Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää kun mies juo joulumukista

Vierailija
16.02.2025 |

Kaappi täynnä mukeja, mutta helmikuussa on vaan pakko käyttää sitä yhtä joulumukia joka jäi epähuomiossa pakkaamatta takaisin muiden joulujuttujen kanssa. Ärsyttävää, kun kevättä kohti mennään ja sitten se joulumuki nököttää keittiössä tai sohvapöydällä!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele ap, kuinka käytännöllistä; Juo sentään samasta mukista, eikä vaihda alituiseen.

Säästyy tiskiä.

Toki se samakin kuppi pitää välillä pestä, ettei tule sellainen likarantuinen ällötys...

Vierailija
22/58 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan menee puntit. Minua vituttaa se sinun typerä muumimukisi. Mutta sekin on parempi kuin ennen käyttämäsi Mamma muki. Jos et siitä olis luopunut niin ero olisi tullut. Lähellä se on nytkin.

t. Miehesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se keittää kahvia ja otti sen joulumukin taas valmiiksi pöydälle. Mä en kestä! Ap

Vierailija
24/58 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä niin ei tarvitse joulumukista kitistä. Meillä on talossa vielä täysi "kausivalaistus" ja yritän hiljalleen patistella miestä luopumaan niistä. Minusta ne olisi saanut ottaa jo pois mutta en viitsi ottaa niistä stressiä kun mieheni tykkää niistä niin paljon. Parisuhteessa pitää oppia hyväksymään toisen eriäviä tapoja ja ajatuksia. Kokonaisuus on se joka ratkaisee!

Vierailija
25/58 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että, oispa mulla mies juomassa ihan mistä vaan kiposta aamukahvia mun kanssa. Ei haittais mikään, ihan sama mistä jois. 

Kahvia 😝😝😝😝😝😝 

Vierailija
26/58 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kehtasi tänään tarjoilla aamukahvit sänkyyn Ystävänpäivämukista ja Runeberginpäivän mukista. Miettikää nyt: helmikuun 16. päivänä! Kyllä meni taas koko päivä pilalle.

Vierailija
27/58 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten mukava?

Se mukiko?

Vierailija
28/58 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kuule oma mokasi. Sillä sinä se ne joulurekvisiitat pakkasit. Ja kun tuon mukin jätit näkyville, niin mies päätteli, että jätit sen hänen käyttöön, eikä uskalla käyttää lempimukiaan. Tuollaista se on miehen elämä pirttihirmun kanssa. Osanotto miehellesi.

Vierailija
29/58 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kehtasi tänään tarjoilla aamukahvit sänkyyn Ystävänpäivämukista ja Runeberginpäivän mukista. Miettikää nyt: helmikuun 16. päivänä! Kyllä meni taas koko päivä pilalle.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
30/58 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä joulumukimies vapaaksi! Mun tyttäreni tarvitsisi tuollaisen laatikonulkopuolelta-ajattelijan.

Vierailija
31/58 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän alkoholisti?  Miksi olette yhdessä?

Siis hän juo ihan kahvia ja teetä tuosta joulumukista. Ei alkoholiongelmaa miehellä. Ap

Seki vielä että kahta eri juomaa....en kestä.Älä vaan sano ettei etes huuhtele välillä.

Vierailija
32/58 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo ettei joulumukia voi käyttää muutoin kuin jouluna? Mieti hetki sitä kuka sanoo sinun päässäsi niin. Oletko se todellakin sinä itse vain onko sinun äitisi, isäsi, mummosi tms. Aikuisten ihmisten kannattaisi välillä rajustikin kyseenalaistaa omia fiksastioitaan ja miettiä mistä ne oikeasti on peräisin ja onko niissä mitään järkeä. Välillä omia ajatuksia, tapoja ja "sääntöjä" kannattaa tuulettaa. Aloittaa ihan pienistä asioista esim.syö ensin jälkiruuan, ottaa aamupalaksi karkkia tai juo joulumukista kahvia kesällä. 

Vierailija
33/58 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on selvästi jouluihiminen, oman elämänsä toljanteri, täys tonttu🎅.

Se on niin lyhyt tuo joulunaika ja ukkelis tykkää fiilistellä, anna nauttia.

Vierailija
34/58 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laitat tiskikoneen kautta kellariin. sinä. ongelma ratkaistu.

Mies vai muki?

Vierailija
35/58 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole edes trolli tai provo, mutta laitan eri kaappiin, ja muiden astioiden taakse, sellaiset mukit joita en halua miehen käyttävän, ja jätän esille vain ne joita voi käyttää 😂

Vierailija
36/58 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa järjestää nyt uusi joulu sen mukin ympärille. Kuusi, koristeet, kinkut, laatikot ja muut tykötarpeet. Etkö koskaan ole kuullut sellaista (sisustus)neuvoa, että sitä mitä ei voi piilottaa, niin sitä kannattaa korostaa?

Vierailija
37/58 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukiset, mukiset hiljaa kolisee🎵🎵

Vierailija
38/58 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole edes trolli tai provo, mutta laitan eri kaappiin, ja muiden astioiden taakse, sellaiset mukit joita en halua miehen käyttävän, ja jätän esille vain ne joita voi käyttää 😂

Miksei mies saa valita mistä kahvinsa juo?

Vierailija
39/58 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ON kyllä ärsyttävää

Vierailija
40/58 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei mies saa valita mistä kahvinsa juo?

Koska hän kolauttelee mukeja pöydänkulmiin ym. Ja niistä sitten puuttuu paloja. Meillä on joitain kalliimpia Iittalan mukeja, erikoiseriä joita ei enää kaupasta saa, ja haluan säästää niitä vierasmukeiksi. Mies saa kolautella noita tavallisia Iittaloita  😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme