Veikkauksen arpojen myynti romahti tunnistautumispakon vuoksi.
Kuka yllättyi tästä? En ainakaan minä, vaikka en olekaan mikään Einstein.
Kommentit (138)
Uhkapeliä ei tarvitse kukaan. Vaikutus on toivotunlainen, jos pelaaminen loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt Veikkauksen palveluita vain 23 euron edestä. Silti sieltä tuli pyyntö selvittää sille millä rahoitan pelaamistani, onko minulla kytköksiä Yhdysvaltoihin jne. Tekisi mieli luopua koko kortista.
Täh!
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt Veikkauksen palveluita vain 23 euron edestä. Silti sieltä tuli pyyntö selvittää sille millä rahoitan pelaamistani, onko minulla kytköksiä Yhdysvaltoihin jne. Tekisi mieli luopua koko kortista.
Tuo ei liity Veikkaukseen, vaan rahapelilakiin.
Vierailija kirjoitti:
Luovuin koko Veikkauskortista kun alkoivat keräämään tietoja mm. puolison tuloista (miten edes voi olla laillista udella koko talouden tiedot jotain lottoamista varten?).
Ilmeisesti tämäkin! Sitten vielä tt-tuen saajia on ilmeisesti alettu piinaamaan ja kyttäämään veikkaus ostoista. Sitten vielä se että tän veikkaus kortin saaminen on liian vaikeaa monille ikäihmisille, he kaikki eivät käytä verkkotunnuksia/ pelisalit liian kaukana kortin hakemuksen tekoon. Iäkkäämmät olivat kuitenkin ahkerimpia lottoajia ja varmaan arvan ostajiakin. Tää meni reisille, myymälät sai veikkaajille monet kahvikupit yms siinä veikkaamisen ohessa myytyä! :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä minä niin yllätyin siitä, että tässä kävikin näin." (Petteri Orpo)
Käsittely eduskunnassa. Hallituksen esitys HE 135/2021 vp eduskunnalle arpajaislain muuttamiseksi ja siihen liittyviksi laeiksi annettiin 23.9.2021.
Ei ollut Orpo asialla vaan Marin.
Niin, mutta kun Orpo yllättyy milloin mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei ollut yllätys ei. Ja ei se oikeasti ollut yllätys kellekään asiasta päättäneellekään. Tarkoitus on laskea Veikkauksen tulosta niin, että saavat lopetettua koko lafkan ja ulkomaiset peliyhtiöt apajille. Normien purkua nääs. Samalla saavat lopetettua veikkauksen maksamat hyväntekeväisyys eurot. Katsokaas kun uudessa uljaassa perskokkareiden ihannemaassa ei moisia hömpötyksiä kaivata.
Tää oli kyllä vassarihallituksen ideaa ja aikaansaannosta. TämäKIN.
Voihan se olla joku EU-juttukin.
Kuulun siihen joukkoon, joka osti arpoja vain joulu- ja synttärilahjaksi perheenjäsenille.
Enpä osta enää.
Ylläri tosiaan.
Sairas woketus tulee kerran tiensä päähän ja joka ainoa siihen syyllistynyt löytää itsensä lopulta leiriltä.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kai siitymäaika ohi, ja veikkauskin on saanut toteutettua nuo uudistukset esim. netiipelaamisessa jo jonkinaikaa sitten.. Ainakin vaativat ilmoittamaan aika intiimejä tietoja, kuten mistä saa tuloja pelamiseen ym.
TArkoitus oli varmaan, että esim.peliriippuvaiset eläkeläiset eivät kaikki rahojaan tuhlaisi peleihin.
Lisäksi lopettaa rikollisten käyttämä keino veikkauksen käyttämisestä rikollisten rahojen siirtoon ilman kontrollia. Siellä liikkui tunnistamattomalla porukalla helposti rahaa esim huumepiireissä..
Meilläpäin on käsite lottomummot. Ensin veikkauskuponkinipun kanssa Tokmannille, toisen nipun kanssa R kiskalle ja kolmannen kanssa K-kauppaan. Ja arvat pitää tottakai ostaa. Ja siitä sujuva siirtyminen peliautomaatille.
Vierailija kirjoitti:
Sairas woketus tulee kerran tiensä päähän ja joka ainoa siihen syyllistynyt löytää itsensä lopulta leiriltä.
Ei mulla muuta.
Työnnä se woketuksesi sinne minne aurinko ei paista. Olen niin saakelin kyllästynyt kun nämä ö yh ää jät tunkee sitä joka helkkarin ketjuun. Tajuatko edes mitä se tarkoittaa?
Ruotsissa ei ole tämmöistä, kuten ei Virossakaan. Arpoja voi ostaa kuka tahansa vähintään 18-vuotias, kunhan vain rahaa riittää niiden ostamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Työnnä se woketuksesi sinne minne aurinko ei paista. Olen niin saakelin kyllästynyt kun nämä ö yh ää jät tunkee sitä joka helkkarin ketjuun. Tajuatko edes mitä se tarkoittaa?
Onkin surullista, että vaikka meillä vielä on laadukas peruskoulu, kaikki eivät selvästikään ole siitä riittävästi hyötyneet. Tulevaisuus huolettaa. Tuleeko näitä leirittäjiä lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä minä niin yllätyin siitä, että tässä kävikin näin." (Petteri Orpo)
Käsittely eduskunnassa. Hallituksen esitys HE 135/2021 vp eduskunnalle arpajaislain muuttamiseksi ja siihen liittyviksi laeiksi annettiin 23.9.2021.
Ei ollut Orpo asialla vaan Marin.
Niin, mutta kun Orpo yllättyy milloin mistäkin.
Milloin se on tuosta yllättynyt, itse oli varmaan eduskunnassa äänestämässä tuostakin laista, en viitsi etsiä mitkä puolueet äänestivät mitenkin. Silloiset hallituspuolueet ainakin varmaan äänestivät lain puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulun siihen joukkoon, joka osti arpoja vain joulu- ja synttärilahjaksi perheenjäsenille.
Enpä osta enää.
Ylläri tosiaan.
Anoppi on joka joulu ostanut ja lähettänyt kalenteriarvan pojalle. Ennen on haettu kiskalta se pieni voitto jos tullut, vaan kuinkas kävi tälläkertaa...ostaja 500km päässä eikä mitään keinoa lunastaa. Annettiin sitten pojalle tuo summa ja arpa hävitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei ollut yllätys ei. Ja ei se oikeasti ollut yllätys kellekään asiasta päättäneellekään. Tarkoitus on laskea Veikkauksen tulosta niin, että saavat lopetettua koko lafkan ja ulkomaiset peliyhtiöt apajille. Normien purkua nääs. Samalla saavat lopetettua veikkauksen maksamat hyväntekeväisyys eurot. Katsokaas kun uudessa uljaassa perskokkareiden ihannemaassa ei moisia hömpötyksiä kaivata.
Vassuloidi yrittää olla älykäs kommentoija.
Häh? Eikös se valmistelu tehty v. 2018?