Teutonian pyöristä..
Onko kaikissa ilmakennopyörissä todella muovinen pinta? Elin ihan siinä luulossa, että niissä olisi kuminen.. Miten ne sitten pitävät esim. lumella? Ja joustavatko töyssyissä yhtä hyvin kuin ilmakumipyörät? Meillä on tällä hetkellä ilmakumiset (Cross) ja olen miettinyt josko vaihtaisin ilmakennoisiin..Olisin kiitollinen käyttäjien kommenteista ja jos vaikka niinkin tarkasti saisin tietoa, että mikä rengasmalli (esim. Sport tms.) kyseessä! Kiitos kovasti etukäteen!
Myös kommentteja erilaisista ilmakumipyöristä olisi kiva kuulla.. ja niissäkin se malli mukaan (esim. Cross, Hitech..). :)
Kommentit (7)
Käväisin vielä katsomassa mallistoa Teutonian sivuilta ja ainakin näyttävät noilta Sporteilta.
kun juuri noita samaisia pyöriä olin tilaamassa ja Lastenturvan myyjä vastasi kysymykseeni tuosta pinnasta, että on muovia! Ja samalla suositteli Cross-ilmakumipyöriä.. Mutta kun meillä sellaiset jo on (tyhjenevät jatkuvasti ja yksi pyörä paikattu jo kahdesti) ja tuollaiset huoltovapaammat olisi huomattavasti paremmat!
Teutonia Prestiget ja niissä renkaina Loop 44 eli teräsvanteiset ilmakennorenkaat. Näitä myyjä meille suositteli. Tuosta pinnasta en osaa sen tarkemmin sanoa, mutta kokeillessa se kyllä mielestäni tuntuu enemmän kumilta kuin muovilta. Hyvin ovat renkaat pelittäneet ja erittäin tyytyväinen olen niihin näin puolen vuoden käyttökokemuksella ollut.
perusteella tuo myyjä puhui sitten puuta heinää.. Voisiko olla sitten niin, että ne olisivat muuttuneet jossain vaiheessa? Vai mitä ihmettä?Asumme maalla ja täällä tiet on usein auraamatta tai ainakin huonosti auratut, joten toimisiko esim. nuo Sportit meillä? Looppeja ei myyjä edes tarjonnut.. Kiitos mielipiteistä! :)
AInakin meillä ovat nuo Sportit toimineet oikein mainiosti. Mekin asutaan jossain aurausluokka ö:ssä...
Tämä ei nyt varmaan sinua juurikaan auta, mutta meillä on 2005 vuoden Timmyissä ilmakennorenkaat ja niissä on kyllä pinta ihan kumia. Samoin oli Hartanin vaunuissa.