Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi te onnelliset...

06.03.2007 |

Mie olen niin vihainen ittelleni,ku lapsien(mulla kolme lasta)Myötä olen antanu kilojen tulla.Ennen lapsia painoin 65kg,ja nyt sit 5vuotta myöhemmin puntari uhkaavasti näyttää 84kg.Siis voi VVVVVVV...että mua ärsyttää...Salilla käyn ja sillai...mut pitäis se oma personal traineri(tai joku sellanen)saada,joka seurais tätä hommaa.En osaa pitää näppejä erossa herkuista ja ilta syönnistä=(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis nyt vaan löytää se sun oma juttu, joka vetäisi useammmin ylös sieltä sohvalta, olis hauskaa ja samalla kilot karisisi!! Kokeile eri laleja, vaikka potkunyrkkelikyä, kuntonyrkkeilyä, vesijuoksua, erilaisia junmppia, spinningiä, joogaa...vaihtoehtoja löytyy. Salitreeni ei ole ehkä paras rastkaisu sulle, jos oot vähän laiskempaa sorttia ja tahdot actionia elämääsi! Salilla pitäisi olla todella tehokas ohjelma, juonka ammattilainen on sulle tehnyt ja siellä pitäisi käydä 3 kertaa viikossa, jos haluaisi tuloksia saada.

Mun henkireikä on ollut liikunta, kun kotona on päivät lasten kanssa. Illalla on ihana päästä purkamaan päivn kiukut ja stressi ja hikoilla oikein kunnolla. Harrastankin kaikkea kovatempoista, kuten savatea (potkunyrkkeily). Kuin huomaamatta kilot alkaa karista ja mieli nousta ja sinne on aina kiva lähteä. Varsinkin, jos saa kaverin mukaan.

Saisitko seuraa harrastukselle?

Pystyisitkö liittymään painonvartijoihin? Jäisi turhat herkut syömättä!

Zemppiä sulle! Mä tiedän ton sun fiiliksen, itse painoin vielä heinäkuussa 94kg! Nyt siis enää 70kg. Matkaa olis vielä sellaset 5kg. Mutta olo on nyt jo hyvä!! Ihan eri mielentila, kun on tyytyväinen itseensä. Aoita siis jo huomenna, ehdit vielä kesäkuntoon:)

Vierailija
2/4 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sie olet hienosti saanu pudotettua painoa.....Mie tykkäisin ruveta käymään just kaikissa " rääkkäys" treeneissä....siis potkunyrkkeilyssä ja semmosissa,ja kaikki tämmöset tanssiin liittyvät ja sit pilates....Nyt vasta kokeilin allas jumppaa...pikkasenko on tehokasta,ja siitä mä tykkäsin.Ainut mikä siinäkin tyssää,niin ei ole kaveria jonka kans mennä.Mie ku olen semmonen et tarviin joka paikkaan juttuseuraa mukaan.Nooh...enköhän mä tästä vielä joskus laihdu....niin kovasti haluaisin olla yhtä pikkunen ku ennen raskauksia=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sieltähän sitä juttuseuraa saa, et ole ainoa joka mielellään porisee pukuhuoneessa! Valitse siis uusi ystäväsi ja anna palaa :)

(muistathan kuitenkin pitää enimmät porinat pukkarissa, monetkaan kun eivät halua höpistä itseään rääkätessään, saati kuunnella naapurin tarinoita... pari sanaa voi henkeä vetäessä toki vaihtaa!)

Vierailija
4/4 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käyn vesijumpassa 2-3 ja kerran viikossa kaverini mukana kun hän tarvitsee mypös seuraa :-) itse eb tykkää hirveästi pulista jumpan aikana kun sitten en tee niin tehokkaasti liikkeitä :-)

Pukuhuoneessa eri juttu :-)

Nyt aloitin kuntonyrkkeilyn sekin kivaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme