Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eli S-ryhmällä ja Keskolla ei ole edelleenkään varaa maksaa työntekijöilleen muuta kuin 'viikkorahaa'.

Vierailija
18.02.2025 |

Tämä selvä.

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä S-ryhmän kauppaketjussa. JOKA KUUKAUSI on omalla työpanoksella mahdollisuus saada tulospalkkiota. Viime vuodelta minulle maksettiin näitä palkkioita 1500 euroa. Siis työehtosopimuksen mukaisen palkan PÄÄLLE. 

Saan joka vuosi 200e ePassiin rahaa, jota voin käyttää kulttuurilippuihin, hierontaan ja hammashoitoon. Tänä vuonna saan YLIMÄÄRÄISEN 110 euroa sinne.

Saan myös mm. ruokaostoksista alennusta, halvempia hotelliöitä, 50% halvemmat autopesut ja 25% alennusta ravintolaostoksista. Ja paljon muuta.

Kaiken tämän lisäksi saan YLIMÄÄRÄISTÄ tulospalkkiota ensi kuussa 700 euroa viime vuoden hyvän tuloksen johdosta. 

Olen erittäin tyytyväinen tähän "viikkorahaan"  enkä kaipaa parin prosentin palkankorotusta (10% on utopiaa).

Nuo on paremmat edut kuin monessa hyvässä korkeakoulutettujen duunissa...

Sinullakin on kai ollut mahdollisuus valita ammatti. Valitsit "hyvän" joten jos ei ole kokemusta kaupan alalta niin en kommentoisi  ollenkaan. 

Vierailija
122/122 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä S-ryhmän kauppaketjussa. JOKA KUUKAUSI on omalla työpanoksella mahdollisuus saada tulospalkkiota. Viime vuodelta minulle maksettiin näitä palkkioita 1500 euroa. Siis työehtosopimuksen mukaisen palkan PÄÄLLE. 

Saan joka vuosi 200e ePassiin rahaa, jota voin käyttää kulttuurilippuihin, hierontaan ja hammashoitoon. Tänä vuonna saan YLIMÄÄRÄISEN 110 euroa sinne.

Saan myös mm. ruokaostoksista alennusta, halvempia hotelliöitä, 50% halvemmat autopesut ja 25% alennusta ravintolaostoksista. Ja paljon muuta.

Kaiken tämän lisäksi saan YLIMÄÄRÄISTÄ tulospalkkiota ensi kuussa 700 euroa viime vuoden hyvän tuloksen johdosta. 

Olen erittäin tyytyväinen tähän "viikkorahaan"  enkä kaipaa parin prosentin palkankorotusta (10% on utopiaa).

Tuon tapaisesta ylimääräisestä bonuksesta muistan lukeneeni ennenkin ja muistan erään haastattelun, jossa cittarin työntekijät kertoivat tonnin ylimääräisestä palkkiosta joulun aikaan. Joten lienee aika yleinen tapa, mutta mitkä ovat perusteet ja ketkä saavat. Tuskin kaikki saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan