Tekoälykappaleet
Huomasin tuossa Tik Tokia selaillessani, että tuli yksi Suomalainen kappale vastaan joka oli omaan mieleeni. En ollut ennen kuullut kappaletta ja rupesin etsimään enemmän kappaleesta tietoa.
Nyt vähän ihmetyttaa esiintyjän muut kappaleet. Eli siellä on suomenkielisiä sekä englanninkielisiä kappaleita. Eli tarkoittaako tuo, että kappale on tehty tekoälyllä?
Kappale on Zepala - Lähetkö landelle
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly pilaa koko maailman ja ihmiset
Skynet oli virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly pilaa koko maailman ja ihmiset
Skynet oli virhe.
Jep!
Varmaan sama tyyppi kirjoittanut jokaisen viestin ketjussa. Ja sama tyyppi on varmaan myös tuo zepala itse.
Olen laittanut demoja youtubeen. Paranee kappale kappaleelta. Mutta väittävät AI:lla tehdyiksi. Mulkut!
Tekoälyllä on helppoa tehdä nykyään Jaakko Teppo tyylistä huumorimusiikkia. Yksi tuttu tekee. Musiikkia ei tarvitse tässä osata. Riittää, kun on vain hauskoja ideoita.
Sinänsä kyllä huono asia oikeille artisteille, jotka osaavat soittaakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihana biisi
Ihanaa että tykkäsit omasta tekeleestäsi - muutaman kymmenen vastauksen verran 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana biisi
Ihanaa että tykkäsit omasta tekeleestäsi - muutaman kymmenen vastauksen verran 🥰
Sama ääliö laittanut puolet ketjun viesteistä. Varsinainen tekoäly.
Ehkä keikkamuusikot on tulevaisuudessa arvossaan, täytyy ainakin esittää itse.
Zepala on hutaisemalla tehtyä höttöä.
Paljon parempaa tekoälymusiikkia tekevät Taivaanrannan haalarit, Pekka Kalimanni ja Produuseri.
Se on eri asia jos sieltä hakee ideaa joko melodiasta ja sanoista, mutta tekee sen omanlaiseksi. Mutta jos ihan 100% tekoälyllä tehtyä en kannata tuollaista. Mitä tykkäisit siitä, jos tekoäly vie sun työt.
Se voi laulaa niille