Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko vauvalle (6kk)

Vierailija
06.03.2007 |

Tehdä puuron ihan tavallisista kaurahiutaleista? Olen tehnyt puuron aina noista jauheista, mutta iltapalaksi söi viimeiset ja unohdin ostaa kaupasta lisää. Jos voi tehdä, niin miten teen puuron vauvalle?

Kai mää oon vähä käsi näissä hommissa :/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt puuron aivan tavallisista hiutaleista ja hyvin on uponnut. Turhaa rahastusta kaikki vauvapuurot, sanon minä.

Vierailija
2/8 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista vain! Jos ei suostu jauheeseen tottuneena syömään " kokkareista" puuroa, niin hienonna hiutaleita ennen keittämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitappa aamulla neuvolaan!!

Vierailija
4/8 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luet vaan siitä paketin kyljestä ohjeen ja keität sen puuron veteen. Voithan vaikka sormilla nypistellä ryynejä pienemmiksi/sauvasekoittimelkla pieniä, jos tuntuvat liian isoilta. Voi valmiinkin puuron surauttaa pienemmäksi sekoittajalla.

Vierailija
5/8 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sose puuron seassa :)

Vierailija
6/8 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesi ei ole tottunut karkeaan ruokaan, niin puurohiutaleet voi ennen keittämistä hienontaa vaikka sauvasekottimella. Ja sitten tietenkin teet sen puuron vähän tavallista löysemmäksi.

Vierailija
7/8 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa terkka on aina neuvonut noita puurojauheita käyttämään niin ei ole tullut mieleenkään että voisi muuta antaa.

Mutta miten siis teen puuron?

Vierailija
8/8 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siitä vaan katoaa kaikki vitamiinit keitettäessä. Parempi on keittää puuro veteen ja ohentaa (ja jäähdyttää) korvikkeella. Meillä myös laitetaan sosetta sekaan.