Vi tu tus Vanhojen tanssien jälkeen
Maksoin melkein tonnin kaikesta lystistä ja näin lastani muutaman vilauksen kun tanssijoita oli niin paljon. Turhaa touhua!
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan pilaa nuoresi iloa tansseista. Tuo esiin kaikkea ihanaa, mitä koit.
Yritän. Se mekon repeäminen oli kyllä se kohta jossa piti purra huulta...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan pilaa nuoresi iloa tansseista. Tuo esiin kaikkea ihanaa, mitä koit.
Ap
Lopeta jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ethän sinä nähnyt sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiko tyttö edes munaa juhlien jälkeen? Hukkaan meni laittautuminen jos ei saanut iskettyä ketään.
Ton ikäset on vielä niin diivoja tiukkapipoja että haarat pysyy visusti kiinni
Ei mun tanssipartnerilla pysyny sillon 30 vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lopeta jo!
Anna nyt hyvänen aika minun purkaa pahaa mieltäni täällä niin ei kotona tarvitse 😏
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ethän sinä nähnyt sitä.
No en sillä hetkellä mutta heti tanssien jälkeen.
Ap
Me kuvasimme tyttäremme vanhojentanssit videolle, oli oikein kamera jalkoineen mukana. Pieni koulu ja kaikki tanssijat näkyivät hyvin. Kiva katsoa myöhemminkin. Puku teetettiin ompelijalla mutta ei tonnia maksanut kuitenkaan.
Isot on ongelmat APlla. Kas kun et tuolla avautumisella pilaa lapsesi päivää. Vai syytitkö jälkeenpäin lastasi, että meni tonni hukkaan, koska SINÄ et nähnyt, miten lapsesi tanssi. Ne olivat LAPSESI juhlat, eivät SINUN.
Vierailija kirjoitti:
Isot on ongelmat APlla. Kas kun et tuolla avautumisella pilaa lapsesi päivää. Vai syytitkö jälkeenpäin lastasi, että meni tonni hukkaan, koska SINÄ et nähnyt, miten lapsesi tanssi. Ne olivat LAPSESI juhlat, eivät SINUN.
No kyllä ne lapset haluaa omille läheisilleen näyttää mitä ovat oppineet. Yleisöä varten ne tanssit opetellaan. Muutenhan ne vois tanssia keskenään koulussa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiko tyttö edes munaa juhlien jälkeen? Hukkaan meni laittautuminen jos ei saanut iskettyä ketään.
Nykyään on se riski, että tansseissa tai jatkoilla menee joku vikaan. Lukion vika vuosi on kuitenkin se tärkein, joten neuvoisin poikien vanhempia skippaamaan koko touhun. Tuon ikäiset tytöt on vielä sen verran diivoja ja vielä suomikertoimella, joten mitään positiivista kokemusta ei kannata odottaa ainoastaan turhia opiskeluun vaikuttavia traumoja.
Parempi laittaa se frakinvuokra säästöön ja lähteä sillä rahalla vaikka Thaimaaseen, kun poika täyttää 18v. Oppii siellä miten se maailma toimii ja minkä takia kannattaa opiskella.
Edullisemmallakin pääsee, ihmettelijöille tiedoksi. Meidän tytöllä meni ehkä 200€, josta mekkoon 30 (tori.fi), kenkiin 130, kihartimeen 25, hiuspinneihin vähän, bolttiin vähän... Kenkiä hän voi käyttää monissa tulevissa juhlissa tästä eteenpäin, eli ne olisi muutenkin jossain vaiheessa pitänyt ostaa. Olin varustautunut maksamaan paljon enemmän, mutta hän oli järkevä.
Itse tansseissa näki tanssijat todella hyvin, sillä porukka oli jaettu kahteen eri juhlaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on se riski, että tansseissa tai jatkoilla menee joku vikaan. Lukion vika vuosi on kuitenkin se tärkein, joten neuvoisin poikien vanhempia skippaamaan koko touhun. Tuon ikäiset tytöt on vielä sen verran diivoja ja vielä suomikertoimella, joten mitään positiivista kokemusta ei kannata odottaa ainoastaan turhia opiskeluun vaikuttavia traumoja.
Parempi laittaa se frakinvuokra säästöön ja lähteä sillä rahalla vaikka Thaimaaseen, kun poika täyttää 18v. Oppii siellä miten se maailma toi
Miksi Thaimaaseen? Kuka sinne tai Aasiaan muutenkaan haluaisi mennä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä siihen menee noin paljon rahaa? Hiukset ja meikin voi laittaa itse, puvun voi ommella itse... ei varmasti mene tonnia. Se on vaan tyhmää maksaa liikaa ja raha ei takaa onnea tässäkään tapauksessa.
Ommella itse? Moniko edes omistaa ompelukonetta, saati että osaisi pukuja ommella?
No aika moni. Ompelua opetetaan koulussakin. Oma nuoreni ompeli oman vanhojenmekkonsa vuonna 2014 ja hieno tuli. Eipä ollut kellään samanlaista
Vierailija kirjoitti:
Siellä näkee, että tyttöjä on tarjolla tuhansittain ja kaikki on saatavilla, kun vain on statusta ja rahaa.
Se laittaa ne Viivit ja Siirit omaan lokeroonsa. Lukion viimeinen luokka ei todellakaan ole oikea aika etsiä "tanssiparia" tai sekaantua koko pariintumissotkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö sitä mekon repeämää voi korjauttaa jollain ompelijalla ja sitten myydä mekko eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä näkee, että tyttöjä on tarjolla tuhansittain ja kaikki on saatavilla, kun vain on statusta ja rahaa.
Se laittaa ne Viivit ja Siirit omaan lokeroonsa. Lukion viimeinen luokka ei todellakaan ole oikea aika etsiä "tanssiparia" tai sekaantua koko pariintumissotkuun.
Näkis millasia Aasialaiset naiset on, osalla munakin. Ei enää sitten haluais olla heidän kanssaan tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkis millasia Aasialaiset naiset on, osalla munakin. Ei enää sitten haluais olla heidän kanssaan tekemisissä.
Sittenhän se on win-win!
Onhan se hauskaa seurattavaa laittaa 17v pojalle 17v meikattu ja laitettu tyttö mekossa syliin, mutta siitä aiheutuu vaan se, että muna on pystyssä ja järki on jäässä ja se järki saattaa olla jäässä vuosia.
Eikö tilaisuudesta ole tehty tallennetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä siihen menee noin paljon rahaa? Hiukset ja meikin voi laittaa itse, puvun voi ommella itse... ei varmasti mene tonnia. Se on vaan tyhmää maksaa liikaa ja raha ei takaa onnea tässäkään tapauksessa.
Ommella itse? Moniko edes omistaa ompelukonetta, saati että osaisi pukuja ommella?
No aika moni. Ompelua opetetaan koulussakin. Oma nuoreni ompeli oman vanhojenmekkonsa vuonna 2014 ja hieno tuli. Eipä ollut kellään samanlaista
Eikö tämä ole jo sitä ikäluokkaa jossa kaikilla on ollut yhteinen käsityö-oppiaine, tekstiili, puu, metalli, kaikkea kaikille? Siinä ompelu jää aika vähälle.
Lapsi varmasti kuitenkin nautti koko rahan edestä. Vanhojenpäivä on lukioajan tärkeä kohokohta eikä se ole äitejä varten, vaan vanhoja varten.