Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla. Jopa 35-v kisaavat näistä miehistä!
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212
Oletko joutunut viisikymppisenä tilanteeseen jossa samasta miehestä kisaa jopa kolmevitoset?
Kommentit (527)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa koskea lähinnä varakkaita 50v johtavassa asemassa olevia miehiä.
Mutta kuka niitäkään haluaa, sillä yleensä varakkaimmat ja korkeassa asemassa olevat miehet käyvät prostituoiduilla pettämässä vaimojaan/tyttiksiään. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka niitäkään haluaa, sillä yleensä varakkaimmat ja korkeassa asemassa olevat miehet käyvät prostituoiduilla pettämässä vaimojaan/tyttiksiään. Ei kiitos.
Niin, vähintäänkin kyllä epäilyttävä on sellainen mies, joka haluaa tosi nuoren (omaan ikään verrattuna) naisystävän. Se on todennäköisesti just sellainen mies, jota ei nainen kiinnosta ihmisenä. Vaikka kyllähän toki niitä lompakon perässä olevia naisiakin on, ja nämä voi sitten olla hyvä match.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, vähintäänkin kyllä epäilyttävä on sellainen mies, joka haluaa tosi nuoren (omaan ikään verrattuna) naisystävän. Se on todennäköisesti just sellainen mies, jota ei nainen kiinnosta ihmisenä. Vaikka kyllähän toki niitä lompakon perässä olevia naisiakin on, ja nämä voi sitten olla hyvä match.
Miksei? Kyllähän nuorella tytöllä voi olla ihan kiva luonne. Vai väitätkö ettei ole mahdollista?
Ja jos nyt jotain kaunista, lapsetonta sinkkunaista on etsimässä, niin kyllä 95% sellaisista on all 25v.
Voi jee--sus mitä pas-kaa! Yhtäkään naista ei kiinnosta kuin miehen rahat!
Deittausvalmentaja Mia Halonen kertoo, että komeat viisikymppiset miehet ovat kuumaa kamaa sinkkumarkkinoilla.
aivan varmasti. Niitä on sen verran vähän
Vierailija kirjoitti:
Joku psykologi voisi näitä viisikymppisiä käppänöitä auttaa. Joku vaihe on jäänyt selvästi ikääntymisestä ymmärrättä, kun omaa peilikuvaa ei selvästi hahmoteta.
Joku psykologi voisi auttaa teitä naisia kun ette millään tahdo ymmärtävää että se minkä kaksi täysi ikäistä ihmistä tekee keskenään omasta vapaasta tahdostaan ei mitenkään teille kuullu. Se koskee myös silloin vaikka sen miehen nimi on dicaprio.
Eikä kuullu teille edes vaikka raha vaihtaisi siinä omistajaa.
Vierailija kirjoitti:
Juttua ei pääse lukemaan, kun on maksumuurin takana. Mihin tämä väite nyt oikeastaan perustuu? Jos kerran esim. Tinderissä miehiä on moninkertainen määrä naisiin verrattuna, niin millä matematiikalla juuri 50+ miehillä olisi siellä erityisen paljon valinnanvaraa?
Aina kun naiset puhuu miehistä he tarkoittavat niitä top20%, jolloin syntyy harha että miehillä on varaa valita.
Vierailija kirjoitti:
Väärin arvattu incel-poika.
Olen 50v työtön mies ja kun olin yöbileissä, niin naiset jotka tulivat minua pokaamaan olivat 30-45v. Yhtäkään ei kiinnostanut löytyykö minulta edes työpaikkaa rahasta puhumattakaan.
Vinkki: Jos osaat olla tanssilattialla ilman mitään pokailutarkoitusta ihan vain tanssimassa, niin se tekee vaikutuksen naisiin iästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttua ei pääse lukemaan, kun on maksumuurin takana. Mihin tämä väite nyt oikeastaan perustuu? Jos kerran esim. Tinderissä miehiä on moninkertainen määrä naisiin verrattuna, niin millä matematiikalla juuri 50+ miehillä olisi siellä erityisen paljon valinnanvaraa?
Aina kun naiset puhuu miehistä he tarkoittavat niitä top20%, jolloin syntyy harha että miehillä on varaa valita.
Niimpä. 80% miehistä ovat täysin näkymättömiä naisille. 19% miehistä on taviksia ja 1% komeita.
Huomaan, että moni nainen yliarvioi oman tasonsa parisuhdemarkkinoilla. He odottavat täydellistä miestä, pitkää, varakasta, komeaa ja itsevarmaa, mutta eivät ole valmiita katsomaan peiliin ja arvioimaan realistisesti, mitä itse tuovat pöytään.
Olen sinkku, koska en ole kiinnostunut leikkimään tätä peliä. En aio juosta perässä enkä todistella arvoani jollekulle, joka asettaa epärealistisia vaatimuksia ilman vastinetta. Mieluummin elän omilla ehdoillani kuin tyydyn epäreiluun asetelmaan.
M32
Mulla on töissä kollega joka on melkein 15 vuotta nuorempi ja jos olisin sinkku en pitäisi mitenkään mahdottomana, että voitaisiin mennä treffeille. Hyvin synkkaa ja ollaan paljon juteltu sellaista mitä ei kenenkään random työkaverin kanssa tulisi puhuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin arvattu incel-poika.
Olen 50v työtön mies ja kun olin yöbileissä, niin naiset jotka tulivat minua pokaamaan olivat 30-45v. Yhtäkään ei kiinnostanut löytyykö minulta edes työpaikkaa rahasta puhumattakaan.
Vinkki: Jos osaat olla tanssilattialla ilman mitään pokailutarkoitusta ihan vain tanssimassa, niin se tekee vaikutuksen naisiin iästä riippumatta. Isäsi oli yöbileissä kun sinua teki, Yöbile sana jo kertoo että olet laitoksessa.
Jos 50-vuotiaalla miehellä on lapsia edellisestä suhteesta niin asunnot, kesämökit jne. menevät lapsille perinnöksi.
On siis ihan sama kuinka paljon miehellä on omaisuutta.
Tietysti, jos mies menee naisen kanssa naimisiin ilman avioehtoa niin asia on eri.
No, ei kai se valintamyymälä ole. Saahan sitä tavoitella, mutta eri asia millä menestyksellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei? Kyllähän nuorella tytöllä voi olla ihan kiva luonne. Vai väitätkö ettei ole mahdollista?
Ja jos nyt jotain kaunista, lapsetonta sinkkunaista on etsimässä, niin kyllä
Luetun ymmärtäminen, miehen vaikuttimista kyse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku psykologi voisi näitä viisikymppisiä käppänöitä auttaa. Joku vaihe on jäänyt selvästi ikääntymisestä ymmärrättä, kun omaa peilikuvaa ei selvästi hahmoteta.
Joku psykologi voisi auttaa teitä naisia kun ette millään tahdo ymmärtävää että se minkä kaksi täysi ikäistä ihmistä tekee keskenään omasta vapaasta tahdostaan ei mitenkään teille kuullu. Se koskee myös silloin vaikka sen miehen nimi on dicaprio.
Eikä kuullu teille edes vaikka raha vaihtaisi siinä omistajaa.
Mahtoiko sinulla jutun pointti nyt mennä ohi ? 🙄
Ensi vuonna tulee tuo maaginen 50v mittariin ja en osaa kuvitella tilannetta, missä noin 15 nuorempi nainen ja minä kohtaisimme saati kiinnostuisimme toisistamme. Uskallan väittää meidän haluavan kovin erilaisia asioita sekä elävän hyvin eri vaiheessa elämäämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No niitä afrikkalaisia ja irakilaisiakaan miehiä ei tarvitse lähteä maailman toiselta laidalta hakemaan, vaan tulevat ihan omatoimisesti tänne, toisin kuin ne teidän aasian ruusut pattayalta."
Onneksi veronmaksajat maksaa 100% minun panolomistani.
Mutta niin ne taitaa myös maksaa sun karusellin ruskeiden pippeleiden ylläpidot täällä suomessa.
En missään sanonut, että harrastaisin karuselleja tai tummia miehiä :D Karuselli on oma haaveesi ja epätoivosi saa kuvittelemaan myös muut yhtä epätoivoisiksi.
Ainakin täälläpäin jokainen nainen on kokeillut afrikkalaista ja iraki pippeliä.
Sinun mieliuvituksessasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No niitä afrikkalaisia ja irakilaisiakaan miehiä ei tarvitse lähteä maailman toiselta laidalta hakemaan, vaan tulevat ihan omatoimisesti tänne, toisin kuin ne teidän aasian ruusut pattayalta."
Onneksi veronmaksajat maksaa 100% minun panolomistani.
Mutta niin ne taitaa myös maksaa sun karusellin ruskeiden pippeleiden ylläpidot täällä suomessa.
En missään sanonut, että harrastaisin karuselleja tai tummia miehiä :D Karuselli on oma haaveesi ja epätoivosi saa kuvittelemaan myös muut yhtä epätoivoisiksi.
Ainakin täälläpäin jokainen nainen on kokeillut afrikkalaista ja iraki pippeliä.
Sinun mieliuvituksessasi
Lol 🤣 terve tuloa vaan pää kaupunki seudulle.