Kaupan lakko alkaa, paljonko joditabletteja olette ostaneet varastoon?
Meillä vain yksi 100 kpl purkki enää lääkekaapissa, mietin hakeakko varalle lisää
Kommentit (50)
Kun 20 kpl Iskander-M ohjusta, varustettuna 150 kt ydinkärjillä mätkähtää niskaan, siinä ei paljoa joditabletit paina.
Eikä oo tieto0kaan siitä ex-pääministeri Marinin hommaamasta "sateenvarjosta", Trumppi nappas senkin veks.
Enpä tiennytkään, että apteekkikin menee lakkoon. Vaaralliseksi menee työtaistelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 40-vuoitaat eivät tarvitse niitä. Ovat lähinnä lapisa varten.Niillä vielä elimet kasvaa.
Tuo on väärin tulkittu 'ohje'
Kyse on siitä, että yli 40 v ei tarvitse ottaa jodia kilpirauhassyövän torjumiseen, koska se kehittyy niin hitaasti. Sen sijaan säteily aiheuttaa myös vahinkoa kilpirauhasen toiminnalle eli vajaatoiminnan. Siihen tarvitaan tyroksiinia lopun ikää lääkehoitona. Jos yli 40 v hankkivat tuolla tavalla itselleen kilpirauhasen vajaatoiminnan, niin valtavan isosta osaa väestöä tulee lähes toimintakyvytöntä. Suomessa ei riitä tyroksiinitabletteja kuin kouralliselle määrälle vajaatoimintaa sairastavia. Todellakin otan joditabletin tarvittaessa.
N50+
Kun vaan löytäis hyvän yksityisen krinologin.
Endokrinologin siis. Mitä hittoa mun aivoille tapahtuu 😅
Vierailija kirjoitti:
missäpäin Suomea olet? Pystytkö matkustamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voit myös liittyä Suomen kilpirauhaspotilaat ry ja sitä kautta saat lääkärisuosituksia
Vierailija kirjoitti:
Alkaako sota myös jo ensi viikolla? Täytyy hakea ainakin paskapaperia siinä tapauksessa muutama sata rullaa
Juuri näin. Ilmaisia ämpäreitä unohtamatta. Jo ennakkoon kannattaa opetella muovikassiin paskomistekniikka, että homma sujuu sitten liukkaasti ha sujuvasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joensuun suunnalta olen. Täytyy tutustua tuohon yhdistykseen, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiennytkään, että apteekkikin menee lakkoon. Vaaralliseksi menee työtaistelut.
Kansan tahto. Ensi vaaleissa on tilaisuus muuttaa mieltä.
Tuskinpa sitä ollaan edes hengissä sen muun kropan säteilysairauden vuoksi, joten turhaa ja valheellista turvallisuudentunnun luontia. Syöpä tai vajaatoiminta ei kuolemaantuomitussa paina.