Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joiden kylppäristä ei löydy erillistä intiimipesunestettä... Millä te pesette alapäänne ja takapuolenne?

Vierailija
16.02.2025 |

Väkisinkin miettii, että suihkusaippuallako te vaan hinkkaatte, vaikka se ei todellakaan limakalvoille kuulu!

Kommentit (485)

Vierailija
301/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC ankalla

Vierailija
302/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin menossa suunniteltuun sektioon, kätilö neuvoi muiden neuvojen ohella aamulla käymään suihkussa ja pesemään alavatsan, nivuset ja kaikki alapään (ei limakalvoja sisältö) paikat huolellisesti pesunesteellä. Ihmettelin,xettä eikö se ole ihan normaali päivittäinen toimi. Nyt kun luen näitä vastauksia, niin tajuan, ettei taida olla isolle osalle. Vedellä huljutetaan vaan. Hyh 🤮

Kyllä. Kuvottavaa, että vedellä moni huljuttaa vuodesta toiseen. Vaikka paskannetaan joka päivä ja menkkaveretki roiskuvat kuukausittain. Hyi hitto. Tarkensiko kätilö, että intiimipesunesteellä tulee pestä paikat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedellä

eikä ole ikinä ollut mitään ongelmia, ei edes hiivatulehdusta

Vierailija
304/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapää vedellä, takapuoli saippualla.

Ikinä en haise (tai maistu) pahalta, ikinä ei ole mitään tulehduksia, valkovuotoa tms

Vierailija
305/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tungen palasaippuan persreikään.

Mitä jos sinä unohdat sen sinne?!

Vierailija
306/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin menossa suunniteltuun sektioon, kätilö neuvoi muiden neuvojen ohella aamulla käymään suihkussa ja pesemään alavatsan, nivuset ja kaikki alapään (ei limakalvoja sisältö) paikat huolellisesti pesunesteellä. Ihmettelin,xettä eikö se ole ihan normaali päivittäinen toimi. Nyt kun luen näitä vastauksia, niin tajuan, ettei taida olla isolle osalle. Vedellä huljutetaan vaan. Hyh 🤮

Kyllä. Kuvottavaa, että vedellä moni huljuttaa vuodesta toiseen. Vaikka paskannetaan joka päivä ja menkkaveretki roiskuvat kuukausittain. Hyi hitto. Tarkensiko kätilö, että intiimipesunesteellä tulee pestä paikat?

Tarkensi, että fairykin käy.

Vierailija
307/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ap minun kylppärissäni ahteriaan hinkkaa joten ihan sama, mitä nesteitä tai pesuaineita siellä on!

Vierailija
308/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tungen palasaippuan persreikään.

Mitä jos sinä unohdat sen sinne?!

Kyllä sen huomaa kun alkaa päästellä saippuakuplia.

Vierailija
309/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä millä suositellaankin, eli pelkällä vedellä. 

Vierailija
310/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese perse ennen kuin tulet meille ap.

Vierailija
311/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö edes persvakoa pestä millään saippualla/pesunesteellä? 🤢 Eihän siellä mitään limakalvoja ole, jos on ihan normaali anatomia? Hyi.

Ei pestä. On vain tuulen huuhtoma pese.

Vierailija
312/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista, oli mulle niin normaali päivittäinen toimi ettei jäänyt mieleen yksityiskohtia. Tilanne vaan jäi mieleen, kun kuulosti yhtä kummalliselta kuin että hän olisi neuvonut pesemään kädet vessakäynnin jälkeen tai raa'an kanan käsittelyn jälkeen, tai jotain muuta yhtä itsestäänselvää.

Vierailija
313/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan suositella pelkkää vettä missään. 

Vierailija
314/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkensi, että fairykin käy.

Varmasti sekin parempi tapa kuin tämä pelkkä vesihuljutus. Hyh.

Vierailija
315/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista, oli mulle niin normaali päivittäinen toimi ettei jäänyt mieleen yksityiskohtia. Tilanne vaan jäi mieleen, kun kuulosti yhtä kummalliselta kuin että hän olisi neuvonut pesemään kädet ve

Se on niitten työtä. Ei sen kummallisempaa.

Vierailija
316/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttoöljyllä perse ja reuhka bensalla.

Vierailija
318/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapää vedellä, takapuoli saippualla.

Ikinä en haise (tai maistu) pahalta, ikinä ei ole mitään tulehduksia, valkovuotoa tms

Pakarat mutta ei peräaukkoa, saippualla siis

Vierailija
319/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan suositella pelkkää vettä missään. 

Mun ystävättärellä oli jatkuvat tulehdukset ja hiivaa vuositolkulla. Sitten selvisi että käyttää saippuaa tai pesuliuosta. Gyne kielsi ja sanoi ettö vesi riittää, siihen loppui vaivat

Itse olen aina pessyt vedellä

Vierailija
320/485 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäinen intiimipesu on hyvän intiimihygienian kulmakivi! Intiimialueen hyvinvointia tukemaan kannattaa valita erityisesti intiimialueelle tarkoitettu pesuaine tai hapan intiimipesuneste, jonkan pH on alhainen. Hyvä päivittäinen intiimihygienia pitää alapään raikkaana sekä ennaltaehkäisee monia yleisiä intiimivaivoja. 

Mutta kun 60-luvullakin käytiin vaan kerran viikossa vesipesulla ja hyvin voitiin ja joku yksittäinen random gynekin naistenlehdessä mainitsi että pelkkä vesipesu riittää!