Te joiden kylppäristä ei löydy erillistä intiimipesunestettä... Millä te pesette alapäänne ja takapuolenne?
Väkisinkin miettii, että suihkusaippuallako te vaan hinkkaatte, vaikka se ei todellakaan limakalvoille kuulu!
Kommentit (485)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin tulee niin tahmeaa ja koko takapuolen peittävää tahmapaskaa, että todellakin pesen suihkussa peräreikäni ympäryksen Lactolinella. Kuten sanoin, reikiin sisälle en tunge mitään.
Pesen siis myös pil*luni tuolla, mutta en tunge sisään sitä saippuaa
Toivottavasti peset heti vessakäynnin jälkeen. Itse ihmettelen ihmisiä, joilla ei ole bideesuihkua vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tungen palasaippuan persreikään.
Amatööri. Mä ruiskautan runsaasti Fairyä, sitten vessaharja perään. Puhdasta tulee!
Helpommalla pääsee, kun ryyppää wc-ankkaa ja juo lasillisen vettä päälle. Ulos tullessaan puhdistaa perseen täydellisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amatööri. Mä ruiskautan runsaasti Fairyä, sitten vessaharja perään. Puhdasta tulee!
Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.
Minäpä se heitän vielä löylykauhalla huuhteluvedet perään.
Vierailija kirjoitti:
No ei kait sitä palasaippuaa ole tarkoitettu sisuskaluissa käytettäväksi. Suihkussa ne peseytyy samalla alaripustuksetkin.
mikä sisäosa,kukaan puhunut kohdusta ja munasarjoista, vaan sukuelmistä käsittäen ulkoiset. akkaväellä haiseeeee,hutaisevat vähän vedelllä suit sait, he haisevat aina. typaikoillakin lemuaa,tuolit, kun ohimenevät,seisovat vieressä. ei saa pesemälläkään puhasta jos edes osaa pestä,kun onkaloista tihkuttaa koko ajan uutta mällyä,kokkaretta, valkoo yms sekalaista möhnää. naisillahan on myös esinahka klitassa, ne ei älyy sen alta ikkää pestä, valkoista töhnötintä. hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien mahdollisten suositusten mukaan alapää pitäisi pestä pelkällä vedellä.
kyllä ei lähde hien ja eritteiden ja ulosteen lemut pelkällä vedellä. vaginakin niin peräaukon viekussa ja ulosteen ja pierujen jajut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedellä. Minun p*llu ei ole niin likainen, että pesunesteitä vaatisi.
no tod haisee. naisten hajut haistaa ympäristökin, ite tottuneet lemahduksiin. hiki,pierut, virtsa,peröaukon hajut, emättimen kaikki eritevariaatiot kk eri pv mukaan. ihan karseeta. jos siihen yhdistyy spermaa jonka poistuminen kestää jopa 2 pv,se sekoittuneena onkaloista tihkuen on karseeta.ei ihme että akkaväki on aina pilkan kohteena. no rakenteellisestihan miesten elin on niiiin helppo pitää puhtaana. naisilla ei saa vaivannäölläkään puhasta kuin pinnalta -hetkeksi, jo alkaa eritteet pönkiä reiästä. kuinka kukaan mies voi suullaan koskea reuhkaan, rumakin.
Kuka mies suullasi koskee toisten tavaraan? Sinäkö teet kuten rakkikoira? Brutaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä ei lähde hien ja eritteiden ja ulosteen lemut pelkällä vedellä. vaginakin niin peräaukon viekussa ja ulosteen ja pierujen jajut
Lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessaharjalla. Tulee puhras.
,ols oot noin tyhmä,muka joku nokkela, ei vaan taukki. osaatko mistään jutella normisti
Pullonharjakin käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessaharjalla. Tulee puhras.
HAAAAHAAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA VIT TU MITE NHAUSKA JUTTU EI SAATANA KATKESIN NYT ON PASKAT HOUSUSSA KUN NAUROIN NIIN PALJON EI SAATANA ANTAKAA TÄLLE AINAKIN TUHAT YLÄNUOLTA EI VI TTU HAAAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHYAHAHAHAHAHA
Hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla pääsee, kun ryyppää wc-ankkaa ja juo lasillisen vettä päälle. Ulos tullessaan puhdistaa perseen täydellisesti!
miten olette noin tyhmiä,muka nokkelaa, ei vaan myötähäpee. tymät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten olette noin tyhmiä,muka nokkelaa, ei vaan myötähäpee. tymät
Tere Tymät!
Peräruiskeella reikä puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedellä. Minun p*llu ei ole niin likainen, että pesunesteitä vaatisi.
no tod haisee. naisten hajut haistaa ympäristökin, ite tottuneet lemahduksiin. hiki,pierut, virtsa,peröaukon hajut, emättimen kaikki eritevariaatiot kk eri pv mukaan. ihan karseeta. jos siihen yhdistyy spermaa jonka poistuminen kestää jopa 2 pv,se sekoittuneena onkaloista tihkuen on karseeta.ei ihme että akkaväki on aina pilkan kohteena. no rakenteellisestihan miesten elin on niiiin helppo pitää puhtaana. naisilla ei saa vaivannäölläkään puhasta kuin pinnalta -hetkeksi, jo alkaa eritteet pönkiä reiästä. kuinka kukaan mies voi suullaan koskea reuhkaan, rumakin.
Kuka mies suullasi koskee toisten tavaraan? Sinäkö teet kuten rakkikoira? Brutaalia.
tuossahan lukee,että kukaan mies suullaan eli omallaan- voisi koskea naisten haisevaan rehkaan. kirjoittaja sanoo että ei tee itse,eikä käsitä kuinka kukaan muukaan voisi niin tehdä.,mitä et ymmärrä haistelija siellä. lue ja ymmärrä edes joskus,aina nuo sun ihme kommentit kun et sisäistä mitään eikä ole luetun ymmärtämisyä taaskaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtee.
miks ukot sanoo miten akkaväki lemahtaa pahalle ja jää jopa suuseksi pois kun tökkää. työpaikoillakin haiskahtaa kun seisoo neitokainen vieressä, veskiin jää paha haju kuulema. iät ajat kuittailtu mädän silakan haju. yhdistelnäpommi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtee.
miks ukot sanoo miten akkaväki lemahtaa pahalle ja jää jopa suuseksi pois kun tökkää. työpaikoillakin haiskahtaa kun seisoo neitokainen vieressä, veskiin jää paha haju kuulema. iät ajat kuittailtu mädän silakan haju. yhdistelnäpommi
Siks ku ne nuolee alapäitä, vaikka se on koirien hommaa nuolla toisten koirien alapäitä.
Koura koiran tuntee. Kysy koiralta.
ei mulla ole mitään erillistä intiimipesunestettä, pesen kaiken Lactolinella
Vierailija kirjoitti:
mikä sisäosa,kukaan puhunut kohdusta ja munasarjoista, vaan sukuelmistä käsittäen ulkoiset. akkaväellä haiseeeee,hutaisevat vähän vedelllä suit sait, he haisevat aina.
työpaikoillakin lemuaa,tuolit, kun ohimenevät,seisovat vieressä. ei saa pesemälläkään puhasta jos edes osaa pestä,kun onkaloista tihkuttaa koko ajan uutta mällyä,kokkaretta, valkoo yms sekalaista möhnää.
naisillahan on myös esinahka klitassa, ne ei älyy sen alta ikkää pestä, valkoista töhnötintä. hyi hitto.
:D
'tuossahan lukee,että kukaan mies suullaan eli omallaan- voisi koskea naisten haisevaan rehkaan. kirjoittaja sanoo että ei tee itse,eikä käsitä kuinka kukaan muukaan voisi niin tehdä.,mitä et ymmärrä haistelija siellä. lue ja ymmärrä edes joskus,aina nuo sun ihme kommentit kun et sisäistä mitään eikä ole luetun ymmärtämisyä taaskaan"
Kertoiko ISOT POJAT sulle kaiken tuon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtee.
Ei lähde. Jos käsiin sattuu ulostetta ja peset kätesi pelkällä vedellä, niin varmasti haisee edelleen ulosteelle. Sama koskee peräaukon ympärystä vedellä pestynä.
En tiedä, koska käytän vain Lactolinea ja aina on ollut S-marketista saatavilla.