Oletko huomannu 40+ ikäisenä että vanhemmat miehet alkaneet kiinnostaa, etenkin ikäluokasta 55+?
Kommentit (51)
En. Olen alkanut katsella nuorempia. Oman ikäluokan miehetkin näyttää 20 vuotta itseä vanhemmalta.
No ei todellakaan, liian vanhoja. Monet miehet vanhenee ja pappautuu nopeammin kuin naiset
No ei helv*tissä ole alkanut kiinnostamaan. 😂
Aika hiljaiset markkinat on kyllä 40v+ miehillä, ellei sitten ole oman elämänsä George Clooney.
Vierailija kirjoitti:
No ei helv*tissä ole alkanut kiinnostamaan. 😂
Onpas. Älä taistele itseäsi vastaan T. eri kuin Ap.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan, liian vanhoja. Monet miehet vanhenee ja pappautuu nopeammin kuin naiset
Kyllä, tutkimusten mukaan mies on kehon iältä keskimäärin 4 vuotta vanhempi kuin samanikäinen nainen - ilman elintapojen vaikutusta. Kun lasketaan elintavat mukaan, ero on moninkertainen. Nuorempiin miehiin se on käännettävä katse.
Olen 42v nainen ja kaikkein vähiten kiinnostaa yli viisikymppiset miehet
No, ei kyllä kiinnosta. Oon 40 ja 15 vuotta vanhemmat on ihan pappoja mulle. 😂🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen.
😘
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkisääntönä miehelle sopii parhaiten noin 40% nuorempi nainen:
30v = 18v
40v = 24v
50v = 30v
60v = 36v
70v = 42v
80v = 48v
🤢🤮
Höpö höpö. Erosin juuri 55 vuotiaasta "papparaisesta". Mutta trollihan tämä oli.
N. 50.
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkisääntönä miehelle sopii parhaiten noin 40% nuorempi nainen:
30v = 18v
40v = 24v
50v = 30v
60v = 36v
70v = 42v
80v = 48v
Niin. Ellei ole kuitenkin kuollut jo siihen mitä vanhuudeksi kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 42v nainen ja kaikkein vähiten kiinnostaa yli viisikymppiset miehet
Katseletko kuusikymppisiä?
En. Ulkomailla se kai toimii jollekin. Suomessa risupartaa ja osa näyttää kuin itänaapurin pahimmasta kolkasta revityltä. Luonne ei vaikuta oikein.
No ei todellakaan.
N43