Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-kaupan plussatarjoukset ovat nykyään pelkkää roskaruokaa

Vierailija
17.02.2025 |

Tällä viikolla sipsejä. Viime viikolla pakastepizzaa. Sitä ennen jotain jäätelöä. 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat tarjoukset koskee yleensä niitä tuotteita, joita muutenkin ostat. Eli jos ne koskee roskaruokaa, niin silloin ostat muutenkin roskaruokaa.  

Näin on, K-kaupan henk.koht. tarjoukset tulevat sen mukaan, mitä olet aikaisemmin ostanut. Kaikille tarkoitettuja roskaruokatarjouksia on melkoisesti myös S- ja L-kaupoissa.

Paras kaikista on tietenkin A-kauppa, mutta sille on kilpailijoita aavan Suomenlahden tuolla puolen.

Vierailija
42/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-marketin tarjoukset näyttävät äpissä olevan sämpyläpussi ja kaakao. Niiden tarjoukset vasta olemattomia ovatkin. Tai entäs Lidl, jonka tarjouslehti ei muuta pidäkään sisällään kuin valmisruokia ja herkkuja. K:ssa on sentään euron päivillä paljon kasviksia ja omiin etuihin tulee tuotteita, joita muutenkin ostaa.

Onhan Lidlissa suippopaprikat kupongilla lähestulkoon aina.  Ihan monta senttiä säästöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tarjouksista on kaikille, mutta osa on räätälöity ostohistorian mukaan. Itse olen joskus ostanut jotain harvinaisempaa ja sitten kuukauden päästä se sama on ollut mun plussatarjouksissa.

Vierailija
44/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on OmaPlussa-eduissa miltei joka viikko Oatlyn kauramaitoja, vaikken ole eläissäni niitä ostanut.

Vierailija
45/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin pari viikkoa sitten palautetta kauppaan juuri tästä asiasta. Vastaus oli, että plussatarjoukset, erityisesti oma-plussatarjoukset koostuvat aiemmin ostamistani tuotteista. Eivät kyllä voi koostua, kun en osta roskaruokaa ollenkaan. 

ei ole koskaan vihanneksia, hedelmiä, lihaa tai kalaa. Ihan turhia.

Vierailija
46/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mm. Pringlesejä sekä 1.5 litran limu. Pringlesejä olen ostanut kerran joskus vuosi sitten ja ko.limua en koskaan. Muutoin oli glut.pastaa ja kananmunia joita olenkin ostanut. Sais olla enemmän hevitarjouksia tai vaikka juustoa. Niitä ostan usein. 

Vierailija
47/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman huomannut. Eivät sovi laihduttajalle tai muutoin terveellisemmin syövälle. S-ryhmällä on sentään välillä terveellisempiäkin tarjouksia mobiilissa. 

Saispa K- appiin ominaisuuden, että alennuksia terveellisestä ruuasta kiitos.

Vierailija
48/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-marketin tarjoukset näyttävät äpissä olevan sämpyläpussi ja kaakao. Niiden tarjoukset vasta olemattomia ovatkin. Tai entäs Lidl, jonka tarjouslehti ei muuta pidäkään sisällään kuin valmisruokia ja herkkuja. K:ssa on sentään euron päivillä paljon kasviksia ja omiin etuihin tulee tuotteita, joita muutenkin ostaa.

Onhan Lidlissa suippopaprikat kupongilla lähestulkoon aina.  Ihan monta senttiä säästöä.

Lidlin tarjouslehdessä on sivukaupalla "roskaruokaa", mutta onneksi sieltä saa myös muuta. Ostan yleensä vain rasvatonta maitoa, rahkaa, maustamatonta jugurttia, kanafileitå, vihanneksia ja hedelmiä. Nekin ovat keskimäärin edullisempia kuin muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi