Tekoälykappaleet
Huomasin tuossa Tik Tokia selaillessani, että tuli yksi Suomalainen kappale vastaan joka oli omaan mieleeni. En ollut ennen kuullut kappaletta ja rupesin etsimään enemmän kappaleesta tietoa.
Nyt vähän ihmetyttaa esiintyjän muut kappaleet. Eli siellä on suomenkielisiä sekä englanninkielisiä kappaleita. Eli tarkoittaako tuo, että kappale on tehty tekoälyllä?
Kappale on Zepala - Lähetkö landelle
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää mikä biisi on tekoälyllä tehty?
Ei kait sitä tiedäkään. Jos tykkäät niin kuuntele, jos et niin älä kuuntele. Mitä väliä sillä on.
Kyllä joistain biiseistä huomaa heti. Sanat tökkii tai ääntäminen ontuu. Ne ei osaa lausua kaikkia suomenkielisiä sanoja kovin hyvin. Englanninkieliset sanat kuulostaa kaikki täysin aidoilta.
Oon tehny pari biisiä ite ja englanninkieliset biisit onnistuu, mut suomenkieliset ei. Hauskaa ajanvietettä.
Et ole tehnyt mitään. Tekoäly on tehnyt jo tehdyistä kappaleista nyhtämällä.
Sitähän se tekoäly tekee eikä pelkästään musiikkibisneksessä.
Tykkäsin kovasti kappaleesta...niin paljon että tallensin omalle listalle. Ihanat sanat 🥰
Kaikki saa itse päättää mitå kuuntelee. Ihmiset nykyään vaan kiukuttelee ja muutos on pahasta kaikille. Voi voi
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saa itse päättää mitå kuuntelee. Ihmiset nykyään vaan kiukuttelee ja muutos on pahasta kaikille. Voi voi
Pitää vaan pysyä mukana ja ottaa tekoälystä kaikki irti. Ne kiukuttelee jotka ei hyödynnä sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää vaan pysyä mukana ja ottaa tekoälystä kaikki irti. Ne kiukuttelee jotka ei hyödynnä sitä!
Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin!
Komppaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin!
Komppaan
Lahjakkaiden ihmisten henkisen pääoman ja työn varastaminen on siis okei? Ei ihme, että maailma on tässä jamassa kun löytyy noin tyhmiä ihmisiä.
Lisää tällasta 👍🏻👍🏻👍🏻 komia piisi👍🏻
Tekoälymusiikki on keijoille jotka eivät musiikista muutenkaan mitään ymmärrä. Itse kuuntelen musiikkini jatkossakin ihmisten tekemänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin!
Komppaan
Lahjakkaiden ihmisten henkisen pääoman ja työn varastaminen on siis okei? Ei ihme, että maailma on tässä jamassa kun löytyy noin tyhmiä ihmisiä.
Hahaha. Zekkaapa mitä meidän isot johtajat tekee. Ei ziisus
Vierailija kirjoitti:
Tekoälymusiikki on keijoille jotka eivät musiikista muutenkaan mitään ymmärrä. Itse kuuntelen musiikkini jatkossakin ihmisten tekemänä.
Ne oikeat ihmiset käyttää myös tekoälyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne oikeat ihmiset käyttää myös tekoälyä.
No ei varmaan ole paljon vaihtoehtoja
😂😂😂