Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (636)
Vierailija kirjoitti:
Minua järkyttää jo etukäteen sen Kaipa-fani maajussittaren treffit. En tiedä miten toipuisin, jos koko kansan silmien edessä saisin tuommoiset ehdokkaat. Juoksisin karkuun varmaan. Ja sitten se Tuomaksen Heidi. Hyvin on jusseilla pokka pitänyt tähän saakka. Miiallakin karseat ehdokkaat tällä kertaa.
Se on Kalpa, ei Kaipa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä oliiviöljyä voi ostaa?
Googlaa Happy Olive ja jo vuosien kokemuksesta tiedän, että on todella erinomaista, ihan muuta kuin kauppojen muilla öljyillä jatketut.
Happy Olivella ei ole mitään tekemistä Villen kanssa. Villen oliiviöljybrändi on Don Witka:
Happy Olive on kreetalaista oliiviöljyä ja Villen öljy on espanjalaista. Molempia olen käyttänyt ja Ite tykkään enemmän tuosta kreetalaisesta. Ainakin sitä voi tilata netistä tai ostaa suoraan tuottajan Tampereen Kolmenkulman teollisuusalueen myyntipisteestä, mistä mekin ollaan omamme ostaneet.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tarinat laarin pohjia on jo kaiveltu että saatu osallistujia
Tätä mietin kanssa. Siis huh huh! 😆 No ei ole niiden muidenkaan puolisoehdokkaat kaikki ihan tältä planeetalta.
Vuoden ehdottomasti ärsyttävin on Pertun se tummatukkainen ehdokas, oliko Emilia nimeltään. Rasittava kikattelija, näyttää kiusaajalta jolla kikattelut loppuu kuin seinään jos sanoo poikkipuolisen sanan. Niin feikki ja rasittava.
HEIPPARALLAAAAA....Muutama mainos taas...HEIPPARALLAAAAA....
Olet ainoana ihmisenä ymmärtänyt formaatin idean.
Olisin valinnut sen, joka on koko ajan merillä...jos vain lähettää palkkansa lyhentämättömänä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas olisi ansainnut paikan oikeasta sarjasta ja tämä "Villen enkelit" (korvistani lentää veri!) olisi voitu ottaa tähän karvalakkiversioon jos nyt muka-maajussi oli pakko mukaan saada.
Oikeassa olet, mutta oli kuitenkin kirjekuningas.
Villestä oli jossain mediassa juttua. Hän oli alunperin hakenut Maajussille morsian maailmalla -ohjelmaan jonkun sukulaisen houkuttelemans, mutta sitä kautta ei sitten enää ollut tehtykään. Sitten MTV:ltä oli soitettu hänelle ja pyydetty tähän varsinaisern Maajussille morsian -ohjelmaan. Olivat sanoneet Villelle, että koska hän kuitenkin viettää paljon aikaa Suomessa, niin hän sopii tähänkin ohjelmaan.
Ville on ihan kiva mies nähdyn perusteella. Olisi kiva ostaa hänen tuottamaansa oliiviöljyä, jos sitä täällä jo
Kaupat on täynnä laadukkaita oliiviöljyjä. Ehkä tuo kaupparatsu saa myytyä ns omaa tuotettaankin, vaikka suuresti epäilen eikä tarvetta ole.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä oliiviöljyä voi ostaa?
Menet vaan paikalliseen K-Supermarkettiin. Siellä on hyviä oliiviöljyjö metrikaupalla.
Ihan hirvee kausi! Maajussien tarinat ohjelmasta tulee tosiaan mieleen toisenlaiset frendit. Ja siis ei vain ne puolisoehdokkaat vaan myös nämä maajussit hieman toisenlaisia etenkin se tummatukkainen mies ja punatukkainen nainen. Mut tulee just mieleen joku osastopotilas tai sit kiipula tai muu erityislaitos noista ehdokkaista... hikeäkin voi tulla paljon, jos joku psyykelääke vaikka käytössä ja se voi altistaa myös lihavuudelle ja änkytykselle. Erityistaidot kuten takaapäin luku viittais johonkin aivojen poikkeavuuteen kans...
Vierailija kirjoitti:
Minua järkyttää jo etukäteen sen Kaipa-fani maajussittaren treffit. En tiedä miten toipuisin, jos koko kansan silmien edessä saisin tuommoiset ehdokkaat. Juoksisin karkuun varmaan. Ja sitten se Tuomaksen Heidi. Hyvin on jusseilla pokka pitänyt tähän saakka. Miiallakin karseat ehdokkaat tällä kertaa.
Miian perhomies oli ok vaikkakin kai aika vanha. Se nuorin 36v oli aika vanhannäköinen ja tuli tunne että siinä on jotain outoa. Alko ongelmaa ehkä.
Kalpafqnilla oli ok se yksi parrakas. Se yksi hikoili kuin pieni eläin ja liikehtinoudosti. Samoin se pikkumies oli varmaan ihan kiva mutta ehkä liian lammas ja joku nepsy jolle tuntuu käyvän kuka vaan kun on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olisin valinnut sen, joka on koko ajan merillä...jos vain lähettää palkkansa lyhentämättömänä minulle.
Siitä viime vuoden kaudestako kirjoitat. Ei se morsianehdokas ollut kaikenaikaa merillä, vaan juuri kuvausten aikaan oli laivan koeajot. Eikä tainnut muutenkaan haluta tulla esiintymään ohjelmassa
Tuliko siitä maajussia maailmalla- kaudesta mitään pariskuntaa norjalaisen mukakalastajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miian perhomies oli ok vaikkakin kai aika vanha. Se nuorin 36v oli aika vanhannäköinen ja tuli tunne että siinä on jotain outoa. Alko ongelmaa ehkä.
Kalpafqnilla oli ok se yksi parrakas. Se yksi hikoili kuin pieni eläin ja liikehtinoudosti. Samoin se pikkumies oli varmaan ihan kiva mutta ehkä liian lammas ja joku nepsy jolle tuntuu käyvän kuka vaan kun on nainen.
Itse asiassa sille pikkumiehelle ei tuntunut käyävän kuka tahansa.Sehän sanoi että hän itsekin tässä tarkastelee kelpuuttaako itselleen, onko sellainen jonka huolisi. Ei noilla sanoin sanonut mutta kuitenkin pointti tuli selväksi. Veikkaan että siellä on aikuisviihdettä katsottu ja totuttu vähän erilaisiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa sille pikkumiehelle ei tuntunut käyävän kuka tahansa.Sehän sanoi että hän itsekin tässä tarkastelee kelpuuttaako itsell
20 vuoden päästä itketään kun ei kelvannut kenellekään. Odotus oli S Penttilä tai joku belorffi. Aina voi tahtoo ja saadakin jos on massia.
HEIPPARALLAAAAA...VALINTA ON VAIKEAA, KUN ON ITSE NIIN TÄYDELLINEN.....HEIPPARALLAAAA......
Piti munkin mennä noita tarinoita katsomaan. Voi hyvä tavaton. Ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas sanoi ennen sen mustavalkoiseen mekkoon pukeutuneen naisen tapaamista ettei aio pitää työhaastattelua. Sen jälkeen sanoi naisen vaikuttaneen jännittyneeltä haastattelussa 😄 vai olio vaan leikattu näin.
Oliko se Tuomas, joka vaikuttui yhden antamasta " herkkukorista", joka sisälsi mm. Costarica- kahvipaketin ja suihkusienen. Oliko tossa jotain keskisormen näyttämistä puolin tai toisin vai onko noi tyypit vähäjärkisiä.
Vierailija kirjoitti:
Melko karseaa katsottavaa kaikki tarinat. Ei oikein tiedä onko tämä parinhakuohjelma vai sketsi/huumorisarja. Voisi tiivistää yhteen sanaan puolisoa etsivien ja paikalle tulevien osalta: Epätoivo.
Jokaisella on oikeus parisuhteeseen, ei siinä mitään. mutta valitettavasti tämän ohjelman kautta menee häpäisyn puolelle.
Ihan järkyttävää katsottavaa.
Onko Maisa Torppari?