Riisuutua alasti
Riisuitusitko alastomaksi rahasta vastakkaisen sukupuolen katsellessa? Toinen vain katsoisi, ei seksiä, ei koskettamista, ei puhumista. Vain alastomana 15 minuuttia. Mikä olisi summa miehillä ja naisilla.
Kommentit (43)
En todellakaan riisuutuisi. En ole mikään huo ra. Tuokin on mulle huo raamista. Mä teen oikeaa työtä saadakseni rahaa. Vartaloani en myy millään tavalla koska se olisi kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan riisuutuisi. En ole mikään huo ra. Tuokin on mulle huo raamista. Mä teen oikeaa työtä saadakseni rahaa. Vartaloani en myy millään tavalla koska se olisi kuvottavaa.
Entäs ilmaiseksi, jotta toiselle tulisi hyvä mieli?
En nyt sano ettei mitään sellaista summaa olisi, mutta ei se ole mikään summa minkä kukaan maksaa.
Mielelläni olen alasti oman miehen edessä ja olin ihan suhteen alusta asti mutta en jotenkin rahasta tekisi. En edes mitään croquis-mallin hommia saati sitten tuollaista.
N35
Riippuu ihan siitä kuka/ketkä nämä katsojat ovat. Alastomuus ei ole minulle mikään ongelma joten jos katsojat ovat jollain tasolla itselle "kiinnostavia", voisin helposti tehdä tuon ilmaiseksi. Jos taas kyseessä "ei-kiinnostavat", rahallisesta korvauksesta pitäisi päästä nauttimaan. Korvauksensuuruus sitten riippuu siitä kuka on katsoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan. Mä en tee mitään tuollaista säälistä. Mikä hel vetin velvollisuus mun olisi toisen hyväksi tehdä tuollaista jos en itse sitä halua?!?!
Mä riisuudun vakipanon edesssä alasti koska meillä on seksisuhde. Teen tuon täysin vapaaehtoisesti koska haluan seksiä tuolta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan. Mä en tee mitään tuollaista säälistä. Mikä hel vetin velvollisuus mun olisi toisen hyväksi tehdä tuollaista jos en itse sitä halua?!?!
Mä riisuudun vakipanon edesssä alasti koska meillä on seksisuhde. Teen tuon täysin vapaaehtoisesti koska haluan seksiä tuolta mieheltä.
Ehkä alasti kulkeminen muuallakin saisi hiekan sirottumaan pois pillusta.
Jos hyvännäköinen katsoja niin menee noin 3 sekuntia munasilleen ja on täysin ilmaista. Petolinnunperseen näköisille 1000€ lasku.
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hel vetti sun ongelma on??? Mä teen kuten itse haluan enkä halua kulkea alasti ties missä. Hiekka ei ole pillussa, mutta vituttaa tuollaiset ihmiset jotka kuvittelevat voivansa määrätä muita. Mulla ei edelleenkään ole mitään velvollisuuttaa esiintyä kenellekään alasti jos en halua. Kestä se paskapäärunkkari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hel vetti sun ongelma on??? Mä teen kuten it
Onko täällä joku käskenyt kätään yhtään mihinkään. Ei kannata hieroa pillua samalla kun on seksipalstalla, mikäli se on noin hiekoitettu.
Minua kiehtoisi saada joku tavallinen nainen kokeilemaan erikoisempia fetish-asuja, esim kumihaalaria, aloittajan ehdoilla. Kiinnostuneita ja mihin hintaan?
M45
Ei taida naisia enään kiinnostaa minun alastiolo, mutta nuorena olin vielä kokin ammatissa ja sain tilauksen järjestää vuokramökille polttariruokailut ja tarjoilut. Naisia oli 15-20 minua vanhempia n kolmenkympin molemmin puolin. Valmistin ruoat sekä niiden tarjoilun ja päälle tilan siistimiseen. Yhdessä vaiheessa porukan velloessa saunan, syömisen ja juomisen välillä sai joku päähänsä, että kokin pitää olla vain esiliinassa ja hattu päässä. Rahaa tuli pöytään satasia(markkaa) ja rahan tarpeessa olin alasti vain essu ja kokinhattu päällä. Alussa ujostutti ja seisokki oli essunn alla, mutta rentouduin hissukseen ja tein työt loppuun tässä asussa naisten kouriessa ja hauskaa pitäessä.
Hyvä mieli ja muisto jäi ison lisärahan kanssa. Seksiä EN saannut
Vierailija kirjoitti:
En, koska minulla seisoo aina alastoman naisen nähdessäni.
Niin minullakin ja se on seksuaalisesti terveen miehen merkki. T: M 51 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kovin monellakaan miehellä seisoisi jos näkisi mut alasti. Olen 168cm ja painan 115kg. No mulle toki riittää, että vakkaripanolla seisoo mun kanssa. Parisuhteen jos haluaisin, niin todella heikoilla olisin miesmarkkinoilla.
Joo joo, pudotan koko ajan painoa, mutta se vie aikaa.
Esimieheni määrittelemä taksa 1000 euroa ja uudet pähkinät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kovin monellakaan miehellä seisoisi jos näkisi mut alasti. Olen 168cm ja painan 115kg. No mulle toki riittää, että vakkaripanolla seisoo mun kanssa. Parisuhteen jos haluaisin, niin todella heikoilla olisin miesmarkkinoilla.
Voin kertoa että ainakin minulla seisoisi sinut alasti nähdessä vaikka en toki tiedä alkuunsa mille näytät. Tai silloin ei seisoisi jos et olisi yhtään kiinnostunut näkemään minua alasti tai olisit välinpitämätön. Jokainen lukuisista seksikumppaneistani on aiheuttanut minulle erektion pelkällä alastomuudellaan. Tiedän toki että on miehiä joilla ei seiso ellei kalua ole joku imemeässä vähän väliä tms. T: M 51 v
Voisihan se olla hyvä tuottaa naurua ihmisille. Valitettavasti kohdallani naurun ja inhon ero on hiuksenhieno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa että ainakin minulla seisoisi sinut alasti nähdessä vaikka en toki tiedä alkuunsa mille näytät. Tai silloin ei seisoisi jos et olisi yhtään kiinnostunut näkemään minua alasti tai olisit välinpitämätön. Jokainen lukuisista seksikumppaneistani on aiheuttanut minulle erektion pelkällä alastom
En jaksa uskoa. Ei monikaa mies halua mua. Se on ihan fakta. Ei yksinkertaisesti seisoisi mun läskien vuoksi.
Sitäkin ihmettelen, että miksi vakkaripano haluaa mun niin kovasti vaikka hänellä on kotona hoikka puoliso.
Minä N66 olen tehnyt jonkin verran töitä alaston mallina taidekursseilla. Jonkun kommentoijan mielestä alasti oleminen rahasta on huoraamista. No minun mielestä ei ainakaan mallina olo sitä ole vaikka palkka maksetaan. En oo nuori, enkä hoikka, enkä ole koskaan kummoisen näköinen ollut, mutta hyvää palautetta on kurssilaisilta tullut. On kiva piirtää ihmistä, jossa näkyy eletty elämä. Mun miehelle homma on aina ollut ok, vaikkei hän taiteesta mitään ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Minä N66 olen tehnyt jonkin verran töitä alaston mallina taidekursseilla. Jonkun kommentoijan mielestä alasti oleminen rahasta on huoraamista. No minun mielestä ei ainakaan mallina olo sitä ole vaikka palkka maksetaan. En oo nuori, enkä hoikka, enkä ole koskaan kummoisen näköinen ollut, mutta hyvää palautetta on kurssilaisilta tullut. On kiva piirtää ihmistä, jossa näkyy eletty elämä. Mun miehelle homma on aina ollut ok, vaikkei hän taiteesta mitään ymmärrä.
Minä saisin erektion kun piirtäisin sinua. Peittäisin sen toki todella hyvin. T: M 51 v
Ainakin puolituttujen kanssa saunoessa ja paljuillessa naiset ovat selkeästi esitelleet alastonta vartaloaan ja pitäneet katseista. Ei kaikki, mutta muutamat.