Te joiden kylppäristä ei löydy erillistä intiimipesunestettä... Millä te pesette alapäänne ja takapuolenne?
Väkisinkin miettii, että suihkusaippuallako te vaan hinkkaatte, vaikka se ei todellakaan limakalvoille kuulu!
Kommentit (485)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko mulla joku mutantti-pimppi kun mulla ainakin on limakalvoa siinä ulkopuolellakin? Siis ne sisemmät häppärit on limakalvoa ainakin mulla. Onko teillä pelkkää normaali ihoa koko ulkoinen toosa?
Mun ulkoinen toosa ei kata sisäisiä häpyhuulia. Kyllä ne on siellä ulkoisten suojassa sisällä. Sulla ilmeisesti massiiviset sisähuulet, kun roikkuvat ulkopuolella.
Sulle yritin tuon vastauksen laittaa. Oletko todella noin tyhmä? Koko toosa on sitä ulkoista osaa sitä reikää/onkalo/emätintä lukuunottamatta. Koko ulkoinen osa pitää siis pestä. Sisälle reikään/onkaloon/emättimeen ei tarvi mitään tunkea, ei edes vettä. Laitoin nyt tuon onkalon tuohon erikseen, että tajuaisit sen mitä tarkoitan. Sen reiän suuaukon kyllä voi pestä kun se on ulkoista osaa. En voi tajuta miten pihalla jotkut voi olla?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko mulla joku mutantti-pimppi kun mulla ainakin on limakalvoa siinä ulkopuolellakin? Siis ne sisemmät häppärit on limakalvoa ainakin mulla. Onko teillä pelkkää normaali ihoa koko ulkoinen toosa?
Mun ulkoinen toosa ei kata sisäisiä häpyhuulia. Kyllä ne on siellä ulkoisten suojassa sisällä. Sulla ilmeisesti massiiviset sisähuulet, kun roikkuvat ulkopuolella.
Sulle yritin tuon vastauksen laittaa. Oletko todella noin tyhmä? Koko toosa on sitä ulkoista osaa sitä reikää/onkalo/emätintä lukuunottamatta. Koko ulkoinen osa pitää siis pestä. Sisälle reikään/onkaloon/emättimeen ei tarvi mitään tunkea, ei edes vettä. Laitoin nyt tuon onkalon tuohon erikseen, että tajuaisit sen mitä tarkoitan. Sen reiän suuaukon kyllä voi pestä kun se on ulkoista osaa. En voi tajuta miten pihalla jotkut vo
Lapsi on hyvä ja opettelee suomen kieltä sekä ihmisen anatomiaa eikä hauku ihmisiä tyhmiksi. On SISÄISET häpyhuulet ja ULKOISET häpyhuulet. Nimistä näkee, missä ne sijaitsevat.
Aivan, jokin hapahko pesuneste on hyvä. Itse käytän halpaa Lactolinea. Noin kerran viikossa otan pyllykylvyn; laitan pesuvatiin vettä ja lorauksen Lactolinea ja istahdan vatiin joiksikin minuuteiksi. Tuloksena raikas pylly.
Meillä kuuluu suihkusaippua limakalvoille.
Helpointa on käydä ABC:n harjattomassa pikapesussa säännöllisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö koko reiän ulkopuolinen osa on ulkoista osaa. Ja se koko alue pitää pestä. Limakalvoiset häppärit siis myös. Hyi helv jos jotkut ei tajua niitä pestä. Mitä lie mähmää täynnä koko toosa.
Ööö, sisäiset häpyhuulet ovat nimensä mukaisesti sisäinen osa. Ovat ulkoisten häpyhuulten sisällä, kuten nimestä on helppo päätellä.
Eeeihhh.. 🤦🏻 sisemmät on nimeltään sisemmät koska häpyhuulia on kahdet. Ne ulommat sekä sisemmät. Se ei tarkoita silti että ne on emättimen sisäosaa. En jaksa enää vängätä idiootin kanssa. 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle yritin tuon vastauksen laittaa. Oletko todella noin tyhmä? Koko toosa on sitä ulkoista osaa sitä reikää/onkalo/emätintä lukuunottamatta. Koko ulkoinen osa pitää siis pestä. Sisälle reikään/onkaloon/emättimeen ei tarvi mitään tunkea, ei edes vettä. Laitoin nyt tuon onkalon tuohon erikseen, että tajuaisit sen mitä tarkoitan. Sen reiän suuaukon kyllä voi pestä kun se on ulkoista osaa. En voi tajuta miten pihalla jotkut vo
Turpa tukkoon, mutanttipimppi. Sinä se olet pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että hän ajattelee niin, että kun seisoo, voi toosan ulkopuolen (nivuset, kumpu, mahd. karvoitus) huoletta saippuoida. Vakoseen sisälle ja poimuihin ei saippuaa. Anteeksi kun sekaannuin, keskustelu alkaa olla hilpeää. Ulkoinen toosa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus sulla on?
Tuo mitään pesua tarvia. Käytän kissalta opittua keinoa, raahaan persettäni pitkin olohuoneen mattoa niin hyvä tuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö koko reiän ulkopuolinen osa on ulkoista osaa. Ja se koko alue pitää pestä. Limakalvoiset häppärit siis myös. Hyi helv jos jotkut ei tajua niitä pestä. Mitä lie mähmää täynnä koko toosa.
Ööö, sisäiset häpyhuulet ovat nimensä mukaisesti sisäinen osa. Ovat ulkoisten häpyhuulten sisällä, kuten nimestä on helppo päätellä.
Eeeihhh.. 🤦🏻 sisemmät on nimeltään sisemmät koska häpyhuulia on kahdet. Ne ulommat sekä sisemmät. Se ei tarkoita silti että ne on emättimen sisäosaa. En jaksa enää vängätä idiootin kanssa. 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Turha sinun onkaan vängätä, kun et sinä poikapieni näy tietävän edes perusasioita naisen anatomiasta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien mahdollisten suositusten mukaan alapää pitäisi pestä pelkällä vedellä.
Höpö höpö, on paljon hygieenisempää ajaa kaikki karvat pois ja hinkata pesusienellä ja saippualla emätin ja sen ympäristö.
somegirl -05
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota lääkkees.
Minun peräaukko puhdistuu siinä kun seison suihkussa. Ei niitä pyllynposkia tarvi levitellä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on hyvä ja opettelee suomen kieltä sekä ihmisen anatomiaa eikä hauku ihmisiä tyhmiksi. On SISÄISET häpyhuulet ja ULKOISET häpyhuulet. Nimistä näkee, missä ne sijaitsevat.
Ei vaan SISEMMÄT ja ULOMMAT häpyhuulet, joista molemmat ovat osa naisen ULKOISIA sukuelimiä eli vulvaa.
Naisen limakalvot alapäässä pysyvät terveinä kun EI KÄYTÄ pesuaineita. PH pysyy oikeana
Vierailija kirjoitti:
Minun peräaukko puhdistuu siinä kun seison suihkussa. Ei niitä pyllynposkia tarvi levitellä.
Kyllä tarvitsee. Kunnollinen peräaukon puhditus tapahtuu siten, että suihkusta otetaan suihkupää pois ja letku työnnetään peräaukkoon. Sen jälkeen laitetaan vesi täydelle teholle, jotta sisäpuolikin puhdistuu kunnolla.
Mäntysuovalla päivittäin ja kloriitilla kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan SISEMMÄT ja ULOMMAT häpyhuulet, joista molemmat ovat osa naisen ULKOISIA sukuelimiä eli vulvaa.
Vedä vulva päähän ja vaikene, mutanttipillu.