Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (690)

Vierailija
641/690 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin, että sille kahvilanpitäjä naiselle tuli niin vähän kirjeitä. 

Vierailija
642/690 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut kaikki maajussikaudet ja nyt olisi korkea aika lopettaa koko ohjelma. Vapun ura palaa sinne chattijuontotasolle, jos on vielä valmis jatkamaan juontajana. Kaikki tarinat on ihan hirveä ja vähissä oli ehdokkaat päätähdilläkin.

Mä en ole mikään erityinen Vappu Pimiä fani, mutta mun mielestä varsinkin  toi tarinat homma on osittain niin kiusallinen, etten oikein voi katsoa. En tiedä, kuka tuon juontaisi luontevammin kuin Vappu. Kyllä hän tietää, mitä tekee ja saa ihmiset rentoutumaan,  osaa olla lkoi myös hienotunteinen ja hänellä on nopea reagointikyky. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/690 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu pois ruudusta räkättämästä.

Heipparalllllaaaaa...

Vierailija
644/690 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä te puhutte täällä keskustelussa ilkeästi. Näissä ohjelmissa on aitoja ihmisiä ja se on just hyvä. Ihan samanlaisia te siellä netinkin ääressä olijat olette. Kaikennäköisiä ja -kokoisia. Olette vain piilossa. Pahat puheet tekevät ihmisistä rumia ja epäkelpoja. Ei mikään muu. Mä toivon näille kaikille ohjelmiin osallistuneille kaikkea hyvää ja toivottavasti löytävät kumppaninsa.

Vierailija
645/690 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö viime kaudella ollut myös joku nainen, joka oli maajussin suosikki, mutta ei päässyt milloinkaan paikalle, kun oli aina jossain keskellä merta ilman toimivaa nettiä 🤔 Tulee tästä Maisasta sama mieleen, vaikka nyt videoyhteys onnistuikin.

Vappuhan lupasi hakea tämän vaikka omalla autollaan, eipä siis huolta. Noin toimii kiva juontaja.

Vierailija
646/690 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea tekin hönöt uskotte?

Omalla autolla muka hakee.   :)))))))

Vierailija
647/690 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, pois vaan ohjelmasta jos ei paikalle pääse. Tosiaan farmiviikollekin pääsi tämä merinainen ilman mitään ansioita, yllättäen ei sitten sinnekään päässyt osallistumaan. On ikävä muiden ehdokkaiden kilpailla sellaisen ennakkosuosikin kanssa, joka lopulta on ihan maajussin mielikuvituksen tuotetta upeine ominaisuuksineen.

Paikalle pääsemättömät kyykyttävät suotta maajussia niin kuin se aiemman kauden Krista. Siihen pitää tuotannolta todellakin tulla stoppi. Kertalaakista nämä roikuttajat ulos.

Vierailija
648/690 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin, että sille kahvilanpitäjä naiselle tuli niin vähän kirjeitä. 

Hän vaikutti todella herttaiselta.

Vierailija
649/690 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten haet sinä. Kyllä vaan :))))

Vierailija
650/690 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Villen naisista oli kuin Helena Ahti-Hallberg! 

Vierailija
651/690 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut kaikki maajussikaudet ja nyt olisi korkea aika lopettaa koko ohjelma. Vapun ura palaa sinne chattijuontotasolle, jos on vielä valmis jatkamaan juontajana. Kaikki tarinat on ihan hirveä ja vähissä oli ehdokkaat päätähdilläkin.

Mä en ole mikään erityinen Vappu Pimiä fani, mutta mun mielestä varsinkin  toi tarinat homma on osittain niin kiusallinen, etten oikein voi katsoa. En tiedä, kuka tuon juontaisi luontevammin kuin Vappu. Kyllä hän tietää, mitä tekee ja saa ihmiset rentoutumaan,  osaa olla lkoi myös hienotunteinen ja hänellä on nopea reagointikyky. 

Ei vapussa mitään vikaa ole, mutta itsekunnioituksen takia hän voisi viheltää pelin poikki. Maajussit on nyt nähty js rottien kannattaisi jättää uppoava laiva, eikä tehdä tuota edes rahasta.

Vierailija
652/690 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy pisteet antaa pukeutumisesta herralle joka kaikissa tarinoissa on Piiaa tapaamassa, pikkutakki, farkut ja Sievin turvakengät...TURVAKENGÄT!!! Kyllä niillä joku juntti voi vaikka kauppaan marssia, mutta tv-sarjan kuvauksiin, aika kova kaveri!

Vierailija
653/690 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täytyy pisteet antaa pukeutumisesta herralle joka kaikissa tarinoissa on Piiaa tapaamassa, pikkutakki, farkut ja Sievin turvakengät...TURVAKENGÄT!!! Kyllä niillä joku juntti voi vaikka kauppaan marssia, mutta tv-sarjan kuvauksiin, aika kova kaveri!

Kiitos päivän naurukohtauksesta. Turvakengät luo turvallisuutta?

Vierailija
654/690 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on varpaat turvattu, jos vaikka halaus vaiheessa daami polkaisee varpeielle. :)))

Vierailija
655/690 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellun tunnusmerkistöt naamaa lukuunottamatta kyllä puuttui ( . ) ( . )

Vierailija
656/690 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, pois vaan ohjelmasta jos ei paikalle pääse. Tosiaan farmiviikollekin pääsi tämä merinainen ilman mitään ansioita, yllättäen ei sitten sinnekään päässyt osallistumaan. On ikävä muiden ehdokkaiden kilpailla sellaisen ennakkosuosikin kanssa, joka lopulta on ihan maajussin mielikuvituksen tuotetta upeine ominaisuuksineen.

Paikalle pääsemättömät kyykyttävät suotta maajussia niin kuin se aiemman kauden Krista. Siihen pitää tuotannolta todellakin tulla stoppi. Kertalaakista nämä roikuttajat ulos.

Ja miehiseen tapaan luodaan mielikuvia ja odotuksia muokattujen kuvien ja muun keikistelyn perusteella, luonteesta ja muusta viis. 

Vierailija
657/690 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko ne kaikki tarinat näkyy?

Mulla näkyy kolme jaksoa, ei mulla tietääkseni ole mitään plussapalvelua, normaali Katsomo.

Mulla näkyy vaan ensimmäinen, kahteen seuraavaan tarvii plussan.

Vierailija
658/690 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin varma että kelpaa, eikö kelvannut?Ville hakee vallan muuta😂

Vierailija
659/690 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ei luvannut hakea, vaan viedä tämän kaverin tapaamaan Maisaa.

Vierailija
660/690 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin morsianehdokas Marika oli viime vuonna lukemassa Kallen kanssa kirjeitä.