Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjakortti vaimolle täyteainehoitoon. Onko liian vihjaileva että jotain tarttis tehdä?

Vierailija
19.02.2025 |

Miten on

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en ikinä suostu laittamaan mitään pistoksia naamaan. En täyteaineita, jotka ei ikinä poistu kudoksesta, enkä botoxia, joka on hermomyrkky ja lamauttaa lihaksen toiminnan ainakin puoleksi vuodeksi silottaen näin rypyn.

Itse käytän botoxia, mutta täyteaineisiin en ikinä suostuisi.

Vierailija
42/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kudosjankkaaja voisi laittaa edes yhden linkin, jotta saisi mitään pohjaa väitteensä tueksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vihjailleva lahjakortti kyseessä, että saat avioeropaperit allekirjoitettavaksi. Vaimosi voi sitten ottaa itselleen nuoren ja komean poikaystävän.

Vierailija
44/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan miten nopeasti se poistuu kehosta kokonaan?

Kun se ei ikinä poistu. Tämä on totta, googleta, jos et usko.

Moni ammattilainen kieltäytyy näitä enää pistämästä naamaan.

Googletin ja väitettäsi vastaan tuli useita linkkejä, esim:

https://www.aava.fi/palvelut/muut-palvelut/esteettiset-hoidot/tayteaine…

Poistuu itsestään. Samaa sanovat kaikki suomalaiset toimijat. Väitätkö, että he ovat väärässä ja sinä oikeassa?

Vierailija
45/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vain jos itse on pyytänyt tai vihjaillut. 

Muuten vähän arveluttavaa, ei sen takia että vihjailisit jotain vaan piikkien takia.  Kaikki eivät pidä piikkipistelyistä varsinkaan jos niitä tyrkytetään. 

Vierailija
46/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on Konalan jauhelihamies, ei hänellä ole eikä tule vaimoa. Turha ruokkia trollia.

No vaikka olisikin niin nyt tuli kuitenkin äärimmäisen hyviä mielipiteitä niille ihmisille jotka edelleen uskoo siihen että se ikuisen nuoruuden lähde jostain löytyy. Jokaisen joka uskoo näihin aineisiin, kannattaisi youtubesta katsoa minkälaiseksi jotkut ovat ulkonäkönsä tuhonneet kun ovat uskoneet kaikenlaisten suorastaan puoskareiden lupaamaa kauneutta.

Vierailija
47/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä saisin mieheltä lahjan johonkin täyteainehoitoon, antaisin se hänelle takaisin ja sanoisin, että mlkkusi tarvitsee tätä enemmän kuin minä.

Vierailija
48/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se ei ikinä poistu. Tämä on totta, googleta, jos et usko.

Moni ammattilainen kieltäytyy näitä enää pistämästä naamaan.

Googletin ja väitettäsi vastaan tuli useita linkkejä, esim:

https://www.aava.fi/palvelut/muut-palvelut/esteettiset-hoidot/tayteaine…

Poistuu itsestään. Samaa sanovat kaikki suomalaiset toimijat. Väitätkö, että he ovat väärässä ja sinä oikeassa?

Kyllä. Olen oikeassa. Googleta englanniksi ja ylläty. 

Vierailija
49/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.oumere.com/blogs/news/hyaluronic-acid-fillers-do-not-dissol…

Tuossa. 

Hyalyronitäyteaineet eivät poistu ikinä kehosta, vaan ne leviävät vain kudoksen sisällä.

Sama info löytyy ihan plastiikkakirurgien omilla nimillä ja naamoilla Youtube videoissa.

Vierailija
50/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lääkäri kertoo asiasta, etteivät täyteaineet ikinä poistu kudoksesta. Asia todistetaan kasvojen MRI-kuvauksella.

Videota katsottu lähes 2 miljoonaa kertaa.

https://www.youtube.com/shorts/uhHgN8n0OmQ

Vierailija
51/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko LOPULTA sen peniksenpidennyksen ja poistatat löllyvät miesrinnat?

Ihanaa!

Vierailija
52/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

How long do dermal fillers really last? MRI scans provide evidence.

Vierailija
53/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräskin Timo aikoinaan järjesti itsensä mun kanssa kahville, kun mä olin ainoa nainen jonka tunsi naisystävänsä kavereiden lisäksi.. Hän halusi puolueettoman vastauksen.

Jos mä kävisin kuukausittain kosmetologilla ja mies sitten ajattelee, että ostanpa naiselle joululahjaksi 12 käynnin kortin, että saa maksuvapaata seuraavan vuoden! Kyllä se nyt on iloinen ja yllättyy. Vaan eipä yllättynyt.

Nainen sai järjettömät raivarit ja laittoi Timon ulkoruokintaa useaksi viikoksi! Mies piti häntä rumana ja sen takia oli tuommoisen määrän ostanut kosmetogilta palveluja, että akasta saisi näyttelykelpoisen. Eikä Timon edes pitänyt tietää niistä käynneistä, se oli ollut suuri salaisuus. Vaikka usein olin mieheltään pumminut kyydin kosmetologilleen ja pois sieltä.

Kyllä sitä vaan jäin naisena miettimään, että kuinka päävikaisia naiset oikein on? Itse olisin järjettömän tyytyväinen, jos mieheni joskus maksaisi jonkun moisen palvelun mun puolesta. vaikkapa kampaajan? Olisko sekin mennyt pieleen.

Täyteaineita en ikimaailmassa suosittele ostamaan lahjaksi. Tai jos et halua naisesta eroon kokonaan. Jätkä vaihtoon ja sen kustannuksella naama uuteen uskoon ja eikun pokaushommiin.

Vierailija
55/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna lahjakorttia. Täyteaineista seuraa hyvin usein monenlaisia komplikaatioita, joista ei puhuta. 

Vierailija
56/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on ajateltu että katoavat itsekseen. Eihän niistä öljyistä tms. mitä muka lihaksen näköiseksi on pistetty, ole mitään hyvää seurannut.  

Vierailija
57/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette mitään muuta videota katso, niin katsokaa tämä.

Vierailija
58/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä aihetta käsitelty, en ainakaan muista!

Vierailija
59/105 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä aihetta käsitelty, en ainakaan muista!

On joskus kyllä. Fakta on se, että nyt ymmärretään, että täyteaineet eivät poistu ikinä kudoksesta, vaan ne lähtevät ns. vaeltamaan ja mössööntymään kudoksen sisään ikuisiksi ajoiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi