Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joiden kylppäristä ei löydy erillistä intiimipesunestettä... Millä te pesette alapäänne ja takapuolenne?

Vierailija
16.02.2025 |

Väkisinkin miettii, että suihkusaippuallako te vaan hinkkaatte, vaikka se ei todellakaan limakalvoille kuulu!

Kommentit (485)

Vierailija
81/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia takamus pitää pestä bideellä ulostamisen jälkeen, kun voi vain kastella vedellä pari arkkia vessapaperia ja painella sillä peräaukon puhtaaksi? Kuivaus ja käsien pesu/kuivaus vielä tuon jälkeen.

Vierailija
82/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin tulee niin tahmeaa ja koko takapuolen peittävää tahmapaskaa, että todellakin pesen suihkussa peräreikäni ympäryksen Lactolinella. Kuten sanoin, reikiin sisälle en tunge mitään.

Pesen siis myös pil*luni tuolla, mutta en tunge sisään sitä saippuaa

Tuli löysää tai jöötiä niin ei mulla kyllä koko takapuoli ole paskassa. 

Ihmettelen minkälainen anatomia ihmisellä on kun noin käy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimeen fairya ja persereikkään palmoliven hunaja camomilla suihku saippuaa. Isäntä pesee kyrvän apteekista ostetulla hilseshampoolla. 

Vierailija
84/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko mulla joku mutantti-pimppi kun mulla ainakin on limakalvoa siinä ulkopuolellakin? Siis ne sisemmät häppärit on limakalvoa ainakin mulla. Onko teillä pelkkää normaali ihoa koko ulkoinen toosa? 

Mun ulkoinen toosa ei kata sisäisiä häpyhuulia. Kyllä ne on siellä ulkoisten suojassa sisällä. Sulla ilmeisesti massiiviset sisähuulet, kun roikkuvat ulkopuolella. 

Vierailija
85/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia takamus pitää pestä bideellä ulostamisen jälkeen, kun voi vain kastella vedellä pari arkkia vessapaperia ja painella sillä peräaukon puhtaaksi? Kuivaus ja käsien pesu/kuivaus vielä tuon jälkeen.

No miksi se pitäisi tehdä noin, jos kerran on se bidee?

Vierailija
86/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko mulla joku mutantti-pimppi kun mulla ainakin on limakalvoa siinä ulkopuolellakin? Siis ne sisemmät häppärit on limakalvoa ainakin mulla. Onko teillä pelkkää normaali ihoa koko ulkoinen toosa? 

Kunhan esitän tyhmää.... Joidenkin ei näköjään tarvi edes esittää. Ihmisen anatomiasta tajuta hölkäsen pöläystä. Limakalvot on myös pimpin ulkoisessa osassa. 

Vierailija
87/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedellä, kaikki muut ovat huonompia.

Vierailija
88/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin tulee niin tahmeaa ja koko takapuolen peittävää tahmapaskaa, että todellakin pesen suihkussa peräreikäni ympäryksen Lactolinella. Kuten sanoin, reikiin sisälle en tunge mitään.

Pesen siis myös pil*luni tuolla, mutta en tunge sisään sitä saippuaa

Tää selittääkin miksi joillakin naisilla pillu haisee paskalle vaikka väittävät käyneensä pesulla.

Vierailija
89/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö koko reiän ulkopuolinen osa on ulkoista osaa. Ja se koko alue pitää pestä. Limakalvoiset häppärit siis myös. Hyi helv jos jotkut ei tajua niitä pestä. Mitä lie mähmää täynnä koko toosa.

Vierailija
90/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun höyrytän ja sen jälkeen pesu saippualla sitten desinfiointi lopuksi kosteutus bebanthen voiteella

Vierailija
91/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla nestesaippualla kuin muunkin vartalon ja jota meillä on muuten talossa käsisaippuapulloissa.

Viiden litran kanistereissa saatavaa bulkkihalpissaippuaa.

Ei ole kenelläkään taloudessa privaattialueet menneet kymmenissä vuosissa pilalle.

Vierailija
92/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pese kun suihkussa, joskus menkkojen aikaan saatan huudella pöntöllä jos on käynyt, että veri leviää kaikkialle. Joka toinen ilta käyn suihkussa. Mikään ei haise tai muuta. Olen kuvitellut, että tämä on ihan perusjuttu ettei tarvitse pestä tai hangata. 

Vierailija
93/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska paineella suihkuava vesi putsaa paremmin.

Vierailija
94/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi riittää. 

Vierailija
95/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedellä päivän aikana, kun käyn wc. ssä. 

Suihkussa käydessä teepuu saippualla tai marseille saippualla. 

Vierailija
96/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normasli iho. Ja sulla on mutanttipinppi.

Vierailija
97/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä muka kerry smegmaa ja valkovuotoa häpyhuulien väliin, spermasta puhumattakaan? Ei ne pelkällä vedellä lähde. Katsokaa joskus alapäätänne peilin kautta, ja yllättykää.

Vierailija
98/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu hoituu lauantai-illan saunassa normisaippualla

Vierailija
99/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedellä päivän aikana, kun käyn wc. ssä. 

Suihkussa käydessä teepuu saippualla tai marseille saippualla. 

Ettei pyypyy saippualla?

Vierailija
100/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pese kun suihkussa, joskus menkkojen aikaan saatan huudella pöntöllä jos on käynyt, että veri leviää kaikkialle. Joka toinen ilta käyn suihkussa. Mikään ei haise tai muuta. Olen kuvitellut, että tämä on ihan perusjuttu ettei tarvitse pestä tai hangata. 

Jo pikkutyttönä opin, että pimpsloora pestään päivittäin vedellä. Ei hangata, vaan pestään hellävaraisesti puhtaaksi. Kuvottaa ajatuskin, että etenkin menkkojen aikana pesisi vakonsa vain joka toinen päivä.