Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekoälykappaleet

Vierailija
16.02.2025 |

Huomasin tuossa Tik Tokia selaillessani, että tuli yksi Suomalainen kappale vastaan joka oli omaan mieleeni. En ollut ennen kuullut kappaletta ja rupesin etsimään enemmän kappaleesta tietoa.

Nyt vähän ihmetyttaa esiintyjän muut kappaleet. Eli siellä on suomenkielisiä sekä englanninkielisiä kappaleita. Eli tarkoittaako tuo, että kappale on tehty tekoälyllä?

Kappale on Zepala - Lähetkö landelle

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekoäly ei luo uutta musiikkia vaan laittomasti varastaa jo olemassa olevaa ja generoi siitä töräyksen heikkolahjaisille. Varmasti sillekin siis löytyy kuluttajansa, äänestäväthän jotkut perussuomalaisiakin.

😂😂😂

Vierailija
62/157 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää mikä biisi on tekoälyllä tehty?

Ei kait sitä tiedäkään. Jos tykkäät niin kuuntele, jos et niin älä kuuntele. Mitä väliä sillä on. 

Kyllä joistain biiseistä huomaa heti. Sanat tökkii tai ääntäminen ontuu. Ne ei osaa lausua kaikkia suomenkielisiä sanoja kovin hyvin. Englanninkieliset sanat kuulostaa kaikki täysin aidoilta. 

Oon tehny pari biisiä ite ja englanninkieliset biisit onnistuu, mut suomenkieliset ei. Hauskaa ajanvietettä. 

Et ole tehnyt mitään. Tekoäly on tehnyt jo tehdyistä kappaleista nyhtämällä.

Sitähän se tekoäly tekee eikä pelkästään musiikkibisneksessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kovasti kappaleesta...niin paljon että tallensin omalle listalle. Ihanat sanat 🥰

Vierailija
64/157 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku

Vierailija
65/157 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly sucks

Vierailija
66/157 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittimatskuu!

Vierailija
67/157 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temu ja tekoäly niin voi viddu!

Vierailija
68/157 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi hyvä - tekoäly paskaa

Vierailija
69/157 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saa itse päättää mitå kuuntelee. Ihmiset nykyään vaan kiukuttelee ja muutos on pahasta kaikille. Voi voi

Vierailija
70/157 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana biisi

Vierailija
71/157 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki saa itse päättää mitå kuuntelee. Ihmiset nykyään vaan kiukuttelee ja muutos on pahasta kaikille. Voi voi

Pitää vaan pysyä mukana ja ottaa tekoälystä kaikki irti. Ne kiukuttelee jotka ei hyödynnä sitä!

Vierailija
72/157 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää vaan pysyä mukana ja ottaa tekoälystä kaikki irti. Ne kiukuttelee jotka ei hyödynnä sitä!

Juuri näin!

Vierailija
73/157 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin!

Komppaan

Vierailija
74/157 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi on kyllä mainio landelle. 

Vierailija
75/157 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin!

Komppaan

Lahjakkaiden ihmisten henkisen pääoman ja työn varastaminen on siis okei? Ei ihme, että maailma on tässä jamassa kun löytyy noin tyhmiä ihmisiä.

Vierailija
76/157 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tällasta 👍🏻👍🏻👍🏻 komia piisi👍🏻

Vierailija
77/157 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälymusiikki on keijoille jotka eivät musiikista muutenkaan mitään ymmärrä. Itse kuuntelen musiikkini jatkossakin ihmisten tekemänä.

Vierailija
78/157 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin!

Komppaan

Lahjakkaiden ihmisten henkisen pääoman ja työn varastaminen on siis okei? Ei ihme, että maailma on tässä jamassa kun löytyy noin tyhmiä ihmisiä.

Hahaha. Zekkaapa mitä meidän isot johtajat tekee. Ei ziisus

Vierailija
79/157 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekoälymusiikki on keijoille jotka eivät musiikista muutenkaan mitään ymmärrä. Itse kuuntelen musiikkini jatkossakin ihmisten tekemänä.

Ne oikeat ihmiset käyttää myös tekoälyä. 

Vierailija
80/157 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne oikeat ihmiset käyttää myös tekoälyä. 

No ei varmaan ole paljon vaihtoehtoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän