Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5405)

Vierailija
4901/5404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEIPPARALLLLLLAAAAAA...NIINKU

Kamelintassuhousut niinku trendaa, heipparallaa.

Iso on varpaanväli.

Vierailija
4902/5404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas ja Jonna aivan ihana pari. Niin samanhenkiset. Ja toisiaan katsoessa niin suurta lämpöä ja rakkautta.

Tuomas todella komea ja hyväkäytöksinen, rauhallinen, tunteellinen, huomioon ottava. Ihana Tuomas!

Jonna sopii hänelle täydellisesti, samat adjektiivit sopivat häneenkin. Ohjelmassa oli vain kovin jännittynyt, mutta varmasti löytyy puheliaisuutta, ja huumoria häneltäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4903/5404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku alapeukuttaa ihan asiallisia kommentteja?

Vierailija
4904/5404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti ja Matilda ovat edelleen yhdessä!

Mahtava uutinen!

Loppui se kuivuus kunnolla.

Olen kyllä vanhempi, mutta minua kyllä naisena ja ehdokkaana latistaisi tunteita tuo jatkuva kuivan kauden hokeminen. Ei tuntuisi kivalta miettiä, tietyssä tilanteessa ollessa, että no niin, nyt sitten loppui kuiva kausi Antilta. Vielä valintajaksossakin siitä puhui. 

Vierailija
4905/5404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa Antilla kuiva kausi, kun tytteli lähtee lätkimään.

Vierailija
4906/5404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, kun miehet valittavat sitä, että "miksi tavallinen kunnollinen mies ei kelpaa naisille?" ja sitten tässä ohjelmassa kolme miestä neljästä antaa pakit naiselle.

Vierailija
4907/5404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antti ja Matilda ovat edelleen yhdessä!

Mahtava uutinen!

Loppui se kuivuus kunnolla.

Olen kyllä vanhempi, mutta minua kyllä naisena ja ehdokkaana latistaisi tunteita tuo jatkuva kuivan kauden hokeminen. Ei tuntuisi kivalta miettiä, tietyssä tilanteessa ollessa, että no niin, nyt sitten loppui kuiva kausi Antilta. Vielä valintajaksossakin siitä puhui. 

Kuiva kausi, ryhymätynamiikka ynnä muut höpötykset ovat Antin muualta opittuja sananparsia, joita Antti haluaa käyttää. Hoopoltahan ne kuulostavat - puhuisi enemmin normaalisti ilman tyhjiä ulkoa opittuja höpötyksiä

Vierailija
4908/5405 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä suren nyt Outin puolesta. Vaikutti ihanalta ja älykkäältä naiselta. Luonnonkauniskin ja viehättävä. Mutta ihmettelen hänen kohdallaan, ettei yhtään meikkiä ja aina mahdollisimman huonosti sopivat, tyylittömät vaatteet. Väritkin vaatteissa mitä sattuu. Outista olisi saanut keski-ikäisen kaunottaren paremmilla vaatevalinnoilla ja tyylikkäillä väreillä. Ja edes vähän meikkaamalla. Ville ei ollut aito naisia kohtaan. Halusin uskoa, että etsii rakkautta. Mutta palsta tiesi paremmin. Mainosmielessä matkassa.

Miksi ihmeessä kaikkien naisten pitäisi meikata? Sinä voit laittaa päivittäin ja vaikka öisinkin ihan millaisen sotamaalauksen haluat, mutta jos joku toinen ei halua meikata lainkaan, niin ei pitäisi sun naamaa hiertää. Outi on luonnonkaunis eikä edes tarvitse mitään meikkiä.

Just niin! En myöskään ymmärrä miksi ihmeessä kaikkien naisten pitäisi meikata. Itse en meikkaa koskaan, mutta toiset saavat mun puolestani maalata naamaansa niin paljon kuin tykkäävät, vaikka välillä ihmettelenkin miten viitsivät.

Vierailija
4909/5405 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aadalle riittäisi varmasti töitä valokuvamallina. Tienaisi varmasti hyvin. 

Ihan varmasti. 😂 Lisäksi me kaikki ihmetellään miten voi olla yh, ja päässyt etsimään televisiosta miestä kun vientiä on.

Toivottavasti joku mallimanageri bongaa Aadan. Ehkä lapsen takia ei ole osannut hakeutua mallitoimiston listalle. 

Mallin ura aloitetaan jo teininä. Lopeta sinä jo tuo hehkutus tuli selväksi. Aada on nätti, mutta kaksi muuta oli sievempiä ja hyväkäytöksisiä fiksuja naisia. Eiköhän jokaiselle vielä onni löydy. Pertulle sopisi persoonaltaan yhtä jäyhä ihminen kuin hän itsekin.

Perttu oli tosiaan aikamoisen tylsä tyyppi. Lipookohan huuliaan kun olivat niin punaiset ja turvonneet. Mutta hyvännäköuset tilukset oli jotka varmasti äiti ja isä rakentaneet. Asuuko Perttu talon siivessä tai piharakennuksessa? Tuskin itse on sisustanut tuota taloa, eiköhän ole lapsuudenkoti

Vierailija
4910/5404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kun toiset sanoo että Perttu ja Tuomas on liian jäyhiä ja sitten taas Antti ja Ville on liian ilosia, ja Matilla iljettävä huumorintaju ni minkälainen miehen kuuluisi olla? 

Vierailija
4911/5404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kun toiset sanoo että Perttu ja Tuomas on liian jäyhiä ja sitten taas Antti ja Ville on liian ilosia, ja Matilla iljettävä huumorintaju ni minkälainen miehen kuuluisi olla? 

Matista tulee kyllä kuva alistajasta kun pirtin ovi pistetään kiinni. Olet tullut minun taloon, tontille, saat olla kiitollinen kun otin sinut. Nyt sitte kipitäppä makkariin peiton alle, minulla alkaa jo olla se hetki. Onko ruoka valmiina. Sinunkin pitää tulla navetalle, saat tämän yksinkertaisen homman, lannanluonnin. Saat myös muuta raskaampaa kun opit, tämä talo ei laiskoja elätä. Ja muista minulla ei ole kuivia kausia ollenkaan.

Vierailija
4912/5404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anniina on tosi sexikäs

Kyllä. Upea vartalo ja nätti naama.

Vierailija
4913/5404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEIPPARALLLLAAAAA....NIINKU..

Vierailija
4914/5404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEIPPARALLLLAAAAA....NIINKU..

Heipä hei niinku

Vierailija
4915/5404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matista tulee kyllä kuva alistajasta kun pirtin ovi pistetään kiinni. Olet tullut minun taloon, tontille, saat olla kiitollinen kun otin sinut. Nyt sitte kipitäppä makkariin peiton alle, minulla alkaa jo olla se hetki. Onko ruoka valmiina. Sinunkin pitää tulla navetalle, saat tämän yksinkertaisen homman, lannanluonnin. Saat myös muuta raskaampaa kun opit, tämä talo ei laiskoja elätä. Ja muista minulla ei ole kuivia kausia ollenkaan.

Höpöhöpöhöpö.

Vierailija
4916/5404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Matilla eläimiä? Näytettiinkö niitä ollenkaan? No täytyi olla jos lantaakin tuli :D

Riippuu kenen lantaa se oli

Vierailija
4917/5404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alistaja alistajan tunnistaa. 

Vierailija
4918/5405 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matista tulee kyllä kuva alistajasta kun pirtin ovi pistetään kiinni. Olet tullut minun taloon, tontille, saat olla kiitollinen kun otin sinut. Nyt sitte kipitäppä makkariin peiton alle, minulla alkaa jo olla se hetki. Onko ruoka valmiina. Sinunkin pitää tulla navetalle, saat tämän yksinkertaisen homman, lannanluonnin. Saat myös muuta raskaampaa kun opit, tämä talo ei laiskoja elätä. Ja muista minulla ei ole kusivia kausia ollenkaan.

Minulle taas Tuomaksesta tuli tuo mielikuva. Nyt kun olen saanut sinut tänne, niin täällä pysyt! Koko kansan eessä ollaan rakkaus näytetty ja se pitää. Sen takia minä sinut valihtin, ettet sinä ole kuin muut meikkaavat heitukat, olet tuollainen hilianen ja myöttäilevä. Aion olla kanssasi koko elämäni loppuun asti. Nyt suuvellaan, sinä olet minun loppuun asti, sen luppaan.

No, vähän oli mielikuvitusta, ehkä olen katsonut liikaa elokuvia...:D En tätä kirjoitusta tarkoittanut millään pahalla.

Vierailija
4919/5404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anniina on tosi sexikäs

Kyllä. Upea vartalo ja nätti naama.

Katsoin yhdestä Ig kuvasta, että onko raskaana, mutta ei kai kun kuva otettu kesällä :D 

Vierailija
4920/5404 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti on ihana karju! <3

"Matti" on tyypillinen seksismiin taipuvainen mies, pukin elkeet, seksi ja kaksmieliset jutut täyttää elämän, mutta nainen ei saa olla samanlainen, huumorintajuinen nainen ärsyttää, tämän huumori on vääränlaista, älykäs, omaperäinen ja kyseenalaistava nainen jo suututtaa. Oman naisen täytyy olla vähän häveliäs ja suustaan siveä, sopivasti kauhistella ja paheksua ronskin "Matin" juttuja mutta taipua sitten "Matin" tahtoon. Valitsee kumppanikseen naisen joka ei ole lähellekkään yhtä seksuaalisesti hanakka, hanakat naiset puistattaa, sillä "Matti" on se joka määrää milloin ollaan ja miten usein. Saattaa silti ihastella vaimon kuullen naapurin suustaan "räväkkää" "Riittaa". Seksistä tai lähinnä sen puutteesta tulee ainainen riidan aihe. Vaatii seksiä kun vaimo vähiten odottaa ja toivoo, saa sitten siitä raivarit. Lopulta kaikki menee siihen pisteeseen että vaimo lähtee, tai on lähdettävä koska "Matti" määrää niin ja toteaa lopuksi, että mitään et sitten mukaan saa!