Tekoälykappaleet
Huomasin tuossa Tik Tokia selaillessani, että tuli yksi Suomalainen kappale vastaan joka oli omaan mieleeni. En ollut ennen kuullut kappaletta ja rupesin etsimään enemmän kappaleesta tietoa.
Nyt vähän ihmetyttaa esiintyjän muut kappaleet. Eli siellä on suomenkielisiä sekä englanninkielisiä kappaleita. Eli tarkoittaako tuo, että kappale on tehty tekoälyllä?
Kappale on Zepala - Lähetkö landelle
Kommentit (157)
Hommahan menee siihen että tekoälytuotoksistakin pitää alkaa maksamaan kasettimaksua artisteille
Enemmän tämmösiä kappaleita. Voin vaan kuvitella monen istuvan nuotion äärellä ja tää biisi soi taustalla
Tää kappale tuli mulle tiktokissa vastaan eilen. Hyvä biisi
Olipa mahtava biisi. Tulee heti oma mökki mieleen missä todellakin mieli lepää
Vierailija kirjoitti:
Hyvä landebiisi
Jep
Youtuben puolella mä törmäsin tekoälybiisiin ja se kuulosti moniulotteiselta. Heti kun luin kanavalta sen olevan tekoälyä niin boikottiin vaan.
Ei pitäisi suosia tekoälyä. Se on vaaraksi tulevaisuuden kannalta.
jotkut suoltaa näitä melkoisella vauhdilla
muusikkojen tuottavuus on noussut kertaluokilla tekoälyn myötä
Just hetki sitten näin jonkun ohjelman missä Arttu Wiskarikin käytti tekoälyä sen biisissä. Kai noi perusartistitkin käyttää sit tekoälyä omassa työssään.
Vierailija kirjoitti:
Just hetki sitten näin jonkun ohjelman missä Arttu Wiskarikin käytti tekoälyä sen biisissä. Kai noi perusartistitkin käyttää sit tekoälyä omassa työssään.
Enpä usko
Jeppis kipale vaikka tekoälyllä tehty. Onkohan se itse kuitenkin kirjottanu sanat vai tekoälyllä nekin?
Maailma muuttuu ja luovuus kärsii...
Millä ohjelmalla noita tehdään? Mäki haluun kokeilla. Toimi ainakin mulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä kokeilin joskus. Olikohan suni tai suno. Jotain sinnepäin. En sit jaksanu maksaa siitä niin mun ura tyssäs siihen 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kokeilin joskus. Olikohan suni tai suno. Jotain sinnepäin. En sit jaksanu maksaa siitä niin mun ura tyssäs siihen 😅
Suno on yks. On niitä muitakin
Oli ihan hyvä biisi. Saksassahan yhestä ai kappaleesta tuli kova hitti.
Neva höörd. Se sonnibiisi oli parempi hauskat sanat
Mä jäin vähän jumiin. Hyvä musiikki on aina hyvää musiikkia!! Jatkoon!!!!!