Lahjakortti vaimolle täyteainehoitoon. Onko liian vihjaileva että jotain tarttis tehdä?
Kommentit (105)
Älkää pilatko naamaanne täyteaineilla.
Heti näkee ne, joihin niitä on pistetty. Ei näytä oikeasti hyvältä luonnossa.
Ruiskutettava hyaluronihappo (HA) on kemiallisesti sama aine kuin kehon oma hyaluronihappo, mutta eroaa rakenteeltaan ja kestoltaan. Luonnollinen hyaluronihappo hajoaa elimistössä nopeasti, jopa päivissä, kun taas täyteaineisiin käytettävä HA on stabiloitua ja ristikkäissidottua, mikä tekee siitä kestävämpää.
Tärkeimmät erot:
Ristikkäissidonta
Ruiskutettava HA on kemiallisesti muokattu kestämään pidempään. Ristikkäissidonta estää entsyymien (hyaluronidaasi) nopeaa hajoittamista, jolloin täyteaine pysyy kudoksessa kuukausia tai jopa vuosia.
Kehon oma HA ei ole ristikkäissidottua, joten se hajoaa ja uusiutuu jatkuvasti.
Koostumus ja viskositeetti
Täyteaineisiin käytetty HA on usein paksumpaa ja geelimäisempää, jotta se antaa volyymia ja pysyy paikallaan pidempään.
Kehon oma HA on nestemäisempää ja toimii lähinnä kosteuttavana ja voitelevana aineena esim. ihossa ja nivelissä.
Kehon hajoamisprosessi
Vaikka ruiskutettava HA poistuu kehosta lopulta samalla tavalla kuin luonnollinen HA, se kestää huomattavasti pidempään. Hajoaminen riippuu täyteaineen tyypistä, käsitellystä alueesta ja yksilöllisestä aineenvaihdunnasta.
Johtopäätös:
Ruiskutettava hyaluronihappo on sama aine kuin kehon oma, mutta sen rakenne on muokattu kestävämmäksi. Tämä ero mahdollistaa sen käytön esteettisissä ja lääketieteellisissä toimenpiteissä ilman, että se hajoaa välittömästi.
Mutta kun se kudokseen ruiskutettava hyalyronihappo ei hajoa oikeasti ikinä.
Tämä on todistettu MRI skannauskuvissa, 20 vuotta vanhat täyteaineet ovat kuvattavissa kudoksista yhä.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin sanoa, että mun naamasta ei näy. Täyteaineella on vähän korjattu epäsymmetrisiä huulia, mutta mulla on edelleen ohuet huulet.
Osta ennemmin kasvohoito, hietonta tai jalkahoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin sanoa, että mun naamasta ei näy. Täyteaineella on vähän korjattu epäsymmetrisiä huulia, mutta mulla on edelleen ohuet huulet.
Okei, tuossa sun tapauksessa tuskin näkyy. Mutta jos kasvojen ihoon on pistelty täytteitä, ne näkyy. Vanhemmilla naisilla ne näkyy epätasaisuutena, perunapeltona ja yleisesti oudon näköisestä, luonnottomasta naamasta.
Tunge itse täytettä, tiedät kyllä mihin. Hyi, mikä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Tunge itse täytettä, tiedät kyllä mihin. Hyi, mikä tyyppi.
Tykkään siitä
Vierailija kirjoitti:
'Kun täyteaineet tulivat markkinoille, kaikki luulivat, että keho poistaa ne luonnollisesti pikku hiljaa ja että tässä on viisasten kivi leikkauksen sijaan.
Nyt noin 20 vuoden markkinoillaolon jälkeen ollaan pikkuhiljaa ymmärretty, että täyteaineet eivät ikinä täysin poistu kasvoista. Ollaan tehty MRI-kuvauksia kasvoille ja siellä näkyy jopa 20 vuotta vanhat täyteaineet.
Vaikka täyteaineita markkinoitiin luonnollisina kosteuttajina, jotka sulavat pois, niin näin ei ole.
Aine on kuitenkin keinotekoista ainetta, jota keho ei kykene hajottamaan.
Seurauksena kudokset ovat tulehdustilassa ja plastiikkakirurgit ovat huomanneet avatessaan kasvoja, että täyteaine on sulautunut tahmeaksi massaksi oman kudoksen sisään ja tuhonnut ihon omaa rakennetta.
Täyteaineet eivät nuorenna, vaan loppupeleissä tuhoavat ihosi sisältä ja vanhenet ennen aikaisesti.
Youtube on täynnä plastiikkakirurgeja, jotka varoittavat ---'
Osalainaus. Ei minun, mutta nämä sanat 100% medikaalinen fakta. Lisäksi on havaittu huomattava lymfoomien lisääntyminen; näitä syöpiä peräti yli 40 alatyyppiä. Botuliini, luonnon yksi vaarallisin hermomyrkky, ei taidakaan jäädä vain sinne otsan sibeliuksiin lihaksen liikkeen lokaali-salpaajaksi.
Injektoitavat nopeat vippaskonstit ovat vasta hyvin uusi trendi.
Vasta nyt viime aikoina plastiikkakirurgit ja dermatologit alkaneet itsekin toppuutella tajutessaan asioiden realiteetit.
t. keski-ikäinen, yhä freesi ja heleä.
Tyhmästi teit. Täyteaineet naamassa näyttää kammottavalta.
Täyteaineet pilaavat vaimosi naaman.
Kuka nykytiedon valossa uskaltaa edes mennä ottamaan täyteaineita naamaansa??
Yksi erittäin arvostettu plastiikkakirurgi ei enää pistä täyteaineita. Sanoo Youtube videollaan, että täyteaineet pilaavat loppupeleissä naaman ja ne täyteaineet eivät koskaan poistu kudoksesta. Ne pilaavat lopullisesti kasvot, vaikka alussa saattaisi hetken näyttää hyvältä.
Itse en ottaisi täyteaineita mistään hinnasta. Voi olla riskinä, että kallis lahjakortti jää kokonaan käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Osalainaus. Ei minun, mutta nämä sanat 100% medikaalinen fakta. Lisäksi on havaittu huomattava lymfoomien lisääntyminen; näitä syöpiä peräti yli 40 alatyyppiä. Botuliini, luonnon yksi vaarallisin hermomyrkky, ei taidakaan jäädä vain sinne otsan sibeliuksiin lihaksen liikkeen lokaali-salpaajaksi.
Kerro enemmän tästä tai laita linkkiä. Eli aiheuttaako nämä syöpääkin?
Mäkään en ikinä suostu laittamaan mitään pistoksia naamaan. En täyteaineita, jotka ei ikinä poistu kudoksesta, enkä botoxia, joka on hermomyrkky ja lamauttaa lihaksen toiminnan ainakin puoleksi vuodeksi silottaen näin rypyn.
Ei nämä pistoshoidotkaan nähtävästi olekaan mikään ikuinen nuoruuden lähde.
Vaimoton trolli taas haaveilemassa.