Miten päästä eroon kateudesta exän uutta naisystävää kohtaan?
Itse halusin 5 vuotta sitten erota, mutta nyt exällä on uusi nainen vuosien tauon jälkeen. Itse oon ollut yksin ja v****taa tuo tilanne yllättävän paljon. Olen itsekin ihmeissäni, miten reagoni näin, kun tajusin asian.
Lapsikin alkaa olla kohta täysi-ikäinen eli sen puolesta ei olisi tarvetta tälläiseen.
Kommentit (9)
Mistä sä siis olet kateellinen eksäsi naisystävälle? Mistä ylipäätään tunnet hänet?
Exän uusi naisystävä joutuu olemaan parisuhteessa miehen kanssa, jonka kanssa itse et halunnut olla parisuhteessa yhteisestä lapsesta huolimatta eli kyseessä on ilmeisesti täysi mulkku? Eikö vahingoniloinen nauru exän uudelle olisi luonnollisempi reaktio?
Kadutko siis eroa ja haluaisit eksäsi takaisin? Kadehdit, että toisella on hänet?
Vai kadehdit parisuhteesta, jota sinulla ei ole?
Mieti, mistä kateus johtuu?
Ilmeisesti sinua jollain tasolla pelottaa, että teit virheen jättäessäsi entisen miehesi.
Tunne tietysti voimistuu, jos exän nykyinen vaikuttaa sellaiselta, että hänellä on varaa valita siippansa ja on valinnut exäsi.
Tuskin sinä kuitenkaan olet mitään virhettä tehnyt. Seurustelusuhteen päättäminen on niin vaikea päätös, että tuskin olet tehnyt sitä keveillä perusteilla. Yritä olla onnellinen exäsi puolesta ja toivo, että joku päivä löydät itsellesikin paremmin sopivan kumppanin.
Inhimillistä. Tuo menee nopeasti ohi. Mieti positiivisia puolia. Se raukka joutuu nyt kestämään sitä idioottia. Sääli ennemmin, kateus on turhaa. Muistele miehen huonoja puolia ja ajattele naisen nähdessäsi, että nyt TUO joutuu katselemaan/kuuntelemaan/haistelemaan/imemään sitä.
Kaikki eivät sovi yhteen.
Exäsi ja nykyinen saattaa sopia paremmin kuin te aikoinaan.
Kyllä sinäkin vielä jonkun löydät!
Nythän sinä olet villi ja vapaa! Ei tarvitse kantaa huolta siitä, että mienhän se ex pärjäilee, eikä huonoa omaatuntoa erosta. Kevät on tulossa! Anna mennä vaan! Ei se exä:n uusi suhdekaan välttämättä ole niin loistava, kuin alussa annetaan ymmärtää, joten älä haaskaa aukaasi ja voimiasi kateuteen!