Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212
Oletko joutunut viisikymppisenä tilanteeseen jossa samasta miehestä kisaa jopa kolmevitoset?
Kommentit (527)
Kohta on taas se aika vuodesta kun pihalta alkaa kuulua hemmetinmoinen meteli. Olen luullut että ne ovat kissoja tai kettuja. En olisi arvannutkaan että ne ovat jopa 35-vuotiaita naisia tappelemassa minusta. Parempi pitää ovet tiukasti lukossa etteivät pääse sisään.
t. M54
Vierailija kirjoitti:
Jos 50v mies on fyysisesti hyvässä kunnossa ja ok-palkkaisessa työssä, niin kyllä sitä seuraa saa. Toki niin saa hyvässä kunnossa oleva 50v nainenkin. Fakta mitä palstalla ei millaan haluttaisi ymmärtää on, että ikä ei ole se kaikkein määrittelevin faktori. Suurin osa tietenkään ei ole kunnossa.
50-vuotiailla on miesten markkina. Se siis kääntyy. Kun puhutaan nuorista aikuisista, se on naisten markkina. Biologiaa. Tästä voi tulla paha mieli suuntaan tai toiseen, mutta niin on. Useammin se 50-vuotias mies sopii 30-vuotiaalle naiselle, kuin toisin päin. Ja harva nainen haluaa 50-vuotiaana 30-vuotiasta miestä. Tällä palstalla ja puheissa joo, muttei oikeassa elämässä. Sehän se sitten katkeroittaa, kun 50-miehet taas ihan mielellään lähtee kolmekymppisten kanssa.
Katkeruutta siitä, että miehet kuolevat nuorempina vai mistä? 50-vuotias mies sopii perintöä metsästävälle nuorelle naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Kohta on taas se aika vuodesta kun pihalta alkaa kuulua hemmetinmoinen meteli. Olen luullut että ne ovat kissoja tai kettuja. En olisi arvannutkaan että ne ovat jopa 35-vuotiaita naisia tappelemassa minusta. Parempi pitää ovet tiukasti lukossa etteivät pääse sisään.
t. M54
Niin, se on se kutuaika niillä. Onko se niinku sellasta mouruamista ja naukumista?
Olen 34v nainen, mutta en ottais enää pappa ikäistä 50v,ehkä 40v mies olis mulle sppivampi.
Olen 37 ja mieheni on 45. Kaikki kaverini ovat aivan järkyttyneitä miksi olen moisen "papparaisen" kanssa. Kuulen kommentteja ihan jatkuvasti. Kyllähän sitä itsekin välillä pysähtyy miettimään, että ikäero on on tosiaan aika suuri. Ei se nyt haittaa juurikaan, mutta muutaman vuoden päästä varmasti eri tilanne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. M54
Niin, se on se kutuaika niillä. Onko se niinku sellasta mouruamista ja naukumista?
Monenlaista. Joskus on sellaista hellyttävää maukumista. Maukujat ovat luultavasti niitä jopa 35 vuotiaita. Sitten on hyytävää mouruamista ja välillä on kuin niitä jopa 35 vuotiaita pilkottaisiin ruosteisella sirkkelillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 37 ja mieheni on 45. Kaikki kaverini ovat aivan järkyttyneitä miksi olen moisen "papparaisen" kanssa. Kuulen kommentteja ihan jatkuvasti. Kyllähän sitä itsekin välillä pysähtyy miettimään, että ikäero on on tosiaan aika suuri. Ei se nyt haittaa juurikaan, mutta muutaman vuoden päästä varmasti eri tilanne...
Minä tapasin tulevan ex-vaimoni 28 vuotiaana ja hän oli 29 vuotias. Kaikki tuttunsa sanoivat että puuma oli pokannu pojun.
Muodinmukainen tyköistuva farmariasu glittereillä, walkmanit ja platform-kengät tekevät jokaisesta 50+ uroosta tavoitellun saaliin jopa alle 30+ pirkoille.
Ei se viisikymppisyys niinkään, vaan kertynyt varallisuus ja asema jotka useilla viiskymppisillä jo vakiintuneet.
On talo ja auto ja mökki hommattuna, ja ulkomaillakin käydään, hyvähän sellaista on tulla kuppaamaan.
Nuoremmista miehistä hyötyminen on epävarmempaa.
Tuo otsikko jutussa on virheellinen. Kukaan nainen ei metsästä vanhempaa jos saa myös nuoremman. Ikä ei ole siis etu. Otsikko voisi olla esim. Joidenkin harvojen miesten kohdalla ikä ei ole este sille, että saa nuoremman naisen joka ei kelpaa omanikäisilleen miehille. Aika kaukana ollaan siis siitä, että naiset vaikkapa hyljeksisivät omanikäisiään miehiä ja oikein tappelisivat vanhoista papoista. Suurin osa ei vilkaise pappaan päinkään ja suurin osa papoista ei ole niitä joihin kukaan nuorempi nainen loisi katsettaan.
Viime vuosina ollut muotia että naiset eron jälkeen heittäytyvät lesboiksi. Kai katsovat että jos vaihtoehtona on vanha mies jonka omaishoitajana pian tai nuorempi miehen kaltainen niin moni valitsee jälkimmäisen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se viisikymppisyys niinkään, vaan kertynyt varallisuus ja asema jotka useilla viiskymppisillä jo vakiintuneet.
On talo ja auto ja mökki hommattuna, ja ulkomaillakin käydään, hyvähän sellaista on tulla kuppaamaan.
Potkulaki ja omaisuus mennyttä vai miten se palstatotuus menee.
Vierailija kirjoitti:
Juttua ei pääse lukemaan, kun on maksumuurin takana. Mihin tämä väite nyt oikeastaan perustuu? Jos kerran esim. Tinderissä miehiä on moninkertainen määrä naisiin verrattuna, niin millä matematiikalla juuri 50+ miehillä olisi siellä erityisen paljon valinnanvaraa?
Väite perustuu siihen, että deittailuvalmentaja tietää, että 50+ miehillä on enemmän massia ja epätoivoa kuin 35-vuotiailla, eli just sopivaa asiakaskarjaa hänen palveluidensa ostamiseen eli hänen rikastuttamiseen. #profit
https://www.lily.fi/blogit/american-dream/muuttaisitko-sina-rakkauden-p…
Ihanaa, ihanaa oli, mutta niin vaan ERO tästäkin ihanuudesta tuli. -> Pätevyys neuvoa muita kaikessa.
Umpisurkea bisnesidea yrittää lytätä jopa 35-vuotiaiden naisten itsetunto, jotta huolisivat (Mialle maksavan) seniilipapan.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että sitten olisi enemmän pariskuntia, joilla on 15 vuoden ikäero. Nythän tuollaiset suhteet ovat äärimmäisen harvinaisia. Miksi 35-vuotiaat muka "kisaisivat" 50-vuotiaista, kun omanikäisiä on?
Koska kokeneet charmantit ja viriilit miehet kiinnostavat nuorempia naisia? Vähän jos on hiusrajassa harmajaa, silmissä into sekä pilke ja housuissa vielä toimiva peli, mikäs sen kuumempaa?
M52
Vierailija kirjoitti:
Enemmän se kyllä miellyttää, että saa yhdessä sen kolmekymppisen kanssa valita talon ja mökin, niin pystyy itse vaikuttamaan sijaintiin ja kaikkeen - saa itse valita, toisin kuin jos ottaa valmiin paketin. Ja mieluummin sitä itse omistaa puolet kuin on vain toisen luona. Että senkin takia se omanikäinen mies.
Etenkin miehillä on kummallisia harhakuvitelmia siitä, että talo ja mökki tekisivät heistä haluttuja, vaikka monen nökökulmasta nuo voivat olla jopa haittoja. Jos mökki sijaitsee jossain, missä toinen osapuoli ei halua viettää kesiään, talon sijaintikunta tai kaupunginosa ovat väärät, tai muuten ei talo ole omannäköinen, niin eivät ne mitään kiinnostusta lisää. Aika usein ihmisillä sitä paitsi on omat mökkinsä ja omat asuntonsa, joista tykkäävät ja joissa haluavat asua.
Vierailija kirjoitti:
Elikä vastasit omaan kysymykseesi, mutta asetit taas tämän kieron kaksinaismoralismin, että sen ylipainoisen naisen pitäisi saada 20 prosenttiin kuuluva mies, mutta miehen pitäisi joustaa naisvalinnassaan. Ja loppupeleissä se ylipainoinenkin nainen saa silloin tällöin näitä lähestulkoon täydellisiä miehiä Tinderin yms. kautta yhden yön juttuihin, muttei varsinaiseen suhteeseen. Siitä huolimatta, kun em. mies on kerran kelpuuttanut kaloriinan, niin ei mikään muu mies enää sen jälkeen kelpaa. Miehiä muutenkin on yli 5 % enemmän omassa ikäluokassaan AINA 55v asti naisiin verrattuna, joten jokainen nainen voisi saada miehen jos vain haluaisi. Mutta siis täysin naisen oma syy jos ei saa. Ihan siis tuota omaa logiikkaasi noudattaen, tuo viimeinen lainaus jonka pistin tuohon. Fakta muutenkin on se, että "deittaillessa", yksi 20 % mies tapaa useita naisia samaan aikaan ja useilla parisuhteessa olevalla 20 % miehellä on myös kaikenlaisia sivusuhteita muiden naisten kanssa.
Kyllä melkein jokainen saisi suhteen, jos ne suhteet voitaisiin jakaa päittäin vaikka niin, että laitettaisiin sekä naiset että miehet jonoon ja siitä vaan yksi kerrallaan jaettaisiin parit. Kukin sitten saa kenet saa ja siihen on tyytyminen. Mutta kun pariutuminen ei ole sellaista. Nyt jokainen voi etsiä, hakea ja toivoa ihan millaista vaan haluaa - vaikka sitten se mainittu ylipainoinen voi toivoa jotain lähestulkoon täydellistä miestä. Jos hänelle riittää mainitsemasi yhden illan jutut, ja jos kerran täydelliset miehet jakelevat seksiö myös ylipainoisille, niin mikäs ongelma tuo sitten on? En kyllä ole tiennytkään, että täydelliset miehet ovat noin höveleitä ja että he valikoivat niitä epähaluttavimpia naisia seksiin, kun voisivat varmaan saada paremmannäköisiäkin. Mutta jos koette, että tämä miesten käytös vinouttaa deittimarkkinoita, niin eikö teidän pitäisi kohdistaa kritiikkinne ja valituksenne miehiin? En ainakaan minä heteronaisena pysty vaikuttamaan siihen, kuinka paljon seksiä, huomiota ja seuraa ylipainoiset naiset saavat miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo otsikko jutussa on virheellinen. Kukaan nainen ei metsästä vanhempaa jos saa myös nuoremman. Ikä ei ole siis etu. Otsikko voisi olla esim. Joidenkin harvojen miesten kohdalla ikä ei ole este sille, että saa nuoremman naisen joka ei kelpaa omanikäisilleen miehille. Aika kaukana ollaan siis siitä, että naiset vaikkapa hyljeksisivät omanikäisiään miehiä ja oikein tappelisivat vanhoista papoista. Suurin osa ei vilkaise pappaan päinkään ja suurin osa papoista ei ole niitä joihin kukaan nuorempi nainen loisi katsettaan.
Tuossahan se olennainen huomio tulikin. Hyvin usein ne nuoremmat naiset, joihin vanhemmilla miehillä on mahdollisuuksia, ovat juuri niitä ylijäämänaisia omassa ikäluokassaan. Jos haluaa huomattavasti nuoremman, on siis hyväksyttävä jotain isoja puutteita/ongelmia, kuten epäviehättävä ulkonäkö (esim. vaikea ylipaino) tai sitten jotain mentaalipuolen ongelmaa (mielenterveysongelmia tai persoonallisuushäiriöitä) tai esim. päihdeongelmia.
Jos ei ole vientiä, kannattaa katsoa peiliin.