Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1924)

Vierailija
1121/1924 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu on vauhdikkaampi tässä varjosarjassa. Ihan jees.

Minun mielestä hänkin jo joutuu hakemaan sanoja vähän vaisummin.

Vierailija
1122/1924 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miialla oli ensimmäisellä kerralla usea kiinnostunut normaalihko mies ehdokkaana. Olisi silloin pitänyt valita eri mies, tai selvittää ongelmat valitun kanssa; aivan selvästi toisella kerralla kaikki on vaikeampaa ja mahdollisuudet vähäisemmät.

Olihan sillä nytkin peräti viikinki. Komea mies olikin.

Ts. äijänkäppyrä, joka kehuskeli viikinkijuurillaan. Juuret menevät sinne tuhannen vuoden taakse. Oijoi,vaikuttavaa! Jestas, uskomatonta, miten hyvin Miian pokka piti noiden törppöjen kanssa. Itse olisin kyllä revennyt kaikkien kanssa, että ei helevettiläinen!

Perhomieskin, kun sai perhot ojennettua, ei sitten muuta saanut sanottua. Ja semmonen ilme, että: muuta ei tarvi sanoakaan kun täm

Hän on nyt varmasti kuumaa valuuttaa naisille kantakapakassa, julkkis.:D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1924 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli ettei Pia saanut tän parempia ehdokkaita. Ehkä tuon ikäiset miehet ovat huonoja kirjoittamaan kirjeitä ja ottamaan yhteyttä. 

Miia on pelottava akka! Miehenä juoksisin kovaa... toiseen suuntaan.

Googlaappa AJAKKA, niin näet, mitä tuo "pelottava" aika on saanut aikaa. Mitäs sinä olet saanut aikaan ? Tervemenoa siihen toiseen suuntaan ja juoksekin lujaa räkänokka..

Tuossa ohjelmassa on kyse parisuhteen etsinnästä, ei pidä sekoittaa siihen työn saavutuksia. Miia ei ole kovin hyvä ollut tunneasioissa.

Vierailija
1124/1924 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki tarinat sajasta keskustelua vai onko tässä samassa?

Ei tietoa mutta mistä nämä äijät on noukittu. Kuin jotain halpaa sketsisarjaa katselisi.

Ihan kuin joku hoitaja olisi tehnyt källin ja tuonut maajussien esittelyt psykiatrisen sairaalan tai tuetun asumisyksikön olkkariin

Kieltämättä Piialle sattui erikoisia miehiä, Piiallakin alkoi jo silmää nykimään mutta hienosti vei tilanteet. Miehistä osa äärimmäisen ujoja ja oliko yksi ottanut rohkaisuakin kun niin kasvot kiilsi. Se, että yksi toi noin euron maksaneen lahjan käärittynä jeesusteippiin ja vielä perusteli sitä arjen kauneudella, itse väkrätyllä "teippirusetilla", se oli jo ala-arvoista nöyryytystä Piiaa kohtaan, ukko olisi ansainnut niellä sen lahjansa siinä Piian edessä. Toivon Piialle että se oikea vielä tulisi vastaan.

Vierailija
1125/1924 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi taivas näiden Kaikki tarinat hakijoiden tasoa, näyttävät lähinnä sketsihahmoilta joka ikinen, jotenkin niin noloa ja vaivaannuttavaa katseltavaa....

Niin totta, toivottavasti Tuomas valitsisi sen viimeisen ehdokkaan, joka oli videoyhteydessä loukkaantuneen selkänsä takia, heistä tulisi suht normaalin oloinen pari.

Vaikuttivat olevan hyvin eri oloisia ja se selkä selitys ei kuulosta hyvältä jo heti alkuun, koska maajussi etsii tietysti puolisoa mutta myös tilalle  työtä paiskovaa emäntää. Aivan kuin morsianehdokas olisi päättänyt hieman testata Tuomasta, meneekö vipuun, vaikuttaako hupakkomainen viehätysvoimansa Tuomakseen ja jos, niin Tuomas voisi olla sitten kovin helppo jatkossakin. 

Vierailija
1126/1924 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perttu ja Aada olisivat hyvä match, mutta ärsyttää Aadan keltaiset hampaat. Ei voi olla huomioimatta.

Aada kertoi hakevansa omakotitaloa:D ei ollut tehnyt aiemmin maatalon töitä. Ei jatkoon!

Vierailija
1127/1924 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miialla oli ensimmäisellä kerralla usea kiinnostunut normaalihko mies ehdokkaana. Olisi silloin pitänyt valita eri mies, tai selvittää ongelmat valitun kanssa; aivan selvästi toisella kerralla kaikki on vaikeampaa ja mahdollisuudet vähäisemmät.

Olihan sillä nytkin peräti viikinki. Komea mies olikin.

Ts. äijänkäppyrä, joka kehuskeli viikinkijuurillaan. Juuret menevät sinne tuhannen vuoden taakse. Oijoi,vaikuttavaa! Jestas, uskomatonta, miten hyvin Miian pokka piti noiden törppöjen kanssa. Itse olisin kyllä revennyt kaikkien kanssa, että ei helevettiläinen!

Viikingit olivat sotaisia ja rosvoavia raakalaisia, hyvä että kertoi taipumuksistaan heti eikä myöhemmin.

Vierailija
1128/1924 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi Piian ukko jäi istumaan penkkiin vaikka sanottiin, että aika on loppu nyt. Luultiin katsomossa ettei se lähdekään huoneesta, Piiakin siinä nousi jo halaamaan, mutta poika vain istuu sohvassa :D huh huh, tämä sarja oli paljon jännempi kuin se itse pääohjelma :D p.s. Pariin Miian ehdokkaaseen en luottaisi, en tiedä miksi, tuli vain sellainen olo. Perhomies oli niistä se ok. Muissa oli jotain epäilyttävää.

Miian omaisuus kiinnostaa.

Vierailija
1129/1924 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Miia on äärettömän räväkkä nainen. Vissiin saisi kaadettua poron kanveesiin tai ammuttua karhun. Siinä ei nössykkä-miehillä ole mitään saumoja. Miten ihmeessä nämä tuppisuu-perhonkalastajat on päätyneet tuonne TV:hen? Eivätkö he tajua, että Miia on noin about tsiljoonan vuoden päässä siitä heidän nössöilystään? Rääkäisee pahasti, niin näillä tulee vetelät housuun.

Siis kysymys: eikö joillaan miehillä ole tuon enempää persoonallisuuksien lukutaitoa? Tai itsetuntemusta? Että pysyisivät pois noin vääristä matcheista.

Vai ovatko he tuollaisten vahvojen äitien kasvattamia (=lue nujertamia) poikaressukoita. Joiden ainoa tuntema naisen malli on tuo poikki-ja pinoon-naistyyppi? 

So sad. Jos näin on.

Jospa nämä ukot ajattelevat, että Miian täytyy olla jo epätoivoinen, kun tunki itsensä toistamiseen ukkojahtiin. 

Vierailija
1130/1924 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan jo nyt, mitä heille kuuluu jaksoa, pääsee näkemään mikä on lopputulos, etenkin Antin, Piian, Miian ja Tuomaksen osalta.

Vierailija
1131/1924 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämän kakkossarjan voisi jättää kokonaan toteuttamatta. Alunperinkään sarjassa ei näytetty kaikkia, ihan juuri siitä syystä että kaikista ei löydy potentiaalia kuvauksiin kun hakijoita on liian vähän tai ne on omituisia. Ohjelma oli aluksi kiva kun siinä ei selvästikään haluttu nöyryyttää ketään. Nyt tämä toteutus on vähän siinä ja siinä.

Vierailija
1132/1924 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomas on kyllä aivan ihana. Tosi kohtelias ja varmasti huumorintajuinen. Näytti synkkaavan hyvin Maisan kanssa :)

Tuomas on olemukseltaan sellainen suomalainen rehellinen mies, älykäs ja analyyttinen, pitää sanansa, ei lupaile turhia. Oli selvästi etsimässä koko elämän kestävää suhdetta ja varmasti tulisi ne häät ja sitten ristiäiset, tuossa järjestyksessä. Jos jotain niin jatkossa voisi käydä päivittämässä hiusmalliaan, millainenhan komistus hänestä kehkeytyisikään, hyvästä voi tehdä vielä paremman.

Vierailija
1133/1924 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä naisia, jotka täällä urputtavat, että olen tuntenut vastaavan tyypin kuin Ville (pukeutui hyvin, puhui kauniisti, oli kohtelias) ja TIEDÄN, että mies on täysi feikki.

Jos ette tunne Villeä henkilökohtaisesti, älkää yleistäkö.

Vierailija
1134/1924 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tämän kakkossarjan voisi jättää kokonaan toteuttamatta. Alunperinkään sarjassa ei näytetty kaikkia, ihan juuri siitä syystä että kaikista ei löydy potentiaalia kuvauksiin kun hakijoita on liian vähän tai ne on omituisia. Ohjelma oli aluksi kiva kun siinä ei selvästikään haluttu nöyryyttää ketään. Nyt tämä toteutus on vähän siinä ja siinä.

Jos tämän omituisemmaksi vielä olisi mennyt, niin ihmettelen. Lähinnä tuli mieleen, että nuo on jostain karkumatkalla. 

Vierailija
1135/1924 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä Piialle sattui erikoisia miehiä, Piiallakin alkoi jo silmää nykimään mutta hienosti vei tilanteet. Miehistä osa äärimmäisen ujoja ja oliko yksi ottanut rohkaisuakin kun niin kasvot kiilsi. Se, että yksi toi noin euron maksaneen lahjan käärittynä jeesusteippiin ja vielä perusteli sitä arjen kauneudella, itse väkrätyllä "teippirusetilla", se oli jo ala-arvoista nöyryytystä Piiaa kohtaan, ukko olisi ans

Piiaa kävi kyllä sääliksi. Hän vaikuttaa kuitenkin ihan normiälyiseltä ihmiseltä, on ehkä vaan vähän miehinen eikä mikään kedon kaunein kukka. Mutta nämä hänen sulhasehdokkaat, voi ei. Piia hoiti tilanteet sivistyneesti ja kiltisti.

Vierailija
1136/1924 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein on sanottu, että televisiossa näyttää lihavammalta kuin mitä on. Kamera leventää kuvan reunaosissa, mutta ei muuten. Sen sijaan KAIKKI ihmiset näyttävät televisiossa vanhemmilta kuin "livenä". Tämän olen huomannut monta kertaa, mutta en tiedä mikä siihen on syynä. Kaikki rypyt ja uurteet ovat syvempiä ja ihon epätasaisuudet ja virheet "monistuvat.

Valaistus eli käyttävät tehokkaita kirkkaita valoja ja sehän tuo kaiken esiin iholta.

Ei kai ne pihalla kuvatessa mitään lisävaloja käytä??? Näähän on melkein kokonaan kuvattu ulkona. 

Tuo on muuten väärä luulo, että ulkona kuvattaessa ei tarvitsisi valaistusta. Mitä aurinkoisempi sää niin sitä enemmän sitä keinovaloa tarvitaan k

Höpöhöpö. Kun on paljon kovaa luonnonvaloa, ei valoa silloin lisätä,  vaan valitaan kuvaussuunta ja paikat niin ettei paista suoraan linssiin. Ja kun on tällainen halvalla tehty tuotanto, ei ole aikaa levitellä mitään isoja kankaita valonlähteen eteen taittamaan kovaa valoa, saati että mitään valaistaan kunnolla silloin kun valoa tarvitaan. Tällaiset halpishuotannot valaistaan niin nopsasti kuin mahdollista yhdellä valolla, jotta päästään siirtymään seuraavaan kuvaan. Ei tämä mikään Game of Thrones ole, vaan nopeaa, halpaa tuotantoa ja sen näkee ihan kaikesta.

Vierailija
1137/1924 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritsee kun on neutraali ja kohtelias kaikille? Jopas nyt jotakin, en ole ennen tajunnutkaan, että tuollainen nähdään negatiivisena. Sekös ei häiritsisi kun osoittaisi vain yhdelle suosiotaan ja olisi kylmäkiskoinen ja huomioimaton muille. 

Minusta on ihmisellä juuri hyvä piirre, että on neutraali ja kohtelias. Nythän voi olla niinkin, ettei Villellä edes ole ketään suosikkia, haluaa ensin tutustua kaikkiin tasapuolisesti. Kunnioitan. 

Ikä ja kokemus ainakin itsellä tekevät sen, että ei toimi kuin esimerkiksi Antti, toki se suodaan nuorelle pojalle. Jos olisin tuossa tilanteessa toimisin ihan samoin kuin Ville. Olen itse siis nainen. Mietinkin itsekseni, että meillä olisi paljon juttelemista keskenämme. Ikää vaan on minulla liikaa, enkä edes kirjoittanut ohjelmaan. 

Olen itse vanhempi ja kokenut nainen, en näe Villessä luigin fiboja. Tykkään myös miehellä pitkästä tukasta ja tuon tyylisestä pukeutumises

Olen aikuinen, kokenut nainen enkä saa mitään fiboja tollaisesta vanhenevasta helppoheikki/tee se itse -"designer" -miehestä. Kaikesta paistaa läpi halpuus.

Vierailija
1138/1924 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näistä oli se turvakenkämies? En huomannut tarkkailla heidän kenkiään. :D

Vierailija
1139/1924 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auta armias jos mies myös pukeutuu persoonallisesti ja tyylikkäästi (viittaan Villeen), silloin on vähintäänkin outo.

Tyylikäs 😂

Vierailija
1140/1924 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER

Kaikki tarinat jaksossa neljä, Pian ehdokkaat hyppii narua 😯, kuka nää tehtävät on keksinyt? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä