äkkiä hautaankin. 

Vierailija
90/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ihminen, joka on huono ostamaan lahjoja (itsekin kyllä olen, mutta en noin huono/törkeä, kuin ap joka lahjalla loukkaa rakkaintaan)niin voi sortua tuollaiseenkin lahjaan, kun ajatuksissa on vain se, miten saada itselleen hyöty toiselle antamasta lahjasta. Tuosta lahjastahan hyötyy vain ap, jonka mielestä vaimo on rupsahtanut, eikä lahjan saaja, joka hyvinkin ymmärtää, että ihminen ei aina ole 20v ja se on ihan fine. 

Jos lahja on ostettu siinä tarkoituksessa, että lahjan saaja itse siitä hyötyy eniten, niin onhan se huono lahja. Itse lahjansaaja voi olla sitä mieltä, että, että lahja on tarpeeton hänelle itselleen. 

AP:n kannattaa kurkata peiliin ja todeta, ettei itsekään enää näytä 20v. Paitsi, että tämä aloitus on tietenkin täyttä puppua, eikä ap:llä ole vaimoa. 

Jos  saa veikata, niin tämä on niiden lukuisten "Miksi naiset".....ja "tytön täytyy mennä 10 vuotiaana naimisiin"...... mie

Jopa on vedetty yhteen nippuun eri asiat🙄.

Minä olisin iloinen sellaisesta lahjakortista

Nainen olen 

Vierailija
91/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko isäpäivälahjana peeeeenispumpun, vaimolta? 😂

Minä sain penisjatkeen🤔

https://www.huippukiva.fi/products/tosiharan-taistelukarki-penisjatke-h…

M43

Vierailija
92/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nosto

Miksi näinkin selvää trollia pitää nostella ja up(itella)?

Täysin epäuskottava aloitus. 

Vierailija
93/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos  saa veikata, niin tämä on niiden lukuisten "Miksi naiset".....ja "tyt

"Minä olisin iloinen sellaisesta lahjakortista ja olen nainen"

Niin sinä olisit iloinen, koska ITSE sellaista toivot. Ja jos ap:n (mielikuvitusvaimo) vaimokin on toivonut niin silloinhan se olisikin ok lahja, eikä ap:n tarvitsisi täällä kysellä onko lahja sopiva, koska tietenkin se olisi, jos vaimo olisi sellaista toivonut. Ymmärrätkö eron? 

Minä taas en olisi iloinen kyseisestä lahjasta.  Mun naama kelpaa mulle oikein hyvin, on aina kelvannut. 

Jos mies antaisi minulle tuollaisen "lahjan" kehoittaisin häntä itseään käyttämään sen, koska minä en todellakaan tarvitse/halua:D

Vierailija
94/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan miten nopeasti se poistuu kehosta kokonaan?

Kun se ei ikinä poistu. Tämä on totta, googleta, jos et usko.

Moni ammattilainen kieltäytyy näitä enää pistämästä naamaan.

Googletin ja väitettäsi vastaan tuli useita linkkejä, esim:

https://www.aava.fi/palvelut/muut-palvelut/esteettiset-hoidot/tayteaine…

Poistuu itsestään. Samaa sanovat kaikki suomalaiset toimijat. Väitätkö, että he ovat väärässä ja sinä oikeassa?

Jään kuitenkin odottamaan suomalaisten ammattilaisten / viranomaisten ilmoitusta asiasta, ennen kuin uskon. Tai edes EU:n.

Vierailija
95/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa siitä hyvän idean ja ostaa sinulle lahjakortin peniksenpidennykseen. 

Vierailija
96/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI EI EI !

Täyteaineet eivät täysin hajoa ajan kuluessa, liikkuvat vain eri paikkoihin. Siitä alkaa kierre. Vuosien päästä voi naama näyttää luonnottomalta,symmetria kadonnut..

Siihen leikkiin ei kannata lähteä!

Mielummin esimerkiksi HIFU-sarjahoidon lahjakortti tai laserointi. Omaa kollageenia niillä ylös.. tulos ei näy heti vaan ajan kanssa, mutta on niin paljon parempi lopputulos.

Vierailija
97/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
98/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nosto

Miksi näinkin selvää trollia pitää nostella ja up(itella)?

Täysin epäuskottava aloitus. 

Jotta ihmiset tietäisivät täyteainehoitojen vaaroista. Sillä Suomessa jostain syystä jaetaan vanhentunutta tietoa jopa ihan pistoshoitoja antavien klinikoiden sivuilla.

Vierailija
99/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Riikka mitään täyteaineita tarvitse. Ennemminkin jotain millä pystyy kontrollimaan ihon ja hiusten voimakasta rasvoittumista.

Vierailija
100/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, miksi et kysy tuota Länsiväylän lukijoilta?