Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joiden kylppäristä ei löydy erillistä intiimipesunestettä... Millä te pesette alapäänne ja takapuolenne?

Vierailija
16.02.2025 |

Väkisinkin miettii, että suihkusaippuallako te vaan hinkkaatte, vaikka se ei todellakaan limakalvoille kuulu!

Kommentit (485)

Vierailija
101/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö koko reiän ulkopuolinen osa on ulkoista osaa. Ja se koko alue pitää pestä. Limakalvoiset häppärit siis myös. Hyi helv jos jotkut ei tajua niitä pestä. Mitä lie mähmää täynnä koko toosa.

Ööö, sisäiset häpyhuulet ovat nimensä mukaisesti sisäinen osa. Ovat ulkoisten häpyhuulten sisällä, kuten nimestä on helppo päätellä. 

Vierailija
102/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko mulla joku mutantti-pimppi kun mulla ainakin on limakalvoa siinä ulkopuolellakin? Siis ne sisemmät häppärit on limakalvoa ainakin mulla. Onko teillä pelkkää normaali ihoa koko ulkoinen toosa? 

Mun ulkoinen toosa ei kata sisäisiä häpyhuulia. Kyllä ne on siellä ulkoisten suojassa sisällä. Sulla ilmeisesti massiiviset sisähuulet, kun roikkuvat ulkopuolella. 

Sulle yritin tuon vastauksen laittaa. Oletko todella noin tyhmä? Koko toosa on sitä ulkoista osaa sitä reikää/onkalo/emätintä lukuunottamatta. Koko ulkoinen osa pitää siis pestä. Sisälle reikään/onkaloon/emättimeen ei tarvi mitään tunkea, ei edes vettä. Laitoin nyt tuon onkalon tuohon erikseen, että tajuaisit sen mitä tarkoitan. Sen reiän suuaukon kyllä voi pestä kun se on ulkoista osaa. En voi tajuta miten pihalla jotkut voi olla?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko mulla joku mutantti-pimppi kun mulla ainakin on limakalvoa siinä ulkopuolellakin? Siis ne sisemmät häppärit on limakalvoa ainakin mulla. Onko teillä pelkkää normaali ihoa koko ulkoinen toosa? 

Mun ulkoinen toosa ei kata sisäisiä häpyhuulia. Kyllä ne on siellä ulkoisten suojassa sisällä. Sulla ilmeisesti massiiviset sisähuulet, kun roikkuvat ulkopuolella. 

Sulle yritin tuon vastauksen laittaa. Oletko todella noin tyhmä? Koko toosa on sitä ulkoista osaa sitä reikää/onkalo/emätintä lukuunottamatta. Koko ulkoinen osa pitää siis pestä. Sisälle reikään/onkaloon/emättimeen ei tarvi mitään tunkea, ei edes vettä. Laitoin nyt tuon onkalon tuohon erikseen, että tajuaisit sen mitä tarkoitan. Sen reiän suuaukon kyllä voi pestä kun se on ulkoista osaa. En voi tajuta miten pihalla jotkut vo

Lapsi on hyvä ja opettelee suomen kieltä sekä ihmisen anatomiaa eikä hauku ihmisiä tyhmiksi. On SISÄISET häpyhuulet ja ULKOISET häpyhuulet. Nimistä näkee, missä ne sijaitsevat. 

Vierailija
104/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, jokin hapahko pesuneste on hyvä. Itse käytän halpaa Lactolinea. Noin kerran viikossa otan pyllykylvyn; laitan pesuvatiin vettä ja lorauksen Lactolinea ja istahdan vatiin joiksikin minuuteiksi. Tuloksena raikas pylly. 

Vierailija
105/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuuluu suihkusaippua limakalvoille.

Vierailija
106/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on käydä ABC:n harjattomassa pikapesussa säännöllisesti

Vierailija
107/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö koko reiän ulkopuolinen osa on ulkoista osaa. Ja se koko alue pitää pestä. Limakalvoiset häppärit siis myös. Hyi helv jos jotkut ei tajua niitä pestä. Mitä lie mähmää täynnä koko toosa.

Ööö, sisäiset häpyhuulet ovat nimensä mukaisesti sisäinen osa. Ovat ulkoisten häpyhuulten sisällä, kuten nimestä on helppo päätellä. 

Eeeihhh.. 🤦🏻 sisemmät on nimeltään sisemmät koska häpyhuulia on kahdet. Ne ulommat sekä sisemmät. Se ei tarkoita silti että ne on emättimen sisäosaa. En jaksa enää vängätä idiootin kanssa. 🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Vierailija
108/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle yritin tuon vastauksen laittaa. Oletko todella noin tyhmä? Koko toosa on sitä ulkoista osaa sitä reikää/onkalo/emätintä lukuunottamatta. Koko ulkoinen osa pitää siis pestä. Sisälle reikään/onkaloon/emättimeen ei tarvi mitään tunkea, ei edes vettä. Laitoin nyt tuon onkalon tuohon erikseen, että tajuaisit sen mitä tarkoitan. Sen reiän suuaukon kyllä voi pestä kun se on ulkoista osaa. En voi tajuta miten pihalla jotkut vo

Turpa tukkoon, mutanttipimppi. Sinä se olet pihalla. 

Vierailija
109/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että hän ajattelee niin, että kun seisoo, voi toosan ulkopuolen (nivuset, kumpu, mahd. karvoitus) huoletta saippuoida. Vakoseen sisälle ja poimuihin ei saippuaa. Anteeksi kun sekaannuin, keskustelu alkaa olla hilpeää. Ulkoinen toosa.

Vierailija
110/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus sulla on?

Vierailija
111/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mitään pesua tarvia. Käytän kissalta opittua keinoa, raahaan persettäni pitkin olohuoneen mattoa niin hyvä tuli

Vierailija
112/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeeihhh.. 🤦🏻 sisemmät on nimeltään sisemmät koska häpyhuulia on kahdet. Ne ulommat sekä sisemmät. Se ei tarkoita silti että ne on emättimen sisäosaa. En jaksa enää vängätä idiootin kanssa. 🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Turha sinun onkaan vängätä, kun et sinä poikapieni näy tietävän edes perusasioita naisen anatomiasta. 

Vierailija
113/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien mahdollisten suositusten mukaan alapää pitäisi pestä pelkällä vedellä. 

Höpö höpö, on paljon hygieenisempää  ajaa kaikki karvat pois ja hinkata pesusienellä ja saippualla emätin ja sen ympäristö.

somegirl -05

Vierailija
114/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota lääkkees.

Vierailija
115/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun peräaukko puhdistuu siinä kun seison suihkussa. Ei niitä pyllynposkia tarvi levitellä.

Vierailija
116/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on hyvä ja opettelee suomen kieltä sekä ihmisen anatomiaa eikä hauku ihmisiä tyhmiksi. On SISÄISET häpyhuulet ja ULKOISET häpyhuulet. Nimistä näkee, missä ne sijaitsevat. 

Ei vaan SISEMMÄT ja ULOMMAT häpyhuulet, joista molemmat ovat osa naisen ULKOISIA sukuelimiä eli vulvaa.

Vierailija
117/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen limakalvot alapäässä pysyvät terveinä  kun EI KÄYTÄ pesuaineita. PH  pysyy oikeana 

Vierailija
118/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun peräaukko puhdistuu siinä kun seison suihkussa. Ei niitä pyllynposkia tarvi levitellä.

Kyllä tarvitsee. Kunnollinen peräaukon puhditus tapahtuu siten, että suihkusta otetaan suihkupää pois ja letku työnnetään peräaukkoon. Sen jälkeen laitetaan vesi täydelle teholle, jotta sisäpuolikin puhdistuu kunnolla. 

Vierailija
119/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntysuovalla päivittäin ja kloriitilla kerran viikossa.

Vierailija
120/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan SISEMMÄT ja ULOMMAT häpyhuulet, joista molemmat ovat osa naisen ULKOISIA sukuelimiä eli vulvaa.

Vedä vulva päähän ja vaikene, mutanttipillu.