Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkän aikaa seksin jälkeen kehtaa ottaa yhteyttä toiseen?

Vierailija
15.02.2025 |

Minulla oli erään naisen kanssa erittäin intohimoinen hetki kolmisen vuotta sitten. Sain parasta irtoseksiä ikinä ja nainenkin kehui yön jälkeen sangen vakuuttavan oloisesti, että oli tykännyt omasta suorituksestani. Alustavasti sovittu yhden illan tapaaminen ravintolassa pitkittyi lopulta kolmen yön mittaiseksi seksiseikkailuksi.

En nähtävästi saa tätä naista mielestäni. En joka viikko häntä ajattele, mutta useamman kerran vuodessa kuitenkin. Yksi nakukuvakin hänestä on vielä puhelimessa jäljellä, jota välillä vilkaisen.

Jonkun aikaa meidän tapaamisen jälkeen hän kuitenkin ajautui parisuhteeseen ja poisti minut somesta kavereistaan. 

Olisiko väärin vielä näin pitkän ajan jälkeen laittaa hänelle viestiä ja kysyä kuulumisia, jos tavoitteena olisi vielä kerran tavata ja harrastaa seksiä vai onko tuo kolme vuotta jo niin pitkä aika, että toinen pitäisi jättää rauhaan?

Tuon tapaamisen jälkeen viestittelimme vielä parin viikon ajan ja meidän oli tarkoitus nähdä vielä jatkossakin, mutta hän tosiaan ajautui parisuhteeseen ja ymmärrettävästi pisti välit kanssani katki. Olin silloin itse juuri eronnut ja tehnyt selväksi, että en halua mitään vakavaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Heti ensin tulee mieleen, että ei kannata laittaa viestiä. Että kannattaa vaan unohtaa koko juttu.

Toisaalta. Minulla oli ihana tapailusuhde miehen kanssa, ja se loppui vähän niinkuin käytännön syistä n vuosi sitten. Olisin kyllä yhä hänestä kiinnostunut ja toivoisin, että hän ottaisi yhteyttä jos tilanne on muuttunut. Tosin pelkän seksiyön takia en toivoisi yhteydenottoa, vaan ainoastaan jos häntä kiinnostaisi suhde.

Vierailija
2/4 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Heti ensin tulee mieleen, että ei kannata laittaa viestiä. Että kannattaa vaan unohtaa koko juttu.

Toisaalta. Minulla oli ihana tapailusuhde miehen kanssa, ja se loppui vähän niinkuin käytännön syistä n vuosi sitten. Olisin kyllä yhä hänestä kiinnostunut ja toivoisin, että hän ottaisi yhteyttä jos tilanne on muuttunut. Tosin pelkän seksiyön takia en toivoisi yhteydenottoa, vaan ainoastaan jos häntä kiinnostaisi suhde.

Ei kiinnostus ole täälläkään loppunut, ota vaan yhteyttä

Ps. En pysty unohtamaan sua ikinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä, teidät luotu toisillenne!

Vierailija
4/4 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ajatus on, että älä ota yhteyttä. Se vaan on yleisesti vaivaannuttavaa. Toisaalta minulle olisi ok, jos joku entinen kyselisi kuulumisia, vastasin kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä