Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6483)
Vierailija kirjoitti:
Yksi Piian ukko jäi istumaan penkkiin vaikka sanottiin, että aika on loppu nyt. Luultiin katsomossa ettei se lähdekään huoneesta, Piiakin siinä nousi jo halaamaan, mutta poika vain istuu sohvassa :D huh huh, tämä sarja oli paljon jännempi kuin se itse pääohjelma :D p.s. Pariin Miian ehdokkaaseen en luottaisi, en tiedä miksi, tuli vain sellainen olo. Perhomies oli niistä se ok. Muissa oli jotain epäilyttävää.
Miian omaisuus kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis Miia on äärettömän räväkkä nainen. Vissiin saisi kaadettua poron kanveesiin tai ammuttua karhun. Siinä ei nössykkä-miehillä ole mitään saumoja. Miten ihmeessä nämä tuppisuu-perhonkalastajat on päätyneet tuonne TV:hen? Eivätkö he tajua, että Miia on noin about tsiljoonan vuoden päässä siitä heidän nössöilystään? Rääkäisee pahasti, niin näillä tulee vetelät housuun.
Siis kysymys: eikö joillaan miehillä ole tuon enempää persoonallisuuksien lukutaitoa? Tai itsetuntemusta? Että pysyisivät pois noin vääristä matcheista.
Vai ovatko he tuollaisten vahvojen äitien kasvattamia (=lue nujertamia) poikaressukoita. Joiden ainoa tuntema naisen malli on tuo poikki-ja pinoon-naistyyppi?
So sad. Jos näin on.
Jospa nämä ukot ajattelevat, että Miian täytyy olla jo epätoivoinen, kun tunki itsensä toistamiseen ukkojahtiin.
Odotan jo nyt, mitä heille kuuluu jaksoa, pääsee näkemään mikä on lopputulos, etenkin Antin, Piian, Miian ja Tuomaksen osalta.
Mun mielestä tämän kakkossarjan voisi jättää kokonaan toteuttamatta. Alunperinkään sarjassa ei näytetty kaikkia, ihan juuri siitä syystä että kaikista ei löydy potentiaalia kuvauksiin kun hakijoita on liian vähän tai ne on omituisia. Ohjelma oli aluksi kiva kun siinä ei selvästikään haluttu nöyryyttää ketään. Nyt tämä toteutus on vähän siinä ja siinä.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas on kyllä aivan ihana. Tosi kohtelias ja varmasti huumorintajuinen. Näytti synkkaavan hyvin Maisan kanssa :)
Tuomas on olemukseltaan sellainen suomalainen rehellinen mies, älykäs ja analyyttinen, pitää sanansa, ei lupaile turhia. Oli selvästi etsimässä koko elämän kestävää suhdetta ja varmasti tulisi ne häät ja sitten ristiäiset, tuossa järjestyksessä. Jos jotain niin jatkossa voisi käydä päivittämässä hiusmalliaan, millainenhan komistus hänestä kehkeytyisikään, hyvästä voi tehdä vielä paremman.
En ymmärrä näitä naisia, jotka täällä urputtavat, että olen tuntenut vastaavan tyypin kuin Ville (pukeutui hyvin, puhui kauniisti, oli kohtelias) ja TIEDÄN, että mies on täysi feikki.
Jos ette tunne Villeä henkilökohtaisesti, älkää yleistäkö.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tämän kakkossarjan voisi jättää kokonaan toteuttamatta. Alunperinkään sarjassa ei näytetty kaikkia, ihan juuri siitä syystä että kaikista ei löydy potentiaalia kuvauksiin kun hakijoita on liian vähän tai ne on omituisia. Ohjelma oli aluksi kiva kun siinä ei selvästikään haluttu nöyryyttää ketään. Nyt tämä toteutus on vähän siinä ja siinä.
Jos tämän omituisemmaksi vielä olisi mennyt, niin ihmettelen. Lähinnä tuli mieleen, että nuo on jostain karkumatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä Piialle sattui erikoisia miehiä, Piiallakin alkoi jo silmää nykimään mutta hienosti vei tilanteet. Miehistä osa äärimmäisen ujoja ja oliko yksi ottanut rohkaisuakin kun niin kasvot kiilsi. Se, että yksi toi noin euron maksaneen lahjan käärittynä jeesusteippiin ja vielä perusteli sitä arjen kauneudella, itse väkrätyllä "teippirusetilla", se oli jo ala-arvoista nöyryytystä Piiaa kohtaan, ukko olisi ans
Piiaa kävi kyllä sääliksi. Hän vaikuttaa kuitenkin ihan normiälyiseltä ihmiseltä, on ehkä vaan vähän miehinen eikä mikään kedon kaunein kukka. Mutta nämä hänen sulhasehdokkaat, voi ei. Piia hoiti tilanteet sivistyneesti ja kiltisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein on sanottu, että televisiossa näyttää lihavammalta kuin mitä on. Kamera leventää kuvan reunaosissa, mutta ei muuten. Sen sijaan KAIKKI ihmiset näyttävät televisiossa vanhemmilta kuin "livenä". Tämän olen huomannut monta kertaa, mutta en tiedä mikä siihen on syynä. Kaikki rypyt ja uurteet ovat syvempiä ja ihon epätasaisuudet ja virheet "monistuvat.
Valaistus eli käyttävät tehokkaita kirkkaita valoja ja sehän tuo kaiken esiin iholta.
Ei kai ne pihalla kuvatessa mitään lisävaloja käytä??? Näähän on melkein kokonaan kuvattu ulkona.
Tuo on muuten väärä luulo, että ulkona kuvattaessa ei tarvitsisi valaistusta. Mitä aurinkoisempi sää niin sitä enemmän sitä keinovaloa tarvitaan k
Höpöhöpö. Kun on paljon kovaa luonnonvaloa, ei valoa silloin lisätä, vaan valitaan kuvaussuunta ja paikat niin ettei paista suoraan linssiin. Ja kun on tällainen halvalla tehty tuotanto, ei ole aikaa levitellä mitään isoja kankaita valonlähteen eteen taittamaan kovaa valoa, saati että mitään valaistaan kunnolla silloin kun valoa tarvitaan. Tällaiset halpishuotannot valaistaan niin nopsasti kuin mahdollista yhdellä valolla, jotta päästään siirtymään seuraavaan kuvaan. Ei tämä mikään Game of Thrones ole, vaan nopeaa, halpaa tuotantoa ja sen näkee ihan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee kun on neutraali ja kohtelias kaikille? Jopas nyt jotakin, en ole ennen tajunnutkaan, että tuollainen nähdään negatiivisena. Sekös ei häiritsisi kun osoittaisi vain yhdelle suosiotaan ja olisi kylmäkiskoinen ja huomioimaton muille.
Minusta on ihmisellä juuri hyvä piirre, että on neutraali ja kohtelias. Nythän voi olla niinkin, ettei Villellä edes ole ketään suosikkia, haluaa ensin tutustua kaikkiin tasapuolisesti. Kunnioitan.
Ikä ja kokemus ainakin itsellä tekevät sen, että ei toimi kuin esimerkiksi Antti, toki se suodaan nuorelle pojalle. Jos olisin tuossa tilanteessa toimisin ihan samoin kuin Ville. Olen itse siis nainen. Mietinkin itsekseni, että meillä olisi paljon juttelemista keskenämme. Ikää vaan on minulla liikaa, enkä edes kirjoittanut ohjelmaan.
Olen itse vanhempi ja kokenut nainen, en näe Villessä luigin fiboja. Tykkään myös miehellä pitkästä tukasta ja tuon tyylisestä pukeutumises
Olen aikuinen, kokenut nainen enkä saa mitään fiboja tollaisesta vanhenevasta helppoheikki/tee se itse -"designer" -miehestä. Kaikesta paistaa läpi halpuus.
Kuka näistä oli se turvakenkämies? En huomannut tarkkailla heidän kenkiään. :D
Vierailija kirjoitti:
Auta armias jos mies myös pukeutuu persoonallisesti ja tyylikkäästi (viittaan Villeen), silloin on vähintäänkin outo.
Tyylikäs 😂
SPOILER
Kaikki tarinat jaksossa neljä, Pian ehdokkaat hyppii narua 😯, kuka nää tehtävät on keksinyt?
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää: Villeä kritisoivat naiset ovat törmänneet täysin vastaavanlaisiin miehiin. Voisiko joku törmännyt kertoa mitä on sitten tapahtunut törmäyksen jälkeen? Huivilla tai ilman.
Tämä kartalla oleva kommentoija Helsinkin Krunasta voisi aloittaa. Tuskin noin varmaan sävyyn muuten kirjoittaa ilman omakohtaisia kokemuksia.
Olen maalaispikkukaupnkilaisena aina muuten luullut että se on Krunikka.
FYI: se on Kruna eikä Krunikka. Katajanokka on Skatta ja Ruoholahti on Gräsa. Vaatetukset on tottumusasioita, Villeä pidettäisiin Kontulassa tyylikkäänä, Skattalla näyttäisi nuhjaantuneelta.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä naisia, jotka täällä urputtavat, että olen tuntenut vastaavan tyypin kuin Ville (pukeutui hyvin, puhui kauniisti, oli kohtelias) ja TIEDÄN, että mies on täysi feikki.
Jos ette tunne Villeä henkilökohtaisesti, älkää yleistäkö.
Jos tunnet hänet henkilökohtaisesti ja vielä olet samaa mieltä niin uskon. Joka tilanteessa nuo piirteet testataan, julkisesti voi esittää.
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmästyttää, että jos maajussit ja heidän puolisoehdokkaansa todella etsivät sitä loppuelämän elämänkumppania, suurin osa ei ole panostanut ulkoiseen olemukseensa ollenkaan. Pukeutuminen on arkista ja huolimatonta ja edes ripsiväriä ei ole viitsitty laittaa. Ei osoiteta arvostusta toista kohtaan, tullaan arkivaatteissa kuin suoraan pellolta.
Onko ripsivärin laittaminen toisen kunnioittamista ja ylipäänsä meikkaus? Itse en sitten ole koskaan kunnioittanut ketään. Poikaystäviä on silti ollut monta ja ihan oikean puolisonkin sain ja Ihan Ilman Meikkiä.
Järkyttävää tuo suurimman osan pukeutuminen. Ovat tienneet menevänsä TV-ohjelmaan ja näyttävät tuolta.
Tässäkin on koko ajan menty huonompaan suuntaan, alussa ihmiset pukeutuivat paljon paremmin.
Naruhyppelytehtävä pitkille ei-niin-atleettisille miehille oli kyllä tilannetajuttomuuden huipennus maikkarilta tai kuka sen nyt olikaan keksinyt. Ei tuolla iällä enää leikitä piirileikkejä ym. joutavaa.
Myös tämä juonenkäänne että yksi saa tulla tilalle aiemmin ja sitten oli järjestetty "ihmettely-kohtaus" että mitä mieltä sä nyt olet kun yksi on tullut tänne aiemmin? Heti niin näyteltyä ja järjestettyä kun ikinä vaan voi olla. Minusta tuo ei ole reilua ketään kohtaan enkä tiedä mitä maikkari on tällä hakenut. Vai onko saatu säästettyä aikatauluissa kun yhdet treffit on jo saapumispäivänä, ehkä tämä on se todellinen syy.
Pertulla on hyvät ehdokkaat, mutta valinta lienee jo aika selvä.
Matilla myös hyvät ehdokkaat. Hänen kohdallaan valitsisin Jennan joka on muutaman vuoden nuorempi, jälkikasvulle olisi vielä mahdollisuudet.
Väistötila-Juan ja Antti ei kyllä nappaa yhtään tässä pääsarjassa, kumpaakaan ei olisi tarvittu sarjaan. Toinen ei edes ole maajussi ja toinen on niin nuori että ehtii erota vielä monet kerrat ennen vakiintumista.
Miian täytyy olla todella pettynyt ehdokkaisiin. Mun mielestä ei ollut ketään hänelle sopivaa.
Matti taitaa löytää jonkun sopivan, toivottavasti.
Antti ottaa sen Ennin (oliko sen niminen?)
Viikingit olivat sotaisia ja rosvoavia raakalaisia, hyvä että kertoi taipumuksistaan heti eikä myöhemmin.