Vi tu tus Vanhojen tanssien jälkeen
Maksoin melkein tonnin kaikesta lystistä ja näin lastani muutaman vilauksen kun tanssijoita oli niin paljon. Turhaa touhua!
Kommentit (96)
No sehän oli lapsesi juhla, ei sinun.
Miten ihmeessä siihen menee noin paljon rahaa? Hiukset ja meikin voi laittaa itse, puvun voi ommella itse... ei varmasti mene tonnia. Se on vaan tyhmää maksaa liikaa ja raha ei takaa onnea tässäkään tapauksessa.
Olisis kannattanut kysyä siltä lapselta, missä kohtaa salia hän pääsääntöisesti tanssii. Ja asettautua siihen. Näin olen itse tehnyt 3kertaa ja joka kerta oma lapsi on pyörähdellyt 70% ajasta ihan siinä oman nenän alla.
No ei tuolla lukiossa ollut mitään juhlia vaan vain tuo esitys vanhemmille.
Ap
Miksi maksoit tonnin? Olisi varmaan päässyt halvemmllakin se että lapsiaa haluaa tonnin mekon, ei tarkoita, että sellainen on hankittava olisi ollut oiva tilaisuus opettaa, mistä raha tulee ja mitä sen tonnin eteen on tehtävä
Vierailija kirjoitti:
Oliko lapsellasi kivaa?
No ei oikein kun oli niin ahdasta ja toiset talloi päälle ja siinä se mekkokin repesi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä siihen menee noin paljon rahaa? Hiukset ja meikin voi laittaa itse, puvun voi ommella itse... ei varmasti mene tonnia. Se on vaan tyhmää maksaa liikaa ja raha ei takaa onnea tässäkään tapauksessa.
Ommella itse? Moniko edes omistaa ompelukonetta, saati että osaisi pukuja ommella?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se esitys on se juhla vai mitä odotit ? Miten näin tyhmä kansaa pystyy sikiämään ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko lapsellasi kivaa?
No ei oikein kun oli niin ahdasta ja toiset talloi päälle ja siinä se mekkokin repesi.
Ap
Tuli ainakin opittua, että rahalla ei saa kaikkea kivaa
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin-in, pelkkiä velvollisuuksia ja kuluja. Karsea päivä.
Vierailija kirjoitti:
Olisis kannattanut kysyä siltä lapselta, missä kohtaa salia hän pääsääntöisesti tanssii. Ja asettautua siihen. Näin olen itse tehnyt 3kertaa ja joka kerta oma lapsi on pyörähdellyt 70% ajasta ihan siinä oman nenän alla.
Katsomo oli vain yhdellä sivulla ja tanssilattia pitkä ja kapea. Ei siinä oikein näkynyt kuin etummaiset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ommella itse? Moniko edes omistaa ompelukonetta, saati että osaisi pukuja ommella?
Ei kaikki ole tommosia tampioita
Mekin saatiin lapselta tarkat koordinaatit minne kannattaa istua. Ja hyvin nähtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se esitys on se juhla vai mitä odotit ? Miten näin tyhmä kansaa pystyy sikiämään ?
No joissain lukioissa on erillinen juhla jossa menevät yhdessä syömään ja jatkoille yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko opetella? Ihan sieltä ala-asteen käsityötunneilta alkaen. On muuten hyödyllinen taito elämässä. Ja oikein ajoissa kun aloittaa ja kärsivällisesti tetkee hiljalleen, niin ei tarvitse välttämättä edes ompelukonetta, käsin ne hienot haute couture -luomuksetkin ommellaan.
Käytettyjä pukuja on hyvin tarjolla. Kampauksen ja meikin moni tekee itse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksoit tonnin? Olisi varmaan päässyt halvemmllakin se että lapsiaa haluaa tonnin mekon, ei tarkoita, että sellainen on hankittava olisi ollut oiva tilaisuus opettaa, mistä raha tulee ja mitä sen tonnin eteen on tehtävä
Mekko 600, muokkaus 100
Kengät 120
Hiukset ja meikki 130
Laukku 50
Noin suurinpiirtein
Niin ja pääsylippujen hinta vielä päälle.
Kaiken lisäksi sen "liian kalliin" mekon helma repesi joten ei sitä voi edes myydä eteenpäin 😑
Ap