Mitä laittaa kaurapuuron sekaan että nälkä pysyisi pidempään poissa?
Nyt laitan vähän raejuustoa, marjoja ja mehukeittoa. Kohta on taas nälkä. Tykkään kaurapuurosta mutta miten tehdä siitä ruokaisampaa?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Jauhenlihaa sekä perunamuusia, mutta jätetään kaurapuuro kokonaan pois.
Hei olisko järkevää pestä tuo jauhenliha ennen käyttöä..? 🤔
Enemmän sitä raejuustoa ja lopuksi kourallinen pähkinöitä.
berlinmunkki voipulla vieneri liha pasteija kaikkea sikin sokin kilo kaupalla myös ernegiajuomaa
Mulla oli kaapissa auringonkukan siemeniä, kokeilen niitä huomenna. Ja pähkinöitä voisi laittaa kanssa. Ap
Proteiinia. Itse teen puuron maitoon ja 200 grammaa raejuustoa päälle. Joskus lisään vähän proteiinijauhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jauhenlihaa sekä perunamuusia, mutta jätetään kaurapuuro kokonaan pois.
Hei olisko järkevää pestä tuo jauhenliha ennen käyttöä..? 🤔
Totta, mietinkin pesisikö paineenpesurilla vai astianpesukoneessa.
Lisää vielä voisilmä ja pähkinät niin alkaa pitää nälkää.
Voit myös ottaa kananmunan tai proteiinismoothien puuron kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuro on pelkkiä tyhjiä kaloreita, jopa myslikin pitää nälkää paljon paremmin.
SOKERIA, ei hyvä!
Mysli = hiutalesekoitus lähinnä, mistä sinä siihen sokerin löydät? Jotkut laittavat kuivattuja hedelmiä sekaan, jotkut eivät.
Pähkinärouhetta, chiasiemeniä, camelinaöljyä, kuitulisää, valkuaista, raejuustoa...
Kaurapuuroa, raejuustoa ja päälle runsaasti ketshuppia!
Vierailija kirjoitti:
vispaa sekaan kananmuna
Tää toimii. Itse en voi sietää raejuustoa, joten oon vuosia sekoittanut puuroon kananmunan. Tuo kuohkeutta ja proteiinia.
Vierailija kirjoitti:
Minä en valitettavasti ole saanut mitään toimimaan, vaikka pidän kaurapuurosta tosi paljon. Syön aina voisilmän ja raejuuston (purkillinen!) kanssa, mutta ei auta marjat, leseet tai kananmuna. Kaura saa puuron muodossa verensokerin nousemaan ja laskemaan nopeasti, mistä aiheutuu nälkä ja heikotus. Jos sen sijaan syön kaksi palaa ruisleipää päällystettynä juustolla, kalkkunalla ja tomaatilla, verensokeri ei nouse paljoakaan ja pysyn pitkään kylläisenä. Kalorimäärä on melkolailla sama.
Kokeile tuorepuurona. Kun hiutaleita ei kuumenneta, niiden koostumus on erilainen. Itselläni tulee kanssa lähes jokaisella haudutetun puuron versiolla hypo, tuorepuurolla ei, olen sitten laittanut pikainskan kohdalleen tai jopa vajaaksi.
T DM1
raejuustoa, kanamunaa, pähkinöitä, hedelmiä, marjoja, jogurttia....
Mä muussaan eka banaanin, sen päälle hiutaleet, sitten kiehuva vesi ja sekoitan. Sitten raejuustoa, marjoja ja mehukeittoa. Tulee iso satsi.
Mikset voisi syödä puuron kaverina juustoleipää, jonka päällä salaattia, paprikaa, kurkkua, tomaattia?
Itse syön jugurttia tai rahkaa marjoilla ja kaksi juustikasvisleipää aamuisin ja nälkä pysyy poissa 6 tuntia. Kaurapuuron syön iltaisin. Keitän sen maitoon, jollei ole raejuustoa. Lisäksi marjoja tai mehukeittoa. Syön lisäksi juustokasvisleivän tai jonkun hedelmän.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan kokonaisen grillibroilerin, paketin leipää, sekä täytekakun.
Kiitos! Päivän naurut 😅
SOKERIA, ei hyvä!