Te joiden kylppäristä ei löydy erillistä intiimipesunestettä... Millä te pesette alapäänne ja takapuolenne?
Väkisinkin miettii, että suihkusaippuallako te vaan hinkkaatte, vaikka se ei todellakaan limakalvoille kuulu!
Kommentit (485)
Vierailija kirjoitti:
Aivan, jokin hapahko pesuneste on hyvä. Itse käytän halpaa Lactolinea. Noin kerran viikossa otan pyllykylvyn; laitan pesuvatiin vettä ja lorauksen Lactolinea ja istahdan vatiin joiksikin minuuteiksi. Tuloksena raikas pylly.
No ei se vesi sinne sisään mene, toivon mukaan 😅 Limakalvoille ei ole hyväksi pesuaineet alapäässä
Vierailija kirjoitti:
Naisen limakalvot alapäässä pysyvät terveinä kun EI KÄYTÄ pesuaineita. PH pysyy oikeana
Ja pahanhajuisina, sekä täynnä möhnää.
Sopii korkeintaan naisille jotka eivät halua suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Suihkusaippualla. En ole huomannut mitään eroa kun siirryin siihen erillisen intiimiaineen loputtua.
Varo, ettet saa bakteerivaginoosia kun bakteeritasapaino häiriintyy intiimialueilla. Sen vuoksi intiimialueille suositellaan intiimipesuainetta tai maitohappopohjaista pesunestettä, ettei saippua pääse sekoittamaan alueen bakteerikannan tasapainoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo mitään pesua tarvia. Käytän kissalta opittua keinoa, raahaan persettäni pitkin olohuoneen mattoa niin hyvä tuli
Tää onkin hyvä vinkki! Menee testiin jo heti tänään!👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin tulee niin tahmeaa ja koko takapuolen peittävää tahmapaskaa, että todellakin pesen suihkussa peräreikäni ympäryksen Lactolinella. Kuten sanoin, reikiin sisälle en tunge mitään.
Pesen siis myös pil*luni tuolla, mutta en tunge sisään sitä saippuaa
Tuli löysää tai jöötiä niin ei mulla kyllä koko takapuoli ole paskassa.
Ihmettelen minkälainen anatomia ihmisellä on kun noin käy.
Luulen että peräpukamat, tai läskinen peffa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on hyvä ja opettelee suomen kieltä sekä ihmisen anatomiaa eikä hauku ihmisiä tyhmiksi. On SISÄISET häpyhuulet ja ULKOISET häpyhuulet. Nimistä näkee, missä ne sijaitsevat.
Ei vaan SISEMMÄT ja ULOMMAT häpyhuulet, joista molemmat ovat osa naisen ULKOISIA sukuelimiä eli vulvaa.
Ei vaan mutanttipinppi on mutanttipinppi Eemikulta.
Tavan nestesaippua kaikkeen pesuun. Ei joka hommaan tarvita kusetushintaista erikoistuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihkusaippualla. En ole huomannut mitään eroa kun siirryin siihen erillisen intiimiaineen loputtua.
Varo, ettet saa bakteerivaginoosia kun bakteeritasapaino häiriintyy intiimialueilla. Sen vuoksi intiimialueille suositellaan intiimipesuainetta tai maitohappopohjaista pesunestettä, ettei saippua pääse sekoittamaan alueen bakteerikannan tasapainoa.
Suihkusaippuakin voi olla maitohappopohjaista. Ei tarvita erillistä pesuainetta joka kohdalle. Vai onko sinulla erikseen myös kainalopesuaine, perseenpesuaine, jalanpesuaine, tissinpesuaine jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
LV -intiimipesuvaahto alle 7 euroa.
En suosittele. Kului tosi nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo mitään pesua tarvia. Käytän kissalta opittua keinoa, raahaan persettäni pitkin olohuoneen mattoa niin hyvä tuli
Tää onkin hyvä vinkki! Menee testiin jo heti tänään!👍
😅 Joo, ei ne pesuaineita käytä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin tulee niin tahmeaa ja koko takapuolen peittävää tahmapaskaa, että todellakin pesen suihkussa peräreikäni ympäryksen Lactolinella. Kuten sanoin, reikiin sisälle en tunge mitään.
Pesen siis myös pil*luni tuolla, mutta en tunge sisään sitä saippuaa
Kannattaisiko vähän miettiä ruokailutottumuksia?
Minulla tuohon ei tarvita sen kummempaa ruokailutottumusta kuin se, että ostan vaihteeksi mallasleipää. Sillä saa tuota tahmaa aikaiseksi. Siksi vältän nykyään mallasleipää. Saaristolaisleipää syön jouluisin muutaman viipaleen.
Vierailija kirjoitti:
Vedellä. Minun p*llu ei ole niin likainen, että pesunesteitä vaatisi.
yääääk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, varovaro!
Montako vuosikymmentä pitää odotella että haittavaikutuksiailmaantuu?
Terv. Keski-ikäinen
Ei persettä tosiaankaan kuulu suihkusaippualla pestä, niissä on ihan eri ph-arvot. Siksi intiimipesuun soveltuva pesuneste, jossa ph noin 3,5-4,5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen limakalvot alapäässä pysyvät terveinä kun EI KÄYTÄ pesuaineita. PH pysyy oikeana
Ja pahanhajuisina, sekä täynnä möhnää.
Sopii korkeintaan naisille jotka eivät halua suuseksiä.
Mikäs rakkikoira se sinä olet? Miksi nuolet alapäitä kuten koirat nuolee toistensa ja omia alapäitään?
Brutaalia ellei jopa luokatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko mulla joku mutantti-pimppi kun mulla ainakin on limakalvoa siinä ulkopuolellakin? Siis ne sisemmät häppärit on limakalvoa ainakin mulla. Onko teillä pelkkää normaali ihoa koko ulkoinen toosa?
Mun ulkoinen toosa ei kata sisäisiä häpyhuulia. Kyllä ne on siellä ulkoisten suojassa sisällä. Sulla ilmeisesti massiiviset sisähuulet, kun roikkuvat ulkopuolella.
Sulle yritin tuon vastauksen laittaa. Oletko todella noin tyhmä? Koko toosa on sitä ulkoista osaa sitä reikää/onkalo/emätintä lukuunottamatta. Koko ulkoinen osa pitää siis pestä. Sisälle reikään/onkaloon/emättimeen ei tarvi mitään tunkea, ei edes vettä. Laitoin nyt tuon onkalon tuohon erikseen, että tajuaisit sen mitä tarkoitan. Sen reiän suuaukon kyllä voi pestä kun se on ulkoista osaa. En voi tajuta miten pihalla jotkut vo
Jännä onkalo. Ööööö
Tätä ketjua kun lukee, niin ei enää tarvitse ihmetellä miksi jotkut ihmiset haisevat pahalle. Käydään suihkussa harvoin eikä käytetä pesuainetta vartalon ja alapään pesuun. Hyh hyh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota kantsii kokeilla. Minä sain heti vaikutteita.
Joskushan koirien näkee vetävän aukkoa nurmikkoa pitkin. Aattele. Aamukasteella nurmikkoa pitkin. Ja se riittää.
Ei intiimialueen pesunestettä mailla ei halmeilla.
Silloin on lääkärikäynnit aika, anaalirauhaset tulehtuneet, toki ei, jos osaat itse tyhjentää.
Naisen keho ja eritteet aah🤤
T.Mies 30
Tuota kantsii kokeilla. Minä sain heti vaikutteita.
Joskushan koirien näkee vetävän aukkoa nurmikkoa pitkin. Aattele. Aamukasteella nurmikkoa pitkin. Ja se riittää.
Ei intiimialueen pesunestettä mailla ei halmeilla.