K-kaupan plussatarjoukset ovat nykyään pelkkää roskaruokaa
Tällä viikolla sipsejä. Viime viikolla pakastepizzaa. Sitä ennen jotain jäätelöä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
S-marketin tarjoukset näyttävät äpissä olevan sämpyläpussi ja kaakao. Niiden tarjoukset vasta olemattomia ovatkin. Tai entäs Lidl, jonka tarjouslehti ei muuta pidäkään sisällään kuin valmisruokia ja herkkuja. K:ssa on sentään euron päivillä paljon kasviksia ja omiin etuihin tulee tuotteita, joita muutenkin ostaa.
Onhan Lidlissa suippopaprikat kupongilla lähestulkoon aina. Ihan monta senttiä säästöä.
Osa tarjouksista on kaikille, mutta osa on räätälöity ostohistorian mukaan. Itse olen joskus ostanut jotain harvinaisempaa ja sitten kuukauden päästä se sama on ollut mun plussatarjouksissa.
Minulla on OmaPlussa-eduissa miltei joka viikko Oatlyn kauramaitoja, vaikken ole eläissäni niitä ostanut.
Laitoin pari viikkoa sitten palautetta kauppaan juuri tästä asiasta. Vastaus oli, että plussatarjoukset, erityisesti oma-plussatarjoukset koostuvat aiemmin ostamistani tuotteista. Eivät kyllä voi koostua, kun en osta roskaruokaa ollenkaan.
ei ole koskaan vihanneksia, hedelmiä, lihaa tai kalaa. Ihan turhia.
Mulla oli mm. Pringlesejä sekä 1.5 litran limu. Pringlesejä olen ostanut kerran joskus vuosi sitten ja ko.limua en koskaan. Muutoin oli glut.pastaa ja kananmunia joita olenkin ostanut. Sais olla enemmän hevitarjouksia tai vaikka juustoa. Niitä ostan usein.
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut. Eivät sovi laihduttajalle tai muutoin terveellisemmin syövälle. S-ryhmällä on sentään välillä terveellisempiäkin tarjouksia mobiilissa.
Saispa K- appiin ominaisuuden, että alennuksia terveellisestä ruuasta kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-marketin tarjoukset näyttävät äpissä olevan sämpyläpussi ja kaakao. Niiden tarjoukset vasta olemattomia ovatkin. Tai entäs Lidl, jonka tarjouslehti ei muuta pidäkään sisällään kuin valmisruokia ja herkkuja. K:ssa on sentään euron päivillä paljon kasviksia ja omiin etuihin tulee tuotteita, joita muutenkin ostaa.
Onhan Lidlissa suippopaprikat kupongilla lähestulkoon aina. Ihan monta senttiä säästöä.
Lidlin tarjouslehdessä on sivukaupalla "roskaruokaa", mutta onneksi sieltä saa myös muuta. Ostan yleensä vain rasvatonta maitoa, rahkaa, maustamatonta jugurttia, kanafileitå, vihanneksia ja hedelmiä. Nekin ovat keskimäärin edullisempia kuin muualla.
Paras kaikista on tietenkin A-kauppa, mutta sille on kilpailijoita aavan Suomenlahden tuolla puolen.