Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5681)
Vierailija kirjoitti:
HEIPPARALLAAAAA...VALINTA ON VAIKEAA, KUN ON ITSE NIIN TÄYDELLINEN.....HEIPPARALLAAAA......
Niinpä, siitä pitää olla itselleen kiitollinen joka päivä ja armollinen pitää olla, etenkin itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu ei kykene peittelemään vahingoniloaan Kaikki tarinat jussien kandien osalta.
Onko hänellä vaan hiekat toosassaan?
Minä kyllä nostan hattua Vapulle, että pystyy juontamaan tuota draamaa tai oikeammin skeidaa. Itse olisin häipynyt paikalta. Miksi tällaisia tarinat jaksoja tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Joko ne kaikki tarinat näkyy?
Mulla näkyy kolme jaksoa, ei mulla tietääkseni ole mitään plussapalvelua, normaali Katsomo.
Vierailija kirjoitti:
En minäkän ole mikään maailman kaunein mallimissi enkä maailman älykkäin paras ihminen.
MUTTA mitä hittoa mä juuri katsoin 3 jaksoa?
Olen katsonut kaikki Maajussi sarjan jaksot ekan kauden ekasta jaksosta lähtien ja näitä extraohjelmia ja tiedän kyllä, että on ollut matkan varrella yhtäsuntoista kaikenlaista ihmistä niin jusseissa kuin puolisoehdokkaissa, juonenkäännettä , kiusallisia hetkiä ja kaikenlaista kummallista tarinaa.
Olen pitänyt sarjaa aina hyvän mielen ohjelmana. Nyt täytyy sanoa, että ollaan todella kaukana siitä mitä voi sarjassa näyttää.
Jokainen ihminen on arvokas ja kaikki tarvitsevat ihmisiä ympärilleen. Me tullaan tähän maailmaan kuka minkalaisena hahmona, me ei olla täydellisiä kukaan.
MUTTA tää sivuohjelma olisi pitänyt jättää tekemättä tai näyttämättä. Tää on liikaa ja aivan hirveetä. Kukaan ei ansaitse tällaista paskaa, ei jussit eikä puoli
Nyt vähän opponoin. Kaikki ehdokkaat eivät olleet ulkonäköönsä panostavia tai sosiaalisilla taidoilla loistavia mutta he ovat ihmisiä jotka ovat tulleet ohjelmaan paikalle niin kuin pitää, menneet treffeille kameroiden edessä niinkuin pitää ja ymmärtääkseni kaikki on aikuisia täysivaltaisia ihmisiä jotka ovat antaneet suostumuksen kuvaamiseen ja julkaisemiseen. Älkää siis kohdelko heitä kuten kehitysvammaisia.
Tarinoista se hikoilijamies ja tukeva blondi voisivat löytää toisensa
Tänään oli jo valintoja edessä. Ihan siististi meni ja varmasti hyvää ainesta kaikissa kaikinpuolin.
Miten tässä on entisten avioliittojen ja lasten lukumäärän kohdalla? Yksi henkilö mainitsi lapsesta tänään.
On se melkoinen kynnys mennä tv kuvauksiin. Opetella miten pitää toimia ja sanoa. Mistä tullaan ja mistä mennään ja miten istutaan.
Antti on supliikkimies, hauska niin. Mutta rauhallisemmin hän voisi opetella olemaan. Katsotaan miten siellä kotona sujuu.
Suomessa se on niin, ettei kovin olla ulospäin suuntautuvia. Katsotaan myös kuka on introvertti ja kuka on se, joka ottaa ohjat käsiin, siis myönteisesti.
Vain tosi hönöt maksaa vielä tuon ohjelnan näkemisestä. HEIPPARALLLAAAAA...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas sanoi ennen sen mustavalkoiseen mekkoon pukeutuneen naisen tapaamista ettei aio pitää työhaastattelua. Sen jälkeen sanoi naisen vaikuttaneen jännittyneeltä haastattelussa 😄 vai olio vaan leikattu näin.
Oliko se Tuomas, joka vaikuttui yhden antamasta " herkkukorista", joka sisälsi mm. Costarica- kahvipaketin ja suihkusienen. Oliko tossa jotain keskisormen näyttämistä puolin tai toisin vai onko noi tyypit vähäjärkisiä.
Sulle, joka alapeukutat, haluaisitko saada ekoilla treffeillä tai ylipäätään millään treffeillä tai keneltäkään lahjaksi kaupan halvinta kahvia tai pesusienen?
Tuomashan se. Oli mielestään selvä merkki, että nainen on tosissaan mukana kun tuollaisen toi. Lisäksi oli tosi otettu siitä kun se yksi daami alkoi tuhertaa itkua, kun kysyi mitä toivoo tulevaisuudelta.
Olen katsonut kaikki maajussikaudet ja nyt olisi korkea aika lopettaa koko ohjelma. Vapun ura palaa sinne chattijuontotasolle, jos on vielä valmis jatkamaan juontajana. Kaikki tarinat on ihan hirveä ja vähissä oli ehdokkaat päätähdilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut kaikki maajussikaudet ja nyt olisi korkea aika lopettaa koko ohjelma. Vapun ura palaa sinne chattijuontotasolle, jos on vielä valmis jatkamaan juontajana. Kaikki tarinat on ihan hirveä ja vähissä oli ehdokkaat päätähdilläkin.
Samaa chattijuontotasoahan se on ollut kaiken aikaa. Se ei muuksi muutu, heipparallaa vaan kaikki punastelevat naimanaamat.
Onko nämä Tarinat joku tuotantoyhtiön sairas keksintö nöyryyttää ihmisiä. Moni heistä tulee kuulemaan loppuikänsä epäonnistumisistaan tv- kansan edessä. Kaikilla ei ole samanlaisia voimavaroja tai kykyä järkeviin keskusteluihin, jännitys voi olla liian kova. Meille näytetään, että joku ei pysty sanomaan sanaakaan, luultavasti juuri jännityksen takia. Annetaan mahdollisesti hyvin väärä kuva henkilöstä. Mielestäni tämä on julmaa eikä tällaista suoranaista ihmisten häpäisyä voida sallia. Kaikki eivät pysty pitämään puoliaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas sanoi ennen sen mustavalkoiseen mekkoon pukeutuneen naisen tapaamista ettei aio pitää työhaastattelua. Sen jälkeen sanoi naisen vaikuttaneen jännittyneeltä haastattelussa 😄 vai olio vaan leikattu näin.
Oliko se Tuomas, joka vaikuttui yhden antamasta " herkkukorista", joka sisälsi mm. Costarica- kahvipaketin ja suihkusienen. Oliko tossa jotain keskisormen näyttämistä puolin tai toisin vai onko noi tyypit vähäjärkisiä.
Sulle, joka alapeukutat, haluaisitko saada ekoilla treffeillä tai ylipäätään millään treffeillä tai keneltäkään lahjaksi kaupan halvinta kahvia tai pesusienen?
Ei Costa Rica ole halvinta kahvia. Eilen just ostin paketin ja maksoi noin 7 e. K-Marketissa on sitä K-menun kahviakin, se maksaa 2,99 e paketilta.
Ohjelmaan osallistuvat henkilöt eivät ole ammattiesiintyjiä, paitsi Ville.
Varmasti jännittävä ja kiusallinenkin tilanne. Kaikki eivät ole ekstrovertteja tai halua olla esillä koko ajan. Silti rohkenivat lähteä telkkariin.
Tuo Vapun taitaa punastuttaa hörötys menee jo kiusaamisen puolelle. Miten nuo ei tajua vaihtaa juontajaa, jos tätä sarjaa ylipäätään aiotaan jatkaa. Iso osa katsojista ei tykkää Vapun tyylistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Costa Rica ole halvinta kahvia. Eilen just ostin paketin ja maksoi noin 7 e. K-Marketissa on sitä K-menun kahviakin, se maksaa 2,99 e
Pitihän tähänkin jonkun tarttua. Jos ei selvinnyt, niin kysymys on siitä, että jos lahjan antajalla ei ole enempää luovuutta kuin antaa maailman tylsimmän " lahjan" tollasessa tilanteessa, niin ei antaisi mitään. Puhumattakaan peseytymisvälineistä. Onko kenties jonkinlainen viittaus ventovieraan henkilön hygieniatasoon. Varmaan siinä kopassa oli myös lenkkimakkara ja kaljapullo.
Minä ostan aina Juhla Mokkaa, ihan sama mitä se maksaa.
HEIPPARALLAAAAA...
Ihmettelin, että sille kahvilanpitäjä naiselle tuli niin vähän kirjeitä.
Onko hänellä vaan hiekat toosassaan?