Kiusaamisesta
Miksi aina vaan MUA kiusataan joka paikas eri tavoin ????????? Eiks ihmisil nyt oo mitään MUUTA tekemist ?????????? Eilenki, ku olin kaupungil, nimsielki eräs AKKA etuili yhes jonos röyhkeästi. Ja mitä lie paasas siin tiskil. Turha asiaa........ Ja se narsisti käytti viel MASKIA !!!!! Niiden käyttö pitäisi jo KIELTÄÄ !!!!!! Se, et joku sattuu yskimään, ei tarkota mitään, ainakaan koronaa yms !!!!!!!! Esim mä oon yskiny monta kymment vuotta, ja arvatkaapas, miks ????? SYY ON TUPAKOITSIJOISSA ainoastaan !!!!!! Ja jos joku narsisti lemuaa muulle, esim turhalle parfyymille......se lemuaa myös ulkona !!!!!!! Ne pitäisi jättää kokonaan pois, kun lähtee omasta kotoaan veke. Vain siel saa lemuta niin paljo, ku sielu sietää. Ei muualla !!!!! Ei deodoranttia enempää lemuja. Niitä EI SAA käyttää muiden kiusaksi !!!!! Ja sitte myöhemmin oli kaks vanhoo AKKOO taas pysäkil juoruamas, tuskin kumpikaan odotti mitään bussia......ne siirty naurettavaksi kauemmaksi, ku mä tulin siihe. Ei yskäni ole mikään korona yms !!!!!! Mul o tarvittavat rokotteet ja se o sairastettu kans. Nyt tää kiusaaminen saa LOPPUA, AKAT !!!!!!!!!!!!!!! JA muutki.