Hamstraus on alkanut, kaupassa jo tyhjiä hyllyjä ja täysi anarkia päällä
Jouduin esim. taistelemaan viimeisestä jauhelihapaketista ja voihyllyllä oli käsirysy
Kommentit (40)
Neuvostoliitossa monesti käy noin.
Vierailija kirjoitti:
ryzylässä ruoka on kortilla.
Ei ole. Siellä on ruokaa yllinkyllin mutta ei ole syöjiä ja päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin tarjouksesta kahvia.
Mikä kauppa?
Putin on ollut vasta reilu 2vko USAn presidentti ja jo nyt tälläinen kaaos. Kesään mennessä täysi anarkia päällä.
Meidän lähikauppa näytti hamstranneen hyllyt täyteen tavaraa. Torstaina tiedossa siis paljon punalaputettuja tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vuokrasin pakun huomiselle, onko vielä vessapaperia?
Olet myöhässä, minulla oli tänään peräkärry mukana. Heitin viisi hakukeikkaa.
Oliko tulitaistelu? Meillä eniten kiusasi ilmavoimien pommitukset riehuvien laumojen hillitsemiseksi.
Äkkiä kaikki kauppoihin, ei riitä kaikille.
Kän cittarissa, mielestäni siellä oli tavallsta lauantaita hiljaisempaa ja kaikkea oli saatavilla.
Iigorit lietsoo hysteriaa.
Kyllä se alkaa näkymään, kun varastot alkaa pistää ovea kiinni ja täydennyksiä ei tule. Jatkuu puutteet lakon jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvarit hamstraa kauppoja tyhjiksi. Lakko pelottaa porvaria.
ei vaan kansa tietää että lakko tulee koska hallitus ei taivu.
Sitä lakkoa ei kukaan huomaa. Tavaraa on eikä se lopu, sanoivat kauppiaat. Maanantaina kauppaan ostamaan normaaliostokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä lakkoa ei kukaan huomaa. Tavaraa on eikä se lopu, sanoivat kauppiaat. Maanantaina kauppaan ostamaan normaaliostokset.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011038131.html?utm_medium=promo…
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas kauan se lakko kesti? Oliko kolme vai neljä päivää . Jos ei kaapista löydy ruokaa muutamaksi päiviksi niin aika huonosti on keittiö hommat hallussa.
Paha varautua mulla enää, kun tili on melkein tyhjä ja keskiviikkona tulisi rahaa. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin keskiviikko aamusta menevät kaupat kiinni ja lauantai aamuna aukeavat taas.
No, kai sitä jotain keksii. Tyhjentelen varmuusvarastoa vaan sitten maltillisemmin ja harkinnalla. 😁
Onkin varaa vähän laihtua. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Oliko tulitaistelu? Meillä eniten kiusasi ilmavoimien pommitukset riehuvien laumojen hillitsemiseksi.
Haulikolla piti räiskiä muutamia ahneimpia jotka yrittivät napata mun ostoksia. Aika paljon näkyi itkun tuhruisia silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Maalla ei tätäkään osata: hyllyt notkuu tavaroista eikä ihmiset tunnu ymmärtävän, että maanantaista torstaiaamuun kassoja on avoinna vain kolme tavallisen neljän sijaan.
Missä päin Suomea on böndelä jonka lähikaupassa on neljä kassaa?
Tuoretuotteet nyt ainakin menevät pian kortille. Ja eniten myydyimmät ruuat, mitä ne nyt sitten ovatkaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ihan kauppiaat vakuuttavat näin.
No eikä oo 😂 Ihan normaalisti oli hyllyissä tavaraa.
Kävin isossa marketissa. Ja kaikkea oli niin julmetusti. Punalapputuotteitakin oli joka makuun.