Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon kateudesta exän uutta naisystävää kohtaan?

Vierailija
17.02.2025 |

Itse halusin 5 vuotta sitten erota, mutta nyt exällä on uusi nainen vuosien tauon jälkeen. Itse oon ollut yksin ja v****taa tuo tilanne yllättävän paljon. Olen itsekin ihmeissäni, miten reagoni näin, kun tajusin asian.

Lapsikin alkaa olla kohta täysi-ikäinen eli sen puolesta ei olisi tarvetta tälläiseen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sinä olet villi ja vapaa!  Ei tarvitse kantaa huolta siitä, että mienhän se ex pärjäilee, eikä huonoa omaatuntoa erosta.  Kevät on tulossa!  Anna mennä vaan!  Ei se exä:n uusi suhdekaan välttämättä ole niin loistava, kuin alussa annetaan ymmärtää, joten älä haaskaa aukaasi ja voimiasi kateuteen!

Vierailija
2/9 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä siis olet kateellinen eksäsi naisystävälle? Mistä ylipäätään tunnet hänet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi elämääsi uutta sisältöä ja unohda se exä.

Vierailija
4/9 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän uusi naisystävä joutuu olemaan parisuhteessa miehen kanssa, jonka kanssa itse et halunnut olla parisuhteessa yhteisestä lapsesta huolimatta eli kyseessä on ilmeisesti täysi mulkku? Eikö vahingoniloinen nauru exän uudelle olisi luonnollisempi reaktio?

Vierailija
5/9 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadutko siis eroa ja haluaisit eksäsi takaisin? Kadehdit, että toisella on hänet?

Vai kadehdit parisuhteesta, jota sinulla ei ole?

Mieti, mistä kateus johtuu?

Vierailija
6/9 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kadehdi niiden iloja, joiden suruja et tunne.

Vierailija
7/9 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sinua jollain tasolla pelottaa, että teit virheen jättäessäsi entisen miehesi.

Tunne tietysti voimistuu, jos exän nykyinen vaikuttaa sellaiselta, että hänellä on varaa valita siippansa ja on valinnut exäsi.

Tuskin sinä kuitenkaan olet mitään virhettä tehnyt. Seurustelusuhteen päättäminen on niin vaikea päätös, että tuskin olet tehnyt sitä keveillä perusteilla. Yritä olla onnellinen exäsi puolesta ja toivo, että joku päivä löydät itsellesikin paremmin sopivan kumppanin.

Vierailija
8/9 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhimillistä. Tuo menee nopeasti ohi. Mieti positiivisia puolia. Se raukka joutuu nyt kestämään sitä idioottia. Sääli ennemmin, kateus on turhaa. Muistele miehen huonoja puolia ja ajattele naisen nähdessäsi, että nyt TUO joutuu katselemaan/kuuntelemaan/haistelemaan/imemään sitä.

Vierailija
9/9 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät sovi yhteen.

Exäsi ja nykyinen saattaa sopia paremmin kuin te aikoinaan.

Kyllä sinäkin vielä jonkun löydät!