Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisen seksuaalisuudesta.

Vierailija
15.02.2025 |

Mitä naiset ajattelevat, jos suhteen alussa seksiä on heti (1-3 treffien jälkeen / 1-2 viikon kuluessa) tai hieman hitaammin (5-10 treffien jälkeen / 1-3 kk kuluessa)?

Voiko tästä päätellä mitään? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Eri ihmiset etenevät todella eri tahtiin näissä asioissa. Moni nainen ei voisi kuvitellakaan seksiä parin tapaamisen jälkeen. Itse taas olen aina heti kullissa kiinni, jos mies kiinnostaa. Meitä on moneen junaan.

Mutta entä jos nainen käyttäytyy erilailla kuin ennen? Eli jonkun kanssa eteni nopeammin ja jonkun kanssa hitaammin?

Mistä sä sen tiedät, miten käyttäytyy muiden kanssa??

Keskustelemalla

Vierailija
22/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli heti seksiä. Miksi odottaa jos on kiinnostunut toisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli periaatteessa naiselle ei seksiin siirtymisen nopeus kerro välttämättä seksuaalisesta vetovoimasta? Eli muutkin seikat vaikuttaa.

Meillä oli seksiä vasta 3 kk päästä tapaamisesta, koska olen ujo. Sen jälkeen oli päivittäin usean vuoden ajan, kunnes mies alkoi vähentää. Lopulta mies lopetti seksin kokonaan 10 v päästä ja minä otin siksi eron, koska en halua seksitöntä suhdetta.

Nieletkö?

Vierailija
24/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä mimmoinen yksilö se nainen on. 

On myös rauhallisesti eteneviä. 

Vierailija
25/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä siis edettiin seksiin 1,5kk jälkeen. Tapailtiin useita kertoja viikossa, keskusteltiin syvällisiä ja käytiin yhdessä treenailemassa, syömässä, kahvilla yms.

Exänsä kanssa (lyhyt suhde) eteni jo muutaman treffien jälkeen seksiin. Kertoi ettei exä ollut yhtä avoin, ja kommunikaatio oli huonompaa. Mietin vain miksi etenivät sitten niin nopeasti? Minua kohtaan hän oli aluksi vähän kriittisempi...  Exän jälkeen hänellä oli muutama Tinder pano. Tämän tiedon saanti vähän satutti ja sai itseni tuntemaan vähemmän haluttavaksi...

Nieletkö?

Vierailija
26/26 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs nyt taas?

Jotkut ja joskus haluaa tutustua ja odottaa eri syistä.

Mä olen kyllä aika hanakasti käynyt itse kiinni ASAP enkä ole lähestymisille sanonut ei.

Oon parin vuoden sisään päässyt väkivaltaisesta suhteesta ja lopettanut SSRI- lääkityksen. Musta tuntuu että voisin panna melkein ketä vaan ja jos olen viettänyt iltaa jonkun miehen kanssa niin sänkyyn se on mennyt vaikka en ole ollutkaan kiinnostunut suhdemielessä kuin yhdestä. Ja mua siis ihan aidosti haluttaa hitosti, kostun jo kosketuksesta tai katseesta.

Jos mä en "anna" ensimmäisillä, tai kymmenennellä kerralla niin en ole kiinnostunut etkä viehätä millään tapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi