Mitä laittaa kaurapuuron sekaan että nälkä pysyisi pidempään poissa?
Nyt laitan vähän raejuustoa, marjoja ja mehukeittoa. Kohta on taas nälkä. Tykkään kaurapuurosta mutta miten tehdä siitä ruokaisampaa?
Kommentit (52)
soijarouhetta tai hernisrouhetta, soija on mautonta,hernis maistuu vähän joltain enkä osaa kuvailla miltä mutta ei se pahaa ole
Vierailija kirjoitti:
Mikset voisi syödä puuron kaverina juustoleipää, jonka päällä salaattia, paprikaa, kurkkua, tomaattia?
Minulle on tehty vastalaukun ohitusleikkaus joten en pysty syömään isoja määriä kerrallaan. ap
mulla kaurapuuron kanssa muna tai pari...ja nälkä todellaki pysyy kaukana
Minä laitan raejuustoa, pähkiävoita, tonnikalaa, maitorahkaa, kalkkunaleikkelettä, kananmunan valkuaisia, herneitä, sipulisilppua, banaanin, mansikoita, mustikoita, rusinoita, manteleita, vehnänalkoita, omenaa, ruusunmarjasosetta, maitoa, mysliä ja ketsuppia. Saanpahan varmasti monenlaisia ravintoaineita.
Vierailija kirjoitti:
4 ruokalusikallista raejuustoa sekä pähkinöitä pieni kourallinen. Marjojakin reilusti. Ja sitä puuroa ihan reilu lautasellinen. Hyvin pysyy nälkä poissa näillä
Kerro vielä että sipaisu kevytmargariinia näkkärin päälle. Ja ripaus suolaa puuroon. Voi luoja näitä puuroneitejä!
Söin noin tunti puuron jälkeen jälkiuunileipä viipaleen jossa tonnikalaa päällä ja ei jäänyt nälkä eikä varmaan tulekaan vähään aikaan. ap
Itselleni tulee kaurapuuron jälkeen hetken päästä ihan tapponälkä. Moni muu sanonut samaa. Siksi olenkin usein ihmetellyt, kun sanotaan, että puuro pitää nälän pois kauan..?
Samoin lapsilla jos on koulussa ollut puuropäivä, niin tulevat melkein karmit kaulassa kotiin ja jääkaapille, kun kuulemma kuolee nälkään.
Jotkut muuten sekoittavan puuroon kananmunaa, ilmeisesti valkuaisen siitä. Aittaisikohan se? Itse en ole kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Söin noin tunti puuron jälkeen jälkiuunileipä viipaleen jossa tonnikalaa päällä ja ei jäänyt nälkä eikä varmaan tulekaan vähään aikaan. ap
Mikset vain suoraan syö sitä jälkiuunileipää ja jätä puuroa pois? Tämä on siis ihan vilpitön kysymys. Toki ymmärrän, jos sinun pitää tarkoituksella pyrkiä hankkimaan lisäkaloreita jostain syystä.
Miksi ne sinne sekaan pitää sotkea 🤮🤮
Puuro puurona ja muut ruuat eri lautaselta.
Olen skipannut kokonaan puurot, kun ne eivät koskaan pitäneet nälkää, vaikka olisin laittanut niihin ties mitä lisuketta. Nykyään syön aamupalalla kauramuroja banaanilla ja mehukeitolla + kinkkujuustoleivän. Hyvin jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset vain suoraan syö sitä jälkiuunileipää ja jätä puuroa pois? Tämä on siis ihan vilpitön kysymys. Toki ymmärrän, jos sinun pitää tarkoituksella pyrkiä hankkimaan lisäkaloreita jostain syystä.
Mä vaan tykkään niin paljon puurosta, tai siis teen tuorepuuroa. Pitää yrittää jättää se pois ja syödä vaan leipä kun se pitää nälän. ap
Punaiseen maitoon tehty puuro, ja siihen lisäksi Heraproteiinia. Voisilmän ja banaanin kera.