Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko aikaa käytät viikossa tavaroiden järjestelemiseen kotona?

Vierailija
17.02.2025 |

Onko lapsiperhe vai vain aikusia? 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse fyysiseen työhön varmaan reilun tunnin, mut ennen työn suorittamista asiaan liittyvää metatyötä teen varmaan 30-40 tuntia. 

Vierailija
22/22 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä en juuri lainkaan koska olen sinkkumies ja kuten tunnettua,me sinkkumiehet emme sotke kotejamme. Sen vähän mitä kotini viikossa siivousta tarvitsee, käy minulla kerran viikossa siivoamassa yksi opiskelija tyttö jolle maksan käteisellä 60€ vaivan näöstä. Tulee käytännössä edullisemmaksi kuin oman muijan ottaminen ja sitäpaitsi jos taloudessa asuisi nainen olisi myös huomattavasti sotkuisempaa. Naiset kun tunnetusti ovat kovia sotkemaan paikkoja ja tiputtelemaan mm. hiustuppojaan kaikkialle.

I

Ohis Veetuilu on vaikea laji. - Voisin mutkattomasti nyt moralisoida, jos jätät verot maksamatta mutta voisin myös huomauttaa, miten vähän tylsää on kuin toisinaan osa suhtautuu hyvin kielteisesti siihen, että jotkut haluavat käyttää rahansa siihen, että ostavat siivouspalveluita silloin kun tekevät sen reilusti eli maksavat palkan sivukuluineen  (ja kotitalousvähennyksen). verrattuna siihen, että ostaisivst vaikka uuden keskihintaisen henkilöauton  jota vastaavasti osa pitää  "järkevänä hankintana" jotkut jopa "tuottavana sijoituksena" ,vaikka pääsäöntöisesti auton arvo laskee ensimmäisen kerran heti kun  auton hankkinut käynnistää  sen moottorin.

Tuon auton hinnalla tai vaikka puolellakin  hankintahinnasta aika moni sinkkumies ( tai perhe) työllistäisi siivojan - siivoamaan kotinsa tai pesemään vaikka vain sen ikkunat aika monta kertaa asianmukaisella palkalla   

Uskovainen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla