Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt riitti, tulen takaisin suomeen

Vierailija
18.02.2025 |

Täällä Kreikassa ei voi enää asua, saaristossa ainakaan. Nämä maanjäristykset ovat niin syvältä. Puoli tuntia sitten oli 5.1Mg järistys, joka tuntui varmaan kaikkialla. Ja sen jälkeen useita järistyksiä, just äsken, alle 10 min sitten tuli keittiöstä kaappi alas. Mrr.

Te jotka asutte kerrostalossa, tiedätte kyllä miltä arki tuntuu kun naapurissa tehdään remppaa ja joku poraa seinää kiviporalla. Ajatelkaa että joku alkaa poraamaan keskellä yötä... Nämä järistykset olivat itä-länsi-suuntaisia, eilinen iso järistys oli ylös-alas-järistys ja viime viikolla se 5.3 oli lähes suoraan pohjoinen-etelä-järistys. Onneksi on vuokrakämppä eikä oma.

Mun kirjoitukset loppuu maanjäristyksistä nyt tähän, lentoliput tilattu netistä. Palataan tänne kun tilanne edes vähän rauhoittuu.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran norjassa hommissa pari vuotta. 3 kertainen palkka suomeen verrattuna.

Vierailija
22/27 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy sillä missä oletkin, nek ke!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysinpäs vielä tän ketjun. Vähnä hämmästyneenä luin kirjoituksia. Mikä viha ja raivo siellä on? Vai ovatko "joutomiehet" todellakin vallaanneet vauva-palstan omilla harhoillaan?

Tietääkö harhaiset kolmijalkaiset edes missä kreikka on? Tai Espanja, jossa itse vielä hetken olen? Mitä siellä suomessa on oikein tapahtunut?

Vierailija
24/27 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoismaat 💖

Vierailija
25/27 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran norjassa hommissa pari vuotta. 3 kertainen palkka suomeen verrattuna.

Miksi lähdit sieltä?

Vierailija
26/27 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siellä ole joka paikka täynnä näitä veneellä matkustavia miehiä.

Vierailija
27/27 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös siellä ole joka paikka täynnä näitä veneellä matkustavia miehiä.

Ei, niitä on Italiassa.

Kreikassa itäsaarilla on Turkin puolelta tulleita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan