Miksi ostat tonnikalaa öljyssä, jos et käytä sitä öljyä mihinkään?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki käytän, kaadan enimmtn viemäriin ja loput pastaan. Viemäriin saa kaataa nestemäistä rasvaa. Kovaa rasvaa ei, se tukkii putket jäähtyessään.
Ei todellakaan saa kaataa viemäriin mitään ruokajätteitä tai öljyjä.
Kyllä saa, mikään laki ei sitä kiellä. Ei juokseva ruokaöljyliraus mitään tuki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki käytän, kaadan enimmtn viemäriin ja loput pastaan. Viemäriin saa kaataa nestemäistä rasvaa. Kovaa rasvaa ei, se tukkii putket jäähtyessään.
Ei mitään rasvaa saa kaataa viemäriin. Ei missään määrin.
nuoletko lautaset ja paistinpannut sun muut puhtaaks vai mitä teet ettei tippaakaan öljyä mene viemäriin
Koira esipesee astiat. Myös paistinpannut. Jos jostain syystä en voi antaa koiralle (liian suolaista, suklaata tms) niin pyyhin paperilla. Rasvaiset paperit toimii hyvin sytykkeenä, ja sytykkeitä tarvitaan läpi vuoden, kun on puulämmitteinen sauna, takkaa, puuhellaa, leivinuunia...
Tonnikalan öljyn käytän ruuanlaitossa.
Ostan aina yhtä ja samaa tonnikalaa purkissa. Siinä on oliiviöljyssä tonnikala. Käytän ruoanlaittoon sen aina. Merkki on Rio Mare. Parasta purkkitonnikalaa. Sama myös, jos jotain öljyistä pitää pyyhkiä niin hyvää sytykseen, myös mulla puuhella, takka ja leivinuuni sekä sauna.
Kompostiin voi kaataa ne liemet, jos ei halua syödä-
Hieron sen öljyn seksinukkeni alapäähän. Saan autenttisemman tuoksuelämyksen ja liukkarin siinä samalla.
Masa61
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan saa kaataa viemäriin mitään ruokajätteitä tai öljyjä.
Kyllä saa, mikään laki ei sitä kiellä. Ei juokseva ruokaöljyliraus mitään tuki.
Kyllä tukkii kun moni noin tekee. Ruuat ei viemäriin kuulu! Rotat tykkää myös.
Minä minä saan tehdä...
En kaada mitään rasvaa viemäriin. Se on ihan idoottimaista kaataa. Ei ihme että jatkuvia putkiremontteja pitää taloissa tehdä.