Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen olisi unelmiesi mies/nainen?

Vierailija
18.02.2025 |

Luonteensa puolesta ja ulkoisesti?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalta terveisiä.

Mielikuvituksen virkistämiseksi voinen itse kuvailla (minulle) täydellisen naisen. Väärinkäsitysten välttämiseksi pieni esipuhe on paikallaan. Olen hyvin tietoinen, etteivät oikeat ihmiset ole täydellisiä, eikä tarvitsekaan olla. Tämä ei ole mikään tarkistuslista mikä naisen olisi täytettävä ollakseen kelvollinen ihminen. Tämä on fantasiaa. Jos kirjoittaisin kuvauksen täydellisestä miehestä, niin en itse täyttäisi varmaan yhtäkään kirjausta siitä. Sekin on ihan OK.

Täydellisen naisen

Luonne: 

Peruspositiivinen. Suhtautuu positiivisesti maailmaan, tulevaisuuteen, muihin ihmisiin ja itseensä. Huumorintajuinen. Nauttii ja pystyy itsekin tuottamaan monenlaista huumoria. Erityisesti kyky tuottaa tilannekomiikkaa ja hyväksyvä asenne mustaa huumoria kohtaan kertoo mielestäni hyvää ihmisestä. Älykäs ja itsenäinen ajattelija. On kiinnostunut asioista, ihmisistä ja mielipiteistä, m

Toivottavasti päivittäin omena suussa, oliko se 800g, mitä piti päivittäin kasviksia/hedelmiä syödä?

Vierailija
22/34 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonteen puolesta: Turvallinen, rehellinen, luotettava, tunneälykäs, peruspositiivinen, kanssaihmiset huomioonottava, käytöstavat omaava, elämään luottavainen perusjamppa. N33

Ja vuodessa nalkuttaisit itsellesi eron. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-v, todella tiukkapilluinen joka antaa myös anaalia. 

M57

Vierailija
24/34 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivottavasti päivittäin omena suussa, oliko se 800g, mitä piti päivittäin kasviksia/hedelmiä syödä?"

Se olisi jo vaarallista. Ei pääsisi koskaan lääkäriin, vaikka tarve yllättäisi.

Vierailija
25/34 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, ei aasialainen, ei musta, kunhan puhuisi kieltä jota en ymmärrä enkä halua opetella. 

Vierailija
26/34 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän itsekin laittaa tähän esitietona, että tämä on sitä puhdasta fantasiaa ja että vähempikin riittää ja jokaisella on oma makunsa. 

Luonteeltaan varma ja rauhallinen, uskollinen, älykkyysosamäärällisesti hyvin älykäs mies mutta minulle on ihan sama suuntautuuko tämä äly mihinkään hyödylliseen. Saa olla neuropoikkeava tai muuten outo mutta ei persoonallisuushäiriöinen tai varsinkaan millään lailla epävakaa tai addikti. Ulkoisesti minua pidempi, todella lihaksikas, tarpeeksi läskiä, tulosten salilla pitää olla siellä parhaimmistossa tilastotasolla mutta fantasioissani ukko ei roinaa eikä kisaa :D 

Saisi olla minua 10-15v vanhempi. 

Tietenkin minulle täysin omistautunut ja miksei vaikka harrastaisi metsästystäkin tai ainakin jotain puskaretkeilyä niin voidaan yhdessä eräjormailla ja nostella painoja. Seksistä tykkää kuin hullu puurosta ja roisimpikin meno käy ja osaa roolileikkiä ja ha

Jännä kombinaatio, mutta ei mitenkään huono. Tuleeko sinulle mieleen ketään todellista henkilöä joka suurinpiirtein istuisi tuohon sapluunaan?

Minulle tuli pienellä kaivelulla mieleeni entinen USAn suurlähettiläs Suomessa, eli Bruce Oreck. Hän on tietysti jo vanha mies ja varmaan siinä mielessä huvittava esimerkki, jos sinä itse satut olemaan vielä nuori neito.

Vierailija
27/34 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Nainen noin 45

- Naapurintyttömäinen 

- Kaunis hymy ja katse

Vierailija
28/34 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimittaista pidempi, pitkäsäärinen. Urheilullinen, kapeavyötäröinen, pyöreäpeppuinen. Ryhdikkäät rinnat, korkeat poskipäät, paksut hiukset ja täyteläiset huulet. Ei ylipainoa. Melko harvinainen yhdistelmä Suomessa, persjalkainen kantasuomalainen ylipainoinen nainen ei näitä kriteerejä lähes koskaan täytä. Ei se mitään, vaimoni on norjalainen kaunotar ja vastaa täysin kuvausta. 

Vierailija
29/34 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot riippu kivekset ja pyöreät rinnat.

Vierailija
30/34 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteen puolesta: Turvallinen, rehellinen, luotettava, tunneälykäs, peruspositiivinen, kanssaihmiset huomioonottava, käytöstavat omaava, elämään luottavainen perusjamppa. N33

Ja vuodessa nalkuttaisit itsellesi eron. 

Nah, en oo nalkuttajatyyppiä. Toki minkään suhteen kestosta ei voi satavarmasti tietää, mutta en ala nalkuttajaksi/kenenkään äidiksi. Pitäisin ennen kaikkea huolen että en joutuisi/jäisi suhteeseen, jossa omakin päivä pitäisi pilata jollakin nalkuttamisella. On muutakin tekemistä. Joten pahoittelut, tarkoittamasi loukkaus ei osunut eikä uponnut. Mukavaa päivää sinullekin :) N33

Vierailija
31/34 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Jännä kombinaatio, mutta ei mitenkään huono. Tuleeko sinulle mieleen ketään todellista henkilöä joka suurinpiirtein istuisi tuohon sapluunaan?

Minulle tuli pienellä kaivelulla mieleeni entinen USAn suurlähettiläs Suomessa, eli Bruce Oreck. Hän on tietysti jo vanha mies ja varmaan siinä mielessä huvittava esimerkki, jos sinä itse satut olemaan vielä nuori neito."

Ei minulle oikeastaan tule ketään oikeata henkilöä mieleen, mutta ulkoisesti toki pidän monesta voimanostajasta ja joistain kehonrakentajista, vaikkakaan se lavakunto ei ole mieleen. Bruce Oreck on kyllä hyvännäköinen ja hänestä saa miellyttävän kuvan, toki nyt jo iäkkäämpi, mutta kun olen itse kolmikymppinen niin kyllä se mies saisi ihan helposti olla 45-60. Sen ikäistä seuraa sinkkuna etsinkin, kyse nimenomaan fyysisestä viehätyksestä eikä mistään elämänkokemusajatuksesta sinänsä. 

Päädyin kuitenkin yhteen itseäni vain hieman vanhemman miehen kanssa (39, itse 33) joka täyttää äly -ja lihas/läski kriteerit ja on tosi hyvä tyyppi, vaikka muuten meillä ei aina ehkä ihan kaikki mieltymykset kohtaa. On heittämällä tarpeeksi vahva ja kuitenkin minua huomattavasti "tylsemmästä" asenteestaan huolimatta kokeilunhaluinen ja sellainen että suhtautuu hyväntuulisesti ja mielenkiinnolla sekä seksimieltymyksiin että muihin harrastuksiin. Eli ulkonäkö, olemus ja äly minulle täysi kymppi niin en lähtisi mitään ikäfantasiaa tai suurempaa seksuaalista yhteensopivuutta jahtaamaan kuitenkaan, vaikka fantasiointi on kivaa. 

Vierailija
32/34 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isorintainen kaunis noin 60v nainen. Ostaa hepeniä säännöllisesti, pukeutuu, laittautuu. On älykäs ja sivistynyt. Sopivan kiero huumorintaju. Ja tosiaan pitää seksistä.

Miksi 60v.?

Vierailija
33/34 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Nainen noin 45

- Naapurintyttömäinen 

- Kaunis hymy ja katse

Mulle kiitos tällänen! Lisäksi se saisi olla mukava ja fiksu. Ja nauraa mun vitseille.

Vierailija
34/34 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päädyin kuitenkin yhteen itseäni vain hieman vanhemman miehen kanssa (39, itse 33) joka täyttää äly -ja lihas/läski kriteerit ja on tosi hyvä tyyppi, vaikka muuten meillä ei aina ehkä ihan kaikki mieltymykset kohtaa."

Hyvä löytö varmastikin. Veikkaan, ettei sinun kaltaisiakaan voi ihan metritavarana Tokmannilta hankkia. 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän