Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, jos yhdenyön miehellä ei seiso

Vierailija
18.02.2025 |

Mitä teette

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei tule penetraatiota, vaan keksimme muuta. Jos näemme uudelleen, niin kulli voikin toimia aivan mainiosti. Ei seisomattomuus ole maailmanloppu eikä ongelma eikä myöskään kolaus itsetunnolleni. Olen jo aikuinen nainen ja tiedän tällaiset asiat.

Vierailija
2/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei tule penetraatiota, vaan keksimme muuta. Jos näemme uudelleen, niin kulli voikin toimia aivan mainiosti. Ei seisomattomuus ole maailmanloppu eikä ongelma eikä myöskään kolaus itsetunnolleni. Olen jo aikuinen nainen ja tiedän tällaiset asiat.

Ihana nainen 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi kyllä miehenä aika helvetillinen skenaario.

Vaikka se olisi joku täysin ohimenevä juttu, niin olen varma, että omalla kohdallani se aiheuttaisi sellaisen muljahduksen aivoissa, että siitä tulisi pysyvä kompleksi ja vaiva.

Vierailija
4/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei pysty panemaan, niin sitten panen minä! Strap-onia saa tuhkaluukkuunsa lerppakulli.

N53

Vierailija
5/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei pysty panemaan, niin sitten panen minä! Strap-onia saa tuhkaluukkuunsa lerppakulli.

N53

Tuon jos tietäisin, niin yrittäisin esittää impotenttia. Toki sille esittämiselle tulisi vinhasti stoppi viimeistään siinä vaiheessa, kun on kanki luukussa.

Vierailija
6/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N53

Tuon jos tietäisin, niin yrittäisin esittää impotenttia. Toki sille esittämiselle tulisi vinhasti stoppi viimeistään siinä vaiheessa, kun on kanki luukussa.

😄

Vierailija
7/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen punnitsemaan itseni.

Vierailija
8/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos yhden yön sankari kakkaa sänkyyn?

Vierailija
9/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se olisi joku täysin ohimenevä juttu, niin olen varma, että omalla kohdallani se aiheuttaisi sellaisen muljahduksen aivoissa, että siitä tulisi pysyvä kompleksi ja vaiva.

Valtaosa naisista suhtautuisi tuollaiseen kyllä varmasti hyvin ymmärtäväisesti. Miehille taitaa olla isompi juttu, itse ohottaisin asian olankohautuksella. On tässä maailmassa isompiakin murheita kuin joku kullin hetkellinen seisomattomuus. Yhteisen ajan voisi käyttää yhtä hyvin (ellei jopa paremmin) vaikka pussailuun ja halailuun.  

Vierailija
10/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa naisista suhtautuisi tuollaiseen kyllä varmasti hyvin ymmärtäväisesti. Miehille taitaa olla isompi juttu, itse ohottaisin asian olankohautuksella. On tässä maailmassa isompiakin murheita kuin joku kullin hetkellinen seisomattomuus. Yhteisen ajan voisi käyttää yhtä hyvin (ellei jopa paremmin) vaikka pussailuun ja halailuun.  

Juu, olen kyllä huomannut, että naiset tapaavat olla aika ymmärtäväisiä ja jopa syyllistävät itseään tuonkaltaisissa tilanteissa. En minä niin huolissani olisikaan naisen reaktiosta, vaan omastani. Käyhän se itseluottamuksen päälle, jos ei voi luottaa itseensä. Sikäli kun munakin on osa itseä ja onhan se.

Jos sitä tilannetta haluaa positiivisesti lähestyä, niin olisihan siinä hyvä tilaisuus keskittyä naisen nautintoon, kun ei ole oma mulkku siinä välissä seisomassa ja häiritsemässä. =D

Vierailija
11/16 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos yhden yön sankari kakkaa sänkyyn?

Alkaisin selvittämään miltä Johnny Deppin ex näyttikään.

Vierailija
12/16 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Siitä tulisi yhden yön mies!

Vierailija
13/16 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N53

Piilohomoja on kyllä ihan helvetisti nykyään, tule rohkeasti vaan "ulos" sinäkin.

Vierailija
14/16 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, onko kysessä yhden yön tapaus vaiko pitempi, on merkityksetöntä. Minullä kävi vähän vastaava tilanne ex-vaimon kanssa, sovittiin että peuhataan, ja kun menin perässään makkarriin  hän olikin jo siellä seljällään, alasti sängyllä reidet levällään, superlahnana. Totesin vaan että unohdetaan. Mies tarvitsee kaunottaren mukanaoloa esileikissä, samoin kuin kaunotar tarvitsee miehen mukanaoloa.

Vierailija
15/16 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N53

Piilohomoja on kyllä ihan helvetisti nykyään, tule rohkeasti vaan "ulos" sinäkin.

Tulisin kyllä, yksisarvisella ratsastaen ja sateenkaaria paskantaen, jos yhtään olisin kiinnostunut miehistä. Sehän olisi loistavaa! Seksiä saisi varmaan niin paljon kun kerkeäisi alta pois hoitaa.

Minä nyt vaan satun tykkäämään naisista. Seksikumppaneina ja muutenkin ihmisinä.

Nainen saa kyllä veivata minua pyllyyn, jos siitä tykkää. Minäkin voin hoitaa saman vastavuoroisesti naiselle.

Vierailija
16/16 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön > ei jatkoon 

Uusi seurustelu > ei hätää, ei hosuta