Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-kaupan plussatarjoukset ovat nykyään pelkkää roskaruokaa

Vierailija
17.02.2025 |

Tällä viikolla sipsejä. Viime viikolla pakastepizzaa. Sitä ennen jotain jäätelöä. 

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat tarjoukset koskee yleensä niitä tuotteita, joita muutenkin ostat. Eli jos ne koskee roskaruokaa, niin silloin ostat muutenkin roskaruokaa.  

Ei voi olla mahdollista. En ole karkkia, suklaata, sipsejä jne ostanut varmaan pariin vuoteen. Asun yksin eli olen kortin ainoa käyttäjä. Kaksi jäätelöpuikkoa ostin viime kesänä ja nekin S-marketista. En osta margariinia, leikkeleet lopetin ajat sitten. Oma sovelluskin näyttää, että kasviksia on valtavasti. 

Nuo plussaedut ovat ihan täyttä roskaa 99 prosenttisesti! Hyvä, etten tosiaan ole ainoa, joka tätä ihmettelee. 

Kun katson kaikkia viimeisiä ostoksia, niin on oliiviöljyä, kasviksia, papuja, linssejä, broilerin rintaleike. Polar-juustoa. Paikallisen leipomon ihana ruisleipä. 

Vierailija
22/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketin tarjoukset näyttävät äpissä olevan sämpyläpussi ja kaakao. Niiden tarjoukset vasta olemattomia ovatkin. Tai entäs Lidl, jonka tarjouslehti ei muuta pidäkään sisällään kuin valmisruokia ja herkkuja. K:ssa on sentään euron päivillä paljon kasviksia ja omiin etuihin tulee tuotteita, joita muutenkin ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat tarjoukset koskee yleensä niitä tuotteita, joita muutenkin ostat. Eli jos ne koskee roskaruokaa, niin silloin ostat muutenkin roskaruokaa.  

Joskus, mutta ei aina. Mulla on nyt omana tarjouksena Dumle-karkkipussit ja Hoviruoka lihapiirakat. Kumpiakaan en ole koskaan sieltä ostanut. Joskus vuosien varrella pari kertaa ostanut Dumleja lapsenlapsille S-marketista ja valmiita halpislihapiirakoita en koskaan mistään.

Minulla on ollut koiranruokaa, koiraa ei ole ollut muutamaan vuosikymmeneen, onkohan täällä edes ollut citymarkettia kun viimeksi olen koiranruokaa ostanut. Kissanruokaa olen kyllä ostanut, ehkä se on k-kaupan mielestä melkein sama asia.

Vierailija
24/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut mm. Pirkan luomukaurapuuroa, taateleita, pähkinävoita, kananmunia yms. perusruokaa. Mobiiliedut on usein mässyä, mutta on siellä kahvia ja oltermanniakin välillä.

Vierailija
25/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omat tarjoukset ovat kohdallaan. Mutta myös Lidl ja muut kaupan tarjoavat kaiken maailman höttöruokia muissa tarjouksissa.

Vierailija
26/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä omat tarjoukset ovat kohdallaan. Mutta myös Lidl ja muut kaupan tarjoavat kaiken maailman höttöruokia muissa tarjouksissa.

Minulla ei todellakaan ole. On ollut raejuustoa (en ole tietääkseni ikinä elämäni aikana ostanut raejuustoa), vehnätortilloja (ei-täysjyvätortillalettuja, en ole ostanut sellaisia vuosikausiin), voita (en käytä voita ollenkaan) yms. Että ei kyllä mene omien ostosten perusteella ne omat plussaedut, vaan ainakin minulle heitetään ihan hatusta. 

Vierailija
27/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pirkkatuotteet myös jotain virolaista kuraa

Vierailija
28/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei pahemmin ole kasviksia plussatarjouksina. Vaika niitä paljon ostelenkin.

Kolme pakasteherne pussia ostin kesällä kun matka jääkaappi meni rikki.  On jo kahdesti ollut omissa eduissa, mutta en ole tarvinnut kun ostin uuden jääkaapin 

Vierailija
29/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma plussa tarjoukset puhelimessa (vaihtuvat aina viikoittain)oli jossain vaiheessa oikeasti hyviä mutta nyt nekin on menneet huonompaan suuntaan.

Vierailija
30/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. En osta sim. pringlesejä koskaan, en voi syödä niitä.

Vierailija
31/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliskin, Pirkat ja muut

Vierailija
32/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on, K-kaupan henk.koht. tarjoukset tulevat sen mukaan, mitä olet aikaisemmin ostanut. Kaikille tarkoitettuja roskaruokatarjouksia on melkoisesti myös S- ja L-kaupoissa.

Vierailija
33/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-marketin tarjoukset näyttävät äpissä olevan sämpyläpussi ja kaakao. Niiden tarjoukset vasta olemattomia ovatkin. Tai entäs Lidl, jonka tarjouslehti ei muuta pidäkään sisällään kuin valmisruokia ja herkkuja. K:ssa on sentään euron päivillä paljon kasviksia ja omiin etuihin tulee tuotteita, joita muutenkin ostaa.

S-mobiili pakottaa aktivoimaan pankkitilin mobiilisovellukseen, k-plussa-sovellus taas ei. S-mobiili on huono.

Vierailija
34/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tällä viikolla kolmioleipää, kismettiä, pakastepizzaa, fazer suklaalevy ja paula-vanukasta. Mietin myös, että eikös noiden omaetujen pitös olla kytköksissä siihen, mitä ostaa? En ikinä osta tuollaisia, toki taloudessa myös muilla plussakortit kuin mulla itselläni. Mutta ikinä ei kyllä ole ollut niin epäterveellisiä etuja, kuin tällä viikolla. Kiinnitin oikein huomiota ennen kuin edes huomasin ketjua täällä. Näköjään en ole ainoa.

Vierailija
35/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös noita kasviksia ole ollut euron päivillä tarjouksessa. 

Eipä ole K-marketeissa. Ei ole autoa, niin ei tule pahemmin käytyä isoimmissa kaupoissa K- kaupoissa.

Vierailija
36/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös noita kasviksia ole ollut euron päivillä tarjouksessa. 

Eipä ole K-marketeissa. Ei ole autoa, niin ei tule pahemmin käytyä isoimmissa kaupoissa K- kaupoissa.

Viimeksi joskus viikko tai kaksi sitten oli K-marketeissa hedelmiä ja kasviksia eurolla.

Vierailija
37/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulla pääosin kanaa ja kasviksia?

Vierailija
38/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin ostettiin viime viikolla pari savulohipalaa ja useita muitakin sen kaltaista.

Vierailija
39/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ainakin ostettiin viime viikolla pari savulohipalaa ja useita muitakin sen kaltaista.

Niin savulohikalaa ja Start-müsliä oli plussatarjouksissa. Taisi olla myös jotain hevi-puolelta.

Vierailija
40/48 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman huomannut. Eivät sovi laihduttajalle tai muutoin terveellisemmin syövälle. S-ryhmällä on sentään välillä terveellisempiäkin tarjouksia mobiilissa. 

S-ryhmällä pudonneet alennusprosentit, joku 20% parin euron tuotteesta on niin mitätön etu, ettei maksa vaivaa jonottas kassalle näyttämään kuponkia puhelimesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme